SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door Littlerabbit op 14-08-2014 21:55:59 ]Your beauty never ever scared me.
Arena is niet echt een voetbalsfeer vind ik . Jammer dat ze dat brakke stadion gesloopt hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alkmaarderhout toen mijn pa kaartjes had gewonnen voor AZ-Groningen.
Was ook nog wel redelijk ouderwets daar, toen ik voor het eerst in de Arena kwam dacht ik echt wtf
Ook niet echt boeiend verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?1x geweest maar kon mij toen niet echt aan iets storen.
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhoutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arena is niet echt een voetbalsfeer vind ik . Jammer dat ze dat brakke stadion gesloopt hebben
Ik word werkelijk wild van kaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet echt boeiend verder.
[..]
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhout. Dat was dezelfde sfeer als bij de plaatselijke amateurclub.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word werkelijk wild van kaas.
Ook best stijl of niet ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhout. Dat was dezelfde sfeer als bij de plaatselijke amateurclub.
dan ben je mijn stiefvader niet tegengekomenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?1x geweest maar kon mij toen niet echt aan iets storen.
Ahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben je mijn stiefvader niet tegengekomen
Arena is wel erg stijl ja, vond ik ook wel indrukwekk0nd toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook best stijl of niet ?
Z,on sfeertje is toch het beste , ook al zijn de kroketten lauw en de koffie niet te zuipen
Wat vind je van de Beemster?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word werkelijk wild van kaas.
Oprecht lekkere kaas. Goede tosti's van te maken ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van de Beemster?
WTF ZOU UIT HET RAAM SPRINGEN HOOR DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
WTF HET BEGINT HIER TE REGENEN.
Beemsterkaas is echt goddelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het ZuiderparkMaar dat stadion kon ook echt niet meer
[..]
Oprecht lekkere kaas. Goede tosti's van te maken ook.
Hoe oud was je toen je er voor het eerst er heen ging ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arena is wel erg stijl ja, vond ik ook wel indrukwekk0nd toen.
Ja bij de Hout moest je die kroketten toen halen bij een cafeetje achter de tribuneDat is bij de Arena ook veel kutter
Met die kut Arena-kaarten en debielen daar achter de toonbank voor slappe patat.
Hier miezert het nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
WTF HET BEGINT HIER TE REGENEN.
Jinglebells , Jingle all the way en Willem 2 degradeert ofzoietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het ZuiderparkMaar dat stadion kon ook echt niet meer
[..]
Ik zat nog op de basisschool, was 10/11 ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je er voor het eerst er heen ging ?
Het leuke met die kaarten is dat ze het zo maken dat je het geld er nooit helemaal uithaalt
AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajaxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat nog op de basisschool, was 10/11 ofzo
Kregen toen heel supporterspakket, maar daar moest ik niks van hebben. Vond leuk om naar voetbalwedstrijd te gaan maar heb verder helemaal niks met AZ
Ja en ik erger me kapot aan al dat geklapper daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajax
Was dat toen Ajax nog speelde met Stam ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd van Ajax waar ik bij was toen PSV met 0-1 won in de Arena door een kutgoal van slot op de deur Simons
Dit weekend wedstrijd van het jaar voor die gekken . Groot deel stapte ook over in 2004 toen Co er trainer wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik erger me kapot aan al dat geklapper daarEn die gemaakte haat tegen Ajax ja
Ja, en met Huntelaar en Sneijder enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was dat toen Ajax nog speelde met Stam ?
Tegen wie speelde Sparta dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn eerste voetbalwedstrijd was bij Sparta. De vader van een vriend werkte bij de toenmalig sponsor De Goudse. Ik kreeg nog een Sparta horloge ook.
Tot zover deze anekdote
'Volgens Dijkshoorn'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajax
Weet ik serieus niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie speelde Sparta dan?
Ja onzin allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit weekend wedstrijd van het jaar voor die gekken . Groot deel stapte ook over in 2004 toen Co er trainer was
In dit geloof ik die fantast welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Volgens Dijkshoorn'
Je doet nu net of Dijkshoorn ooit iets zinnigs/corrects heeft gezegd in zijn leven.
[..]
Weet ik serieus niet meer
Als je Kuyt hebt gezien snap ik wel dat je voetbal vanaf toen gehaat hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik 1x in de kuip geweest. Tegen RBC ooit. Ik mocht oplopen met Feyenoord en met vlaggen zwaaienKuyt en Kalou een hand gegeven
![]()
![]()
Verder haat ik voetbal.
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In dit geloof ik die fantast wel
Zal wel een topshow zijn geweest.quote:
Dat soort geleuter is ook onzin ja . Moet dan altijd aan de Rotterdamse denker denken ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja onzin allemaal
Mijn vader heeft ook nog meeste sympathie voor AZ omdat dat in de buurt ligt, maar vind dat echt de grootste onzin ooit. Alsof je alleen mag zijn voor de club die het dichtst bij je geboorteplaats ligt
Dat stadion is hemelsbreed 500 meter van mijn huisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een topshow zijn geweest.
Ben jij trouwens serieus wel eens naar ADO geweest in stadion?
Oh dat wist ik niet . Ja van wrok is die niet vies iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?
Wat een ontiegelijk kneus is die vent ook.
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?
Wat een ontiegelijk kneus is die vent ook.
Ja precies, je identificeert je toch zelf met een bepaalde club. Door normen en waarden en speelstijl. Of soms ook door een bepaalde topspeler waardoor je die hele club gaat volgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort geleuter is ook onzin ja . Moet dan altijd aan de Rotterdamse denker denken ...
Ik ben zeker 15x naar het Zuiderpark geweest. Het Kyocera stadion pas 5x of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een topshow zijn geweest.
Ben jij trouwens serieus wel eens naar ADO geweest in stadion?
Ik niet. Ik houd niet zo van zijn soort satire.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.
Stond in diezelfde column in een bijzinnetje volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet . Ja van wrok is die niet vies idd
Je was vorig jaar toch ook naar Ajax met Smoofie en xcachetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zeker 15x naar het Zuiderpark geweest. Het Kyocera stadion pas 5x of zo.
Als ik naar een wedstrijd ga dan is het van Den Haag.
Nee. Ik kwam Xcachet wel stom toevallig tegen daarentegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je was vorig jaar toch ook naar Ajax met Smoofie en xcachet
Ik vind satire en cynisme altijd erg leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd niet zo van zijn soort satire.
Ik heb dan wel geen profclub dicht bij mij . Ja Dordt op 30 km maar daar heb ik sympathie voor meer niet .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.
[..]
Ja precies, je identificeert je toch zelf met een bepaalde club. Door normen en waarden en speelstijl. Of soms ook door een bepaalde topspeler waardoor je die hele club gaat volgen.
wat ging je daar dan doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam Xcachet wel stom toevallig tegen daarentegen.
Dan valt het niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond in diezelfde column in een bijzinnetje volgens mij
Volendam ligt hier ook wel in de buurt, maar nooit naar wedstrijd geweest. Wel een keer naar de huldiging toen ze kampioen waren, hele tijd meegelopen met die bus en echt anderhalf uur alleen maar het nummer "Hij zit erin hij zit erin" gehoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen profclub dicht bij mij . Ja Dordt op 30 km maar daar heb ik sympathie voor meer niet .
Ik normaal ook, maar niet uit de mond van zo'n debiel. Bij hem heb ik ook zwaar de neiging om te denken dat hij af en toe daadwerkelijk in zijn verzinsels begint te geloven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind satire en cynisme altijd erg leuk.
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam ligt hier ook wel in de buurt, maar nooit naar wedstrijd geweest. Wel een keer naar de huldiging toen ze kampioen waren, hele tijd meegelopen met die bus en echt anderhalf uur alleen maar het nummer "Hij zit erin hij zit erin" gehoord![]()
Toen hij wat bekender werd is hij zichzelf wel gaan overschatten ja, niks menselijks is hem vreemd. Heb me alleen nooit heel erg kunnen storen aan hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar niet uit de mond van zo'n debiel. Bij hem heb ik ook zwaar de neiging om te denken dat hij af en toe daadwerkelijk in zijn verzinsels begint te geloven.
Hou je smoel eens mafkeesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willen
Ging er altijd zwemmen en gingen een paar van die Volendamse kinderen in het Volendams tegen me lullen. Raar volkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willen
Ooh ik dacht dat je niet naar die wedstrijd ging maar concert dan o.i.d. en haar daar tegenkwamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zegt 'met' Xcachet en Smoofie. Ik kwam haar daar slechts tegen.
Hoe klinkt dat eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging er altijd zwemmen en gingen een paar van die Volendamse kinderen in het Volendams tegen me lullen. Raar volk
[..]
Voor mij klonk het net als Fries, maar dan net wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat eigenlijk ?
Ieder zijn taaltje . Peerd en blommen enzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij klonk het net als Fries, maar dan net wat anders.
Ach ik praat ook geen ABN hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ieder zijn taaltje . Peerd en blommen enz
Lekker op het bankje zitten dan, want IMMERS moet IMMERS spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
benieuwd wanneer ziyech rond is met FEYENOORD
Maar volendams abracadabra , net als friesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik praat ook geen ABN hoor. Praat ook heel plat
nee tijd voor ZIYECH danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker op het bankje zitten dan, want IMMERS moet IMMERS spelen.
Immers in de spitsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
benieuwd wanneer ziyech rond is met FEYENOORD
ik praat een mengeling van west-fries en amsterdams/purmerendsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar volendams abracadabra , net als fries
Ik praat keurig ABN.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
ik kan beetje plat limburgs en brabants
Weleens Lindenbergh gezien in de kroeg?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik praat een mengeling van west-fries en amsterdams/purmerends
Dat is zelfs Rutten niet helemaal duidelijk.quote:
"Als je naar hem kijkt weet je al genoeg"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is allang en breed binnen toch?
Hij heet pas Kazim sinds zijn vertrek naar Turkije is het niet? Ik kan hem nog wel van het WK in 2006? herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Kazim kan trouwens ook aardig FIFA spelen.
Geen idee. Op z'n twitter komt ie ook weinig Turks over buiten het elk jaar tweeten van de wikipedia pagina van Ataturk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heet pas Kazim sinds zijn vertrek naar Turkije is het niet? Ik kan hem nog wel van het WK in 2006? herinneren.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weleens Lindenbergh gezien in de kroeg?
Doet me denken aan de uitleg van Cocu van het weekend waarom hij voor Brenet koos ipv Arias.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zelfs Rutten niet helemaal duidelijk.
Waarom ie moet komen is Rutten ook nog niet helemaal duidelijk.
In blinde paniek een post typen is best knapquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens viel mijn computer zojuist random uit dus ik ben nu in redelijk blinde paniek
Ik kan blind typenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In blinde paniek een post typen is best knap
Dat was Blind, niet blind. Maar je zei daarvoor al dat je blind kon typen dus waarom je Blind er bij sleept snap ik niet. Zal wel door de paniek komen denk ik dan.quote:
Ja, mooie klap ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste donder was wel indrukwekkend lang.
Omdat er wel eens mensen geraakt zijn door de bliksem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
snap ook niet waarom mensen er bang van zijn
Echt? Waar? Boven Den Haag? Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar dagen terug was het pas extreem. De ruiten trilde gewoon
Openlucht enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er wel eens mensen geraakt zijn door de bliksem.
Ik vind het altijd wel chill hoorquote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar dagen terug was het pas extreem. De ruiten trilde gewoon
Pokkeherrie kan je wel wakker houden ja . Maar daar zijn oordopjes voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill hoor
Behalve als je ligt te slapen en dan telkens dat gedonder hoort
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pokkeherrie kan je wel wakker houden ja . Maar daar zijn oordopjes voor
Agreedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie unieke stijlDat kan ik altijd wel waarderen
Limburg lulquote:
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh jee dat is bijna Belgenland
moest eigenlijk meteen aan jou denken :$$$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
aaahhahahahaahah rukkerweg xD HAHAHAH ;p
:$$$$$$$ jekentmenietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
moest eigenlijk meteen aan jou denken :$$$
hai tootquote:
True. Belgiëquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg goat nog wel . maar eronder..
goeie god
picsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
net lekker wijntje gedronken met mn baas en toen naar de primark geweest en nu heb ik een badjas en hij is heel zacht![]()
![]()
![]()
![]()
Arcadesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de weinige Japanse dingen die leuk is.
Ben je dronken??!?!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
net lekker wijntje gedronken met mn baas en toen naar de primark geweest en nu heb ik een badjas en hij is heel zacht![]()
![]()
![]()
![]()
ja alles gaat goedquote:
Kom je meteen in een derdewereld land ja tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Limburg goat nog wel . maar eronder..
goeie god
DMquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alles gaat goed
met jou???
maandag contract ben zo blij
nee manquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man
ben gewoon 24 uur per dag in goede bui omdat ik bijna uit huis ga
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man
ben gewoon 24 uur per dag in goede bui omdat ik bijna uit huis ga
arnhem centrumquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM
en gratzwaar woon je dan precies?
3rde wereld mensen krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom je meteen in een derdewereld land ja toch
Ik probeer die altijd zoveel mogelijk te ontwijken, helaas komen ze soms ook op FOK!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3rde wereld mensen krijg je er gratis bij
subtielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Arnhem.. mag ik bij jou slapen nadat ik bij Hard Bass in het Gelredome ben geweest?
ja hoor dat magquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Arnhem.. mag ik bij jou slapen nadat ik bij Hard Bass in het Gelredome ben geweest?
Sofquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
![]()
![]()
![]()
Soms vallen ze je ook lastig . heel irritant .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer die altijd zoveel mogelijk te ontwijken, helaas komen ze soms ook op FOK!
Hard Bassquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja die capuchonjongen met zijn achterlijke ideeën. Wat een miskraam is dat zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms vallen ze je ook lastig . heel irritant .
Die WK topics ook van dat volk
Nice, ik geen één keer hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Elk jaar op mijn verjaardagal 4x op rij geweest
Deze heb ik écht nog nooit gehoord.quote:
echt pauper mensen daar hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sof![]()
Ik wil ook nog een keer naar Primark
Halcon was de grootste lamlulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die capuchonjongen met zijn achterlijke ideeën. Wat een miskraam is dat zeg.
Ik ga sowieso weer naar Fantasy Island volgend jaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Okeeeeeeee![]()
Echt een aanrader wel
primaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hou ik je aan, hoef ik geen godsklere eind naar huis.
Zoveel mogelijk proberen te negeren die paupersquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Halcon was de grootste lamlul
Ach ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]
echt pauper mensen daar hoor
echt zoeken naar leuke dingen
en ik schaam me altijd als ik met zo'n tas loop
maar die badjas was te groot om in mijn eigen tas te doen
Zaterdag Decibelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga sowieso weer naar Fantasy Island volgend jaar
Helaas hebben ze geen fok.be .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk proberen te negeren die paupers
Niet alleen qua technologiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas hebben ze geen fok.be .
Maar ze lopen sowieso al 10 jaar achter qua technologie
zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze lopen sowieso al 10 jaar achter qua technologiealles
xdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ze lopen sowieso al 10 jaar achter qua technologie
heb je al profielschets ingevuld??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan ook . Die wegen en huizen maken je aan het huilen
Die wegen daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kan ook . Die wegen en huizen maken je aan het huilen
Yupquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet alleen qua technologie
Van Louis?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je al profielschets ingevuld??
Van die mensjes ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee van de OPquote:
die in de OP staat svpquote:
Lekker veel gaten erin . van fietspaden hebben ze ook nog nooit gehoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wegen daar
Hoe ze de routes aangevenMan man man
Ik ook niet is dat erg?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
neequote:
Gewoon er met een ruime boog omheen rijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker veel gaten erin . van fietspaden hebben ze ook nog nooit gehoord
ja heel ergquote:
Gewoon een waterstofbom erop . of annexerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon er met een ruime boog omheen rijden.
zo ben ikquote:
Hulptroepen ernaartoe sturen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon een waterstofbom erop . of annexeren
dat ben je nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar PowerLoungen zijn politieke voorkeur
vul nou inquote:
Dus je hebt geen voorkeur?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat alle voorkeuren wel hun negatieve dingen hebben .
dan verzoek ik je dit terrein te verlatenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar ik luister niet meestal
ja doequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mja , moet ik het serieus invullen ?
Haha band ik snap hem xdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Muziekvoorkeur mist wel duidelijk in het lijstje. Het geeft mensen direct iets om op in te spelen en een band te scheppen.
kan je die even erbij editten lief konijntjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Muziekvoorkeur mist wel duidelijk in het lijstje. Het geeft mensen direct iets om op in te spelen en een band te scheppen.
Je ziet het , komt alleen maar gezeik van .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe sta je tegenover religie PowerLoungen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet het , komt alleen maar gezeik van .
hallo beste jc vriendquote:
Mensen zijn slecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al waren het nazisme en stalinisme ook geen fijne overtuigingen
Nu met muziek voorkeur en een betere, overzichtelijke layout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je die even erbij editten lief konijntje
Geen verraad en vuile complotten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huisdieren zijn tenminste eerlijk
;s komt omdat ik hem gemaakt heb. De tekst eromheen heb ik wel met hoofdletters gemaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu met muziek voorkeur en een betere, overzichtelijke layout.
En hoofdletters, vooral hoofdletters. Wat is een lijstje zonder hoofdletters :s
ik ook al heel langquote:
waarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook al heel lang
was vandaag in nijmegen met mijn baas leuk he
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon hier neerzettn toch?
binnenstad, koopavond ja tochquote:
Bedankt. Dit soort oprechte en onverwachte complimenten doen mij goed. Ik zit hier te blozen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
;s komt omdat ik hem gemaakt heb. De tekst eromheen heb ik wel met hoofdletters gemaakt
goed gedaan hoor lr
nee, in arnhem hoef je ten minste niet zo ver te lopen en heb je geen bergen in de stad en geen bussen die erdoor heen rijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk hoor zeer goede stad eerlijk
oh niet doen joh, nu moet ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dit soort oprechte en onverwachte complimenten doen mij goed. Ik zit hier te blozen hoor
nee geen ideequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
had je die vrouw met de tamboerijn nog gezien
heel goedquote:
oh er is zo'n vrouw die al een jaar of 20 daar tamboerijn speeltquote:
nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh er is zo'n vrouw die al een jaar of 20 daar tamboerijn speelt
Jeetje wat doen we elkaar aan, hihiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh niet doen joh, nu moet ik ook![]()
![]()
ik kom gelukkig niet zo vaak in nijmegen om haar te kennen hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
tamboerijnvrouw niet kennen sjonge jongen
hier kunnen we weinig meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Naam: Powerloungen
Leeftijd: 24
Religie: Alsjeblieft niet zeg
Burgerlijke staat: Single
Hoogst genoten opleiding: Hbo
Woonplaats/province: Gorinchem/Zuid-Holland
Voetbalclub: Ajaks
Favoriete drankje: Mango met Sinaasappelsap
Favoriete film: Der Untergang
Voorkeur muziekgenre: Alles op Rap en Nederlandstalig na
Lievelingsdier: Wombat
Lievelingskleur: Rood
Politieke voorkeur: Nee
goed lijstje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Goedgekeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Afgekeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Jij bent echt ranzig lrquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat doen we elkaar aan, hihi. Je laatste werkdag ook achter de rug na vandaag?
Dit is overigens het resultaat als je je jam uit luiheid niet weggooit maar buiten zet![]()
[ afbeelding ]
No idea .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
goed lijstje hoor
waarom sadface PI
fok fissa bij sofquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent echt ranzig lr
en nee ik moet morgen 7 uur opstaan voor de laatste dag![]()
maar als ik thuis kom is de rest nog even paar dagen naar duitsland dus ben weer alleen thuis
door de muziek hequote:
nee bedankt zegquote:
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.quote:
Hehe, stiekem ga je ze wel missenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent echt ranzig lr
en nee ik moet morgen 7 uur opstaan voor de laatste dag![]()
maar als ik thuis kom is de rest nog even paar dagen naar duitsland dus ben weer alleen thuis
Echt niet, die paar dagen niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.
De boete voor deze blunder was 45 euro. Bij deze keur ik je lijstje af.
[..]
Hehe, stiekem ga je ze wel missen
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.
De boete voor deze blunder was 45 euro. Bij deze keur ik je lijstje af.
Ik moet altijd een ochtendpeuk hebben man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen eerste sigaret van de dag roken.
Geen dank voor deze mededeling.
Te veel gerookt laatste dagen 2 pakjes per dag gemiddeld maar nu had ik even geen zinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet altijd een ochtendpeuk hebben man.
pls verander je standaard PIquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?
Daar doelde ik ook op. Geniet nou nog maar even van hun aanwezigheid en de gemakken die thuiswonen biedt. Dat maakt de voorpret enkel beterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet, die paar dagen niet.
Maar als ik uit huis ben misschien wel ja
het blaadjequote:
Ben jij ook al religieus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
En politieke voorkeur en religie
Maar ik wil al zo lang weg dat ik geen minpunten meer ziequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Geniet nou nog maar even van hun aanwezigheid en de gemakken die thuiswonen biedt. Dat maakt de voorpret enkel beter
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik laat mij gewoon van het station afhalen ja tog. Luxe paardje thisthat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?
doe het alsjeblieftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat is zo standaard..
Geef je groot gelijk . 2 sporen godverdimmequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik laat mij gewoon van het station afhalen ja tog. Luxe paardje thisthat.
Ik doe een hele dag met 1 pakje en ik rook best veel. Hoe kan jij twee pakjes per dag roken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te veel gerookt laatste dagen 2 pakjes per dag gemiddeld maar nu had ik even geen zin
Deze beter?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
doe het alsjeblieft
mijn goede humeur mag niet versoord worden door sadface PI
Gewoon door blijven rokenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik doe een hele dag met 1 pakje en ik rook best veel. Hoe kan jij twee pakjes per dag roken?
En je kan je OV chipcard geeneens opladen/afhalen. Dat was een traumatische ervaring.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk . 2 sporen godverdimme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |