Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de eerstvolgende orgiemeet?
He, les of bi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Picknick in Rotterdam is verkeerd gespeld neem ik hierbij aan?
Eerst even fotoboekjes checken
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
Fas.quote:
Bewuste typoquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
"Dit FoBo is op vakantie, laat een bericht achter na de piep."quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Insgelijks friend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef xFriendx het volgende:
Goedemiddag hosselaars, daters, spetters en ander tof gespuis.
Hier blijft het vooralsnog droog. Maar het waait best stevig door en je hoort de wind fluiten. Dadelijk even uitwaaien denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Was vroeg op, kwart voor 9 in de sportschool. Lekker 'schoon' en wakker nu. Straks even voetbal kijken terwijl de regen tegen het raam tikt. Een echte zondag
Wanneer was de casting ook alweer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de werktitel van de film. Veel openluchtscenes enzo.
Op wat voor manier?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
The talented mr. Ripley was wel een interessante film.
Pacific Rim was fokking vet. Was precies wat ik er van verwachtte en dat was genoeg voor me. Del Toro weet het allemaal wel mooi in beeld te brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Vooral het personage Ripley eigenlijk en zijn manier van doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Dat is echt zo'n film die je op het grote doek moet zien, eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Vond het wel een redelijke film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Die was wel leuk. Alleen die romance was nogal voorspelbaar en had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben gisteren Divergent gekeken, die was tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |