Appelpop?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet mee naar Appelpop?
Mooi dilemma...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe je open?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:
Dat zal nooit veranderenquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Hieper de piep hoeraaaaaaaaaaaaaa
![]()
Ennuh je bent nog steeds een brooooooooooooooooooekie![]()
Zo oud als je jezelf voelt he!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o ja die ook.... en die van de keuken en slaapkamer ennuh auto... de garage...ik ben vast nog een deur vergeten
Meestal krijg ik die titel mee...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Hieper de piep hoeraaaaaaaaaaaaaa
![]()
Ennuh je bent nog steeds een brooooooooooooooooooekie![]()
Dat vraag ik me ook af jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt toch ook als hosselen?
Waarom werkt het in de kroeg niet dan?
Mag bestquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Appelpop?
Trouwens, ik zie dat je in de 25+ groep post. Dat is dan nadat ik daar niet meer postte volgens mij
Zo werkt het helaas niet. Been there, done that (her)quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt toch ook als hosselen?
Waarom werkt het in de kroeg niet dan?
Ja Appelpop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Appelpop?
Trouwens, ik zie dat je in de 25+ groep post. Dat is dan nadat ik daar niet meer postte volgens mij
Yepquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allebei?![]()
Van die ene weet ik het wel ja
Weet ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was ook een grapje32 is nog jong. Denk ik...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
NeeGebroken neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt
want 26 is jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Meestal krijg ik die titel mee...
voor iemand die ouder is altijdquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was ook een grapje32 is nog jong. Denk ik...
Even gegoogled...quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Appelpop.
Ah, goede/slechte timing dan.
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even gegoogled...
Sorry, maar m'n haren gaan recht overeind staan als ik die lineup zieEn dat wil wat zeggen, want ik ben praktisch kaal
Kwam je een IOU brengen voor een ritje Ahoy - Amersfoortquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t is 0:00 geweest... dan moet je niet komen spoken hiero ...
Ik ben gevoelig voor drukte en bepaalde muziek, no jokequote:Op zondag 17 augustus 2014 00:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om!!
Het wordt gewoon gezellig.
Niet zo moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |