wat als je noch gordijnen noch tapijt hebtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
En of de gordijnen bij het tapijt passen
Ja, dat is waar. Heb nog maar twee fok-users ontmoet. Beide vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, dan is het toch minder speciaal
ja en ja en daarom niet buitenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was in ieder geval wel nat buiten. En volgens mij spetterde het wel ja.
Vooruit, jij wintquote:
Hoop wel dat je gordijnen hebt, tapijt hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat als je noch gordijnen noch tapijt hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet op alles al te serieus in gaan.
Welkom in ieder geval! Al post je hier volgens mij al veel langerquote:Ik woon in Utrecht. Geen huisdieren. Hou niet van behang, ben meer van het stucen en verven.
Nja ik geloof niet specifiek hier, maar zit al wel langer op Fok! jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet...
[..]
Welkom in ieder geval! Al post je hier volgens mij al veel langer
Helaas geen prijs voor je. Sorry.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoop wel dat je gordijnen hebt, tapijt hoeft van mij niet.ik heb iets wat dicht kan ja.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom niet in de topics waar jij komtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook, ik heb er al genoeg georganiseerd!
Geen afwasmachinequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas geen prijs voor je. Sorry.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Heb nog maar twee fok-users ontmoet. Beide vrouw.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb iets wat dicht kan ja.....Voordeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Waarom ga jij niet mee naar Appelpop?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom niet in de topics waar jij komt
Kom je mee picknicken dan?
Maar de WC deur niet?quote:
Yup.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb iets wat dicht kan ja.....Doe je open?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o ja die ook.... en die van de keuken en slaapkamer ennuh auto... de garage...ik ben vast nog een deur vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |