SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Waarheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snow internet op een stofzuiger.
oh ik dacht dat je die graag wildequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen zware foto/videobewerkingsprogramma's dus een macbook zou voor mij zonde zijn van het geld
Israel = jodenstaat en dus alle joden vermoorden onschuldige Palestijnse kinderen want Palestijnen doen niks slechts aldus veel media.quote:
Nee ik ben iphone fanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
kut tt
[..]
oh ik dacht dat je die graag wilde
jij bent nep apple fan
Galaxy's (3-4-5) zijn ook wel goed ja, alleen zo plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog steeds vet blij met mijn S3
die heb ikquote:
Laat wel allemaal lelijke gele strepen achter op je schoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Iphone 6 saffierglas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat wel allemaal lelijke gele strepen achter op je schoen.
Apple propaganda.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Iphone 6 saffierglas
[ afbeelding ]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Wat faalt auto corectie toch bij whatsapp. Als je mbo typt dan veranderd die ze naar grote letters
maar het hoort dus blijkbaar wel gewoon in kleine letters. Ik dacht een hele tijd ook dat het in grote letters moest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..
dus? het is fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..
goedemiddagquote:
goedquote:
wat heb je allemaal geregeld dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
goedheb al zoveel gedaan, gebeld, geregeld
vanavond ff met wat collega's wat drinken
en de jouwe?
dingen voor mn kamer met huurbaas enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heb je allemaal geregeld dan?
en dat is nice met collega's
Ik kom net mijn bed uit want ging weer te laat slapen
Nice, wat een topshowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dingen voor mn kamer met huurbaas enzo
lui
hoe oud ben je danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
voor mij niet. Zit allang niet meer op school
al gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom doe je geen opleiding dan
Yo waddupquote:
Ohquote:
Neen vanochtend weer de trein terug genomen en sinds 13.15 thuisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OhNiet meer bij je chick?
Awhquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen vanochtend weer de trein terug genomen en sinds 13.15 thuis
ja van die mensen die dan zeggen ik mis mijn vriend/vriendin nadat ze elkaar pas 3 dagen geleden hebben gezienquote:
dat is toch altijd zo in de eerste fasequote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja van die mensen die dan zeggen ik mis mijn vriend/vriendin nadat ze elkaar pas 3 dagen geleden hebben gezien
nee joh gewoon je vriendin een maand verwaarlozen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is toch altijd zo in de eerste fase
ben er ook geen fan van hoor maarja zo is het welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is toch altijd zo in de eerste fase
dat komt daarna wel tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
nee joh gewoon je vriendin een maand verwaarlozen.
mensen doen rare dingen als ze verliefd zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben er ook geen fan van hoor maarja zo is het wel
zoals seksenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat komt daarna wel toch
[..]
mensen doen rare dingen als ze verliefd zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoals seksen![]()
inso is het met me eens
Kwam nog door Den Bosch vandoag, Graafsewijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft geen last van de stress gehad
niet gekliktquote:
Okequote:
Dat zijn stilln voor een ander beliedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kwam nog door Den Bosch vandoag, Graafsewijk
tis geen 1940 meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zijn stilln voor een ander belied
je ken hier niks meer doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vraag je om vloeitjes , komen ze terug met een stijve lul
quote:
Nee?quote:
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ermee door als je gesnoven hebt
Vind het wel een lekker melodietje thoughquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is gewoon minutenlang hetzelfde melodietje. Waar is de drumstel en gitaar gebleven
Hallo P_zquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ermee door als je gesnoven hebt
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poepseks voor Jan en Plasseks voor Sjannie
Zet moar hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:00 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme powerloungenheb de facebook van dikkie siegers gevonden
JOA JANquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
Gaan we er een gezellige avond van maken???
da is samantha wel toch? of is het toch renate? die is nu 18 of zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kleine al aan de kriebelziekte
Denke samanthaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
da is samantha wel toch? of is het toch renate? die is nu 18 of zo
Jawelquote:
Laatst bij vier handen op één buik was er een meisje van 19 die had er 3quote:
Oud klasgenoot van me gaat voor de derde op d'r 18e.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst bij vier handen op één buik was er een meisje van 19 die had er 3
Sterling?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oud klasgenoot van me gaat voor de derde op d'r 18e.
Lekker man.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oud klasgenoot van me gaat voor de derde op d'r 18e.
Lekker man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ach ja komt wel goed allemaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik hem zie spelen denk ik dat hij nog zelf een kind is
met zijn mad money wel jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach ja komt wel goed allemaal.
gewoon zelf kwekenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook nieuwe wiet nodig, maar oude dealer van vroeger zit vast.
geen andere contacten met wiet dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ook nieuwe wiet nodig, maar oude dealer van vroeger zit vast.
ja vast wel maar geen zin om opgelicht te worden toch kutleefquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen andere contacten met wiet dan?
gewoon controleren meteen of de wiet goed is, kan je wel zien tochquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja vast wel maar geen zin om opgelicht te worden toch kutleef
Zeurderdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
echt jij moet altijd over wiet praten word ik een beetje moe van hoor :S
ik wil gewoon m'n oude dealer terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon controleren meteen of de wiet goed is, kan je wel zien toch
Ik wou net vragen of je ook Down for dummies keek maar ik zie dat je zelfs het topic erover geopend hebtquote:
help hem ontsnappenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wil gewoon m'n oude dealer terug.
Niemand reageertquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of je ook Down for dummies keek maar ik zie dat je zelfs het topic erover geopend hebt
Ja, nogal dood topic helaasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand reageert(heb zelf nog maar de helft van aflevering 1 gezien
ga het verder kijken)
Ken je over mijn lijk? Van BNN. Dat start in oktober weer, zo'n mooi/bijzonder programmaquote:
Ja is mooi inderdaad. Op welke dag komt down for dummies?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je over mijn lijk? Van BNN. Dat start in oktober weer, zo'n mooi/bijzonder programma
ja hij moet vrijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben om goede wiet te krijgen
opnieuw netwerken dan en nieuwe betrouwbare dealer vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij moet vrij
nog 18 maanden ofzo.
Nee, nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je over mijn lijk? Van BNN. Dat start in oktober weer, zo'n mooi/bijzonder programma
Uhmquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is mooi inderdaad. Op welke dag komt down for dummies?
Er was toch ook een datingprogramma voor mensen met syndroom van down?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
UhmDacht op Maandag. Oh nee op Donderdag om 22:15 op Ned 1
Raad je echt aan dat te kijken, één van de mooiste programma's die er bestaat vind ik. Als ik er aan denk moet ik gewoon al huilen, ze hebben namelijk allemaal kanker en van alle seizoenen samen leven er nog maar 2. Vorig seizoen gingen er 3 dood tijdens de opnames, echt vreselijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gezien
Ik wacht met terugkijken wel even op het nieuwe seizoen dan
Uhm jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er was toch ook een datingprogramma voor mensen met syndroom van down?
Volgens mij komt dat ook weer.
die tsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef LittleBrownie het volgende:
BUG / Is er een abonnement voor bustrajecten?
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Raad je echt aan dat te kijken, één van de mooiste programma's die er bestaat vind ik. Als ik er aan denk moet ik gewoon al huilen, ze hebben namelijk allemaal kanker en van alle seizoenen samen leven er nog maar 2. Vorig seizoen gingen er 3 dood tijdens de opnames, echt vreselijk
Top! Begint ergens begin oktober, er is wel een goed lopend topic overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Maar ik ben wel benieuwd dan, ik ga kijken
the undateablesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm jaWeet alleen even niet hoe het heet. Ook van BNN dacht ik?
Ook maar eens kijken danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso enorm veel respect ook voor Patrick Lodiers die op één seizoen na alle seizoenen nog gedaan heeft. Moet je maar tegen kunnen.. Allemaal mensen een jaar lang volgen en ineens zijn ze overleden. Lijkt me echt wel een heftig programma om te maken
Ik vind Patrick Lodiers echt een onuitstaanbare man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso enorm veel respect ook voor Patrick Lodiers die op één seizoen na alle seizoenen nog gedaan heeft. Moet je maar tegen kunnen.. Allemaal mensen een jaar lang volgen en ineens zijn ze overleden. Lijkt me echt wel een heftig programma om te maken
Hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Patrick Lodiers echt een onuitstaanbare man.
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.
En dat terwijl jij een groot fan bent van de Lama'squote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los dat ik hem weinig oprecht vind overkomen, of beter gezegd irritant vind overkomen. (Dat is puur persoonlijk) Helpt het ook niet mee dat hij zichzelf als BNN baas een topsalaris besloot te geven veel hoger dan wie dan ook.quote:
Ik mag Ruben Nicolas, Dennis Storm en Valerio wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.
Dit komt hard aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een groot fan bent van de Lama's
Hem ken ik alleen omdat ik af en toe een stukje Slimste mens kijk. Al komt hij daar best leuk over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Vooral die laatste is sinds hij bij BNN werkt echt een leukerd
Ik zou hem echt zo hard doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem ken ik alleen omdat ik af en toe een stukje Slimste mens kijk. Al komt hij daar best leuk over.
(En ik zie best in waarom hij knap is, rawr)
Je bent zelf Valerioquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag Ruben Nicolas, Dennis Storm en Valerio wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |