Uhm jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er was toch ook een datingprogramma voor mensen met syndroom van down?
Volgens mij komt dat ook weer.
die tsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef LittleBrownie het volgende:
BUG / Is er een abonnement voor bustrajecten?
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Raad je echt aan dat te kijken, één van de mooiste programma's die er bestaat vind ik. Als ik er aan denk moet ik gewoon al huilen, ze hebben namelijk allemaal kanker en van alle seizoenen samen leven er nog maar 2. Vorig seizoen gingen er 3 dood tijdens de opnames, echt vreselijk
Top! Begint ergens begin oktober, er is wel een goed lopend topic overquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Maar ik ben wel benieuwd dan, ik ga kijken
the undateablesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm jaWeet alleen even niet hoe het heet. Ook van BNN dacht ik?
Ook maar eens kijken danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso enorm veel respect ook voor Patrick Lodiers die op één seizoen na alle seizoenen nog gedaan heeft. Moet je maar tegen kunnen.. Allemaal mensen een jaar lang volgen en ineens zijn ze overleden. Lijkt me echt wel een heftig programma om te maken
Ik vind Patrick Lodiers echt een onuitstaanbare man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso enorm veel respect ook voor Patrick Lodiers die op één seizoen na alle seizoenen nog gedaan heeft. Moet je maar tegen kunnen.. Allemaal mensen een jaar lang volgen en ineens zijn ze overleden. Lijkt me echt wel een heftig programma om te maken
Hoezo?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Patrick Lodiers echt een onuitstaanbare man.
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.
En dat terwijl jij een groot fan bent van de Lama'squote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Los dat ik hem weinig oprecht vind overkomen, of beter gezegd irritant vind overkomen. (Dat is puur persoonlijk) Helpt het ook niet mee dat hij zichzelf als BNN baas een topsalaris besloot te geven veel hoger dan wie dan ook.quote:
Ik mag Ruben Nicolas, Dennis Storm en Valerio wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik al snel bij welke BNN presentator dan ook.
Dit komt hard aanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een groot fan bent van de Lama's
Hem ken ik alleen omdat ik af en toe een stukje Slimste mens kijk. Al komt hij daar best leuk over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Vooral die laatste is sinds hij bij BNN werkt echt een leukerd
Ik zou hem echt zo hard doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hem ken ik alleen omdat ik af en toe een stukje Slimste mens kijk. Al komt hij daar best leuk over.
(En ik zie best in waarom hij knap is, rawr)
Je bent zelf Valerioquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag Ruben Nicolas, Dennis Storm en Valerio wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |