Whehehequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 47 Mieterse meets en zompige zolders
Disclamer: Ik vraag je niet mee uit op een date nu.
Ik ben te jong voor jullie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Nee omdat je me niet op date vroegquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus alleen omdat er meerdere mensen bij zijn overweeg je het niet meer?
Goede redding.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gezellig, ga je mee?
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.quote:
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.quote:
Ohw, nog gefeliciteerd bij deze dan!!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
en nieuwe BH's en een staafmixer, lekker random.
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, stel ik zou je op date vragen. Dan zou het ook raar zijn als je daarom wel zou gaan, aangezien je bijna helemaal niets van mij weet.
* insert staafmixer grap*quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, was voor mijn verjaardag. Ochtendje shoppen met mijn mama.Primark leeggekocht.
Dinsdag 22. Maar de line-up ziet er wel goed uit. Even kijken of we centjes hebben en of het te doen is met de autoquote:
Jij bent ook de 16e jarig?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom vroeg ik je om je voor te stellen
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.quote:
Zo rol ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus het was vanaf moment 1 al een doordacht plan?
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja/nee, het is nog geen 12 september, er melden zich vast nog wel mensen aan.
En anders ga ik alsnog, ik kan mijzelf prima vermaken
Waar woon je dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zal nog even kijken of mn plannen op de 13de doorgaan. En kijken of ik een slaapplek kan regelen bij m'n broer, anders kom ik niet meer terug thuis.
Surfen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan slapen eigenlijk... morgen vroeg er uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |