In mijn vriendengroep wel.quote:
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezelligquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Nu welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
wat is een IOU nou weer?????quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoort
Oh okay, nja, volgende keer beter dan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no joke
Welke groep?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezellig
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
Ik blijkbaar wel...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer niet
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and Iquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ik ben in m'n 1tje gewoon een groep
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and I
De misschieners gaan gewoon, puntquote:
2 is al meer dan 0.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha om 2 vrouwen waar ik seks mee heb gehad? Neejij hebt er ook sowieso 2 gehad
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,
maar Thijs denkt daar schijnbaar anders over.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De misschieners gaan gewoon, punt
I owe you.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat is een IOU nou weer?????
BVO-tje ken ik wel overigens
Dat je bij mij over het laminaat wil glijdenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
I owe you.
'Ik ben je iets verschuldigd'. Mijn voorstel voor de rit van Ahoy naar A'foort
Nou top, meld je aan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
De line-up van Appelpop is zowaar in mijn ogen een keer goed dit jaar. Heb het wel eens slechter gezien...
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ik ben in m'n 1tje gewoon een groep
Mja ik kan mezelf ook geen hosselbaas noemen neequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha om 2 vrouwen waar ik seks mee heb gehad? Neejij hebt er ook sowieso 2 gehad
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerdquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vroeg je me net op een date?
Serieus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:14 schreef aeque het volgende:
De line-up van Appelpop is zowaar in mijn ogen een keer goed dit jaar. Heb het wel eens slechter gezien...
Maybe, 13de kon ik sowieso niet dacht ik en dan staat alles er wat ik leuk vind.quote:
whahahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerd
Nouja, ik moest mee naar Appelpop, leuke groep, je bent zelf een groep... 1+1+1=3 toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. ik denk dat jij je begrijpend lezen cursus nog iets succesvoller moet afronden... maar lief geprobeerd
Hahaha. Dat zal wel wat meevallen. Of het ligt echt aan jezelf. Dat kan ook. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen. Maar ik begrijp je welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik kan mezelf ook geen hosselbaas noemen nee![]()
Hoe was het shoppen?quote:
Ja ik kruip altijd in een hoekjequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zal wel wat meevallen. Of het ligt echt aan jezelf. Dat kan ook. Vrouwen vallen op zelfverzekerde mannen. Maar ik begrijp je wel
meet 25+ kan je echt niet als een date zien... zelfs als je maar met 2 gaat... uiteindelijk dan ....quote:
Yep... Woonde vroeger vlakbij en ging er standaard heen. Heel wat slechte line-up's gezien.quote:
Hello!quote:
Dat zijn niet dingen die ik gezegd heb. En al had ik je op date gevraagd, had je al nee gezegd omdat je Appelpop niks vond, dus de vraag ook niks meer uitgemaakt dan hahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik moest mee naar Appelpop, leuke groep, je bent zelf een groep... 1+1+1=3 toch?
De muziekquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Myraela het volgende:
Wat is er met appelpop? Ik wil ook naar appelpop
Gekregen nog welquote:
Trusten!quote:
Gezellig, ga je mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef Myraela het volgende:
Wat is er met appelpop? Ik wil ook naar appelpop
Owquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
meet 25+ kan je echt niet als een date zien... zelfs als je maar met 2 gaat... uiteindelijk dan ....
Dan had ik het tenminste overwogenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn niet dingen die ik gezegd heb. En al had ik je op date gevraagd, had je al nee gezegd omdat je Appelpop niks vond, dus de vraag ook niks meer uitgemaakt dan haha
Whehehequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 47 Mieterse meets en zompige zolders
Disclamer: Ik vraag je niet mee uit op een date nu.
Ik ben te jong voor jullie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Nee omdat je me niet op date vroegquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er meerdere mensen bij zijn overweeg je het niet meer?
Goede redding.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.quote:
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.quote:
Ohw, nog gefeliciteerd bij deze dan!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
en nieuwe BH's en een staafmixer, lekker random.
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.
* insert staafmixer grap*quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
Dinsdag 22. Maar de line-up ziet er wel goed uit. Even kijken of we centjes hebben en of het te doen is met de autoquote:
Jij bent ook de 16e jarig?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellen
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.quote:
Zo rol ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Waar woon je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.
Surfen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan slapen eigenlijk... morgen vroeg er uit...![]()
Welterusten Fax!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan slapen eigenlijk... morgen vroeg er uit...![]()
Nee de 19de.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent ook de 16e jarig?
Gefeliciteerd!
Komt wel goed joh, vliegen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het vliegen over drie maanden.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al nerveus voor het vliegen over drie maanden.
Ohw dat is vlakbij, dan ben je alweer geland voordat je het echt eng kan vinden!quote:
Lijkt me een mooie stad.quote:
Trusten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie ook verlaten. Ik wens eenieder een fijne nacht toe
Als je van een klif afrijdt wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al bang in de auto. En die storten niet uit de lucht.
Zat er vanmorgen nog een docu over te kijken op Nat Geo, erg mooie stad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |