Ja snap ik dat het daar donker is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tussen Dordrecht en Tiel in
Ga je wel eens naar FC Dordrecht toe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tussen Dordrecht en Tiel in
Vorig seizoen paar keer geweest ,denk dit jaar wat vaker . Maar het is de hel daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar FC Dordrecht toe?
Ja pauperstadion tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vorig seizoen paar keer geweest ,denk dit jaar wat vaker . Maar het is de hel daar
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja pauperstadion toch
Maar krijgen toch nieuwe binnenkort
Daar ga je ook niet voor je lol heen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.
Ze moeten er eerst die grafscholen afmaken .
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
HEHEHEAHHAHAHHHEHARHARGHARGHAH
[ afbeelding ]
Het is er wel gezellig en het voetbal was meer dan aardig , maar het is soms zelfkastijding jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je ook niet voor je lol heen dan.
Stadion staat ook al jaren op instorten maar de gemeente wil niet echt meehelpen/denken voor een oplossing is het niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.
Ze moeten er eerst die grafscholen afmaken .
Ach niet dat ik er veel van weet, ben maar in twee voetbalstadions geweest in mijn levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is er wel gezellig en het voetbal was meer dan aardig , maar het is soms zelfkastijding ja
Gemeente vindt andere dingen belangrijker ja . Scholen en achterstandswijken bijvoorbeeld .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stadion staat ook al jaren op instorten maar de gemeente wil niet echt meehelpen/denken voor een oplossing is het niet?
Laten we het maar op voetbal romantiek gooien.
Arena en ??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niet dat ik er veel van weet, ben maar in twee voetbalstadions geweest in mijn leven
Alkmaarderhout toen mijn pa kaartjes had gewonnen voor AZ-Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |