Ik zie dat hij al 29 is. Dat zou ik hem toch niet geven.quote:
Die vergelijking zie ik nooit zo.quote:
Hij is sinds kort weer vrijgezelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat hij al 29 is. Dat zou ik hem toch niet geven.
Dat zie je nooit van jezelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vergelijking zie ik nooit zo.
Nawhhquote:
Pika Piquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rai raii Raaaaiiiiiiiiiiichu
Chaaarbokequote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Piiiiii kaaaaa CHUUUUUUUU
[ afbeelding ]
ik doe toch niks!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met TR'en, geen nood.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Die Ash Ketchum is toch ook wel een teringdom joch hè. Komt hij een Sparrow tegen, die roept nota bene "SPAR SPARROW SPAR", heeft hij nog zijn pokédex nodig om erachter te komen wat voor fucking pokémon het is.
Sorry, maar dan verdien je het ook gewoon om de slechte pokémon mee te krijgen van professor Oak.
Ach hij blijft wel voor eeuwig 10.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Die Ash Ketchum is toch ook wel een teringdom joch hè. Komt hij een Sparrow tegen, die roept nota bene "SPAR SPARROW SPAR", heeft hij nog zijn pokédex nodig om erachter te komen wat voor fucking pokémon het is.
Sorry, maar dan verdien je het ook gewoon om de slechtste pokémon mee te krijgen van professor Oak.
En forever virgin ondanks al zijn vrouwelijke bondgenoten op zijn trip. Niet dat Brock zoveel geneukt heeft met al die Jenny's en Joy's, maar goed, het is dan ook wel een autistengenootschap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij blijft wel voor eeuwig 10.
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En forever virgin ondanks al zijn vrouwelijke bondgenoten op zijn trip. Niet dat Brock zoveel geneukt heeft met al die Jenny's en Joy's, maar goed, het is dan ook wel een autistengenootschap.
Ik bevestig dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.
Dit is allemaal te zien op rule 34.
RittleLabbit kan dit bevestiger.
Heb je de expliciete beelden gezien? Ik ben namelijk nog altijd benieuwd of Brock nou Aziaat of gewoon neger is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.
Dit is allemaal te zien op rule 34.
RittleLabbit kan dit bevestiger.
Een kruising denk ik, dat is tegenwoordig ook mogelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je de expliciete beelden gezien? Ik ben namelijk nog altijd benieuwd of Brock nou Aziaat of gewoon neger is.
Hè bah, rassenvermenging.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kruising denk ik, dat is tegenwoordig ook mogelijk.
TR is ingediend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
hier kan men bezichtigen dat Brock eigenlijk gewoon een groot geschapen indo is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
hier kan men bezichtigen dat Brock eigenlijk gewoon een groot geschapen indo is.
Brock heeft hier denk ik ook wel z'n ogen open.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat me verbaast altijd is dat die Jappen zichzelf altijd afbeelden met de ogen open, behalve bij Brock.
Terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Brock heeft hier denk ik ook wel z'n ogen open.
Jappen haten indo,squote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat me verbaast altijd is dat die Jappen zichzelf altijd afbeelden met de ogen open, behalve bij Brock.
Waarom zo saltyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
En nu optiefe met die Pokemons.
Bom op zijn zemmelOnixquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Brok is een kki jap met zijn ogen die nooit open gaan. Oplichter.
Niks van te zienquote:
Ja snap ik dat het daar donker is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tussen Dordrecht en Tiel in
Ga je wel eens naar FC Dordrecht toe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tussen Dordrecht en Tiel in
Vorig seizoen paar keer geweest ,denk dit jaar wat vaker . Maar het is de hel daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar FC Dordrecht toe?
Ja pauperstadion tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vorig seizoen paar keer geweest ,denk dit jaar wat vaker . Maar het is de hel daar
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja pauperstadion toch
Maar krijgen toch nieuwe binnenkort
Daar ga je ook niet voor je lol heen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.
Ze moeten er eerst die grafscholen afmaken .
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
HEHEHEAHHAHAHHHEHARHARGHARGHAH
[ afbeelding ]
Het is er wel gezellig en het voetbal was meer dan aardig , maar het is soms zelfkastijding jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je ook niet voor je lol heen dan.
Stadion staat ook al jaren op instorten maar de gemeente wil niet echt meehelpen/denken voor een oplossing is het niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat iets verder dan pauper, zoveel stank is gewoon niet te doen met ook nog een motorrijschool ervoor.
Ze moeten er eerst die grafscholen afmaken .
Ach niet dat ik er veel van weet, ben maar in twee voetbalstadions geweest in mijn levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is er wel gezellig en het voetbal was meer dan aardig , maar het is soms zelfkastijding ja
Gemeente vindt andere dingen belangrijker ja . Scholen en achterstandswijken bijvoorbeeld .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stadion staat ook al jaren op instorten maar de gemeente wil niet echt meehelpen/denken voor een oplossing is het niet?
Laten we het maar op voetbal romantiek gooien.
Arena en ??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach niet dat ik er veel van weet, ben maar in twee voetbalstadions geweest in mijn leven
Alkmaarderhout toen mijn pa kaartjes had gewonnen voor AZ-Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |