SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Waarheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snow internet op een stofzuiger.
oh ik dacht dat je die graag wildequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen zware foto/videobewerkingsprogramma's dus een macbook zou voor mij zonde zijn van het geld
Israel = jodenstaat en dus alle joden vermoorden onschuldige Palestijnse kinderen want Palestijnen doen niks slechts aldus veel media.quote:
Nee ik ben iphone fanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
kut tt
[..]
oh ik dacht dat je die graag wilde
jij bent nep apple fan
Galaxy's (3-4-5) zijn ook wel goed ja, alleen zo plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog steeds vet blij met mijn S3
die heb ikquote:
Laat wel allemaal lelijke gele strepen achter op je schoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Iphone 6 saffierglas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat wel allemaal lelijke gele strepen achter op je schoen.
Apple propaganda.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Iphone 6 saffierglas
[ afbeelding ]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:59 schreef FL_Freak het volgende:
Wat faalt auto corectie toch bij whatsapp. Als je mbo typt dan veranderd die ze naar grote letters
maar het hoort dus blijkbaar wel gewoon in kleine letters. Ik dacht een hele tijd ook dat het in grote letters moest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..
dus? het is fout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat MBO vaak zo wordt geschreven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |