Pacific Rim was fokking vet. Was precies wat ik er van verwachtte en dat was genoeg voor me. Del Toro weet het allemaal wel mooi in beeld te brengen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Vooral het personage Ripley eigenlijk en zijn manier van doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Ik heb gisteren Pacific Rim gezien. Was wel grappig om een Amerikaanse take op een Japans concept te zien. Maar niet meer dan dat.
Dat is echt zo'n film die je op het grote doek moet zien, eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Vond het wel een redelijke film.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Die was wel leuk. Alleen die romance was nogal voorspelbaar en had van mij niet gehoeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben gisteren Divergent gekeken, die was tof.
Lekker popcorn vermaakquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:02 schreef aeque het volgende:
Over films gesproken, ik ga me maar eens begeven richting de bios voor Guardians of the Galaxy
Scarlett Johansson is sowieso +1quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:15 schreef Brannagh het volgende:
Lucy is ook een leuke film. Omdat Scarlett Johansson
Hoe was je date eigenlijk?quote:
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.quote:
Sowieso dat ik Woody Harrelson zou doen, maar nee ik doelde echt op het personage.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wist dat je van oudere mannen hield, maar dat is toch wel een stapje te ver.
Nee, om eerlijk te zijn niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb jou niks te zeggen en je weet wel waarom.
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:20 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Morgan Freeman zat er ook in, maar die is niet echt knap ofzo.
Veel plezier trouwens bij de film
De stem van Godquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je sopt toch wel als hij begint te praten?
Anne Hathawayquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:25 schreef xFriendx het volgende:
Overigens was Scarlet in Avengers wel primaBeetje als die chick in het leer in The Dark Knight Rises
Ik krijg geen antwoord meer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |