quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NeeGebroken neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt
want 26 is jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Meestal krijg ik die titel mee...
voor iemand die ouder is altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was ook een grapje32 is nog jong. Denk ik...
Even gegoogled...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Appelpop.
Ah, goede/slechte timing dan.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t is 0:00 geweest... dan moet je niet komen spoken hiero ...
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no jokequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!
Het wordt gewoon gezellig.
Niet zo moeilijk doen.
In mijn vriendengroep wel.quote:
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezelligquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Nu welquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
wat is een IOU nou weer?????quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoort
Oh okay, nja, volgende keer beter dan!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no joke
Welke groep?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon komen, is leuk. Ik geef ook niet zoveel om festivals maar de groep die gaat is gezellig
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep wel.
Heb ik trouwens ooit verteld dat ik 26 ben?
Ik blijkbaar wel...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja net een paar pagina's terug... zo dement ben ik ook weer niet
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and Iquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, ik ben in m'n 1tje gewoon een groep
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik tel ook altijd 3 ... me myself and I
De misschieners gaan gewoon, puntquote:
2 is al meer dan 0.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha om 2 vrouwen waar ik seks mee heb gehad? Neejij hebt er ook sowieso 2 gehad
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou normaal tel ik mijzelf altijd als 1,
maar Thijs denkt daar schijnbaar anders over.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De misschieners gaan gewoon, punt
I owe you.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat is een IOU nou weer?????
BVO-tje ken ik wel overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |