SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 4% gewijzigd door Littlerabbit op 14-08-2014 21:55:59 ]Your beauty never ever scared me.
Arena is niet echt een voetbalsfeer vind ik . Jammer dat ze dat brakke stadion gesloopt hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alkmaarderhout toen mijn pa kaartjes had gewonnen voor AZ-Groningen.
Was ook nog wel redelijk ouderwets daar, toen ik voor het eerst in de Arena kwam dacht ik echt wtf
Ook niet echt boeiend verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?1x geweest maar kon mij toen niet echt aan iets storen.
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhoutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arena is niet echt een voetbalsfeer vind ik . Jammer dat ze dat brakke stadion gesloopt hebben
Ik word werkelijk wild van kaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet echt boeiend verder.
[..]
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhout. Dat was dezelfde sfeer als bij de plaatselijke amateurclub.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word werkelijk wild van kaas.
Ook best stijl of niet ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is het ook niet ,maar ik vond het wel erg groot toen vergeleken met de Alkmaarderhout. Dat was dezelfde sfeer als bij de plaatselijke amateurclub.
dan ben je mijn stiefvader niet tegengekomenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?1x geweest maar kon mij toen niet echt aan iets storen.
Ahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben je mijn stiefvader niet tegengekomen
Arena is wel erg stijl ja, vond ik ook wel indrukwekk0nd toen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook best stijl of niet ?
Z,on sfeertje is toch het beste , ook al zijn de kroketten lauw en de koffie niet te zuipen
Wat vind je van de Beemster?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word werkelijk wild van kaas.
Oprecht lekkere kaas. Goede tosti's van te maken ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je van de Beemster?
WTF ZOU UIT HET RAAM SPRINGEN HOOR DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
WTF HET BEGINT HIER TE REGENEN.
Beemsterkaas is echt goddelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het ZuiderparkMaar dat stadion kon ook echt niet meer
[..]
Oprecht lekkere kaas. Goede tosti's van te maken ook.
Hoe oud was je toen je er voor het eerst er heen ging ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arena is wel erg stijl ja, vond ik ook wel indrukwekk0nd toen.
Ja bij de Hout moest je die kroketten toen halen bij een cafeetje achter de tribuneDat is bij de Arena ook veel kutter
Met die kut Arena-kaarten en debielen daar achter de toonbank voor slappe patat.
Hier miezert het nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
WTF HET BEGINT HIER TE REGENEN.
Jinglebells , Jingle all the way en Willem 2 degradeert ofzoietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis het ZuiderparkMaar dat stadion kon ook echt niet meer
[..]
Ik zat nog op de basisschool, was 10/11 ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je er voor het eerst er heen ging ?
Het leuke met die kaarten is dat ze het zo maken dat je het geld er nooit helemaal uithaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |