en dat de rest van de mensen hen kankerjoden noemenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De realiteit is dat Ajacieden zichzelf 'joden' noemen.
Ik stel dan ook dat de programmamakers net zo erg zijn. Daar waar dat meisje geïndoctrineerd is en de programmamakers haar gewoon bewust voor lul zetten door het uit zijn verband te trekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
en dat de rest van de mensen hen kankerjoden noemen
zitten beide fout
slaat nergens op
Met een beetje geluk meppen ze elkaar kapot in een weiland. Zolang ze onschuldige omstanders maar met rust laten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
maarja daar volg je voetbal voor he![]()
lekker dom en achterlijk gedragen
omdat applequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is een iPhone 5s met abo nog zo belachelijk duur
vind het wel zielig voor die meisjes, allebei. Voor die Jade nog meer omdat zij in een gezin komt waar ze wordt gehaat en in een hok wordt geplaatstquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel dan ook dat de programmamakers net zo erg zijn. Daar waar dat meisje geïndoctrineerd is en de programmamakers haar gewoon bewust voor lul zetten door het uit zijn verband te trekken.
ik las appiequote:
Een tijd geleden was je nog zo aan het klagen over je apple telefoonquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
AppleIk zag een mooi abo voor 22 per maand, maar dan betaal je 275 voor het toestel
beter spaar je voor macbook of heb je die onderhand al?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niks overrated, once u go appl u never go bak
lekker plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef Amarantha het volgende:
SamsungGrotere telefoon, sneller, goedkoper etc.
Snow internet op een stofzuiger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
beter spaar je voor macbook of heb je die onderhand al?
Ja 4s ja die kk traag is nuquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een tijd geleden was je nog zo aan het klagen over je apple telefoon
Ik zie dat los van de oorlog en die huidige oorlog in israel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik blijf kankerjoden en joden aan het gas roepen tot de dood.
En nog Pro-Israel ook dit dat.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker plasticallemaal rotzooi erop hebben staan wat je nooit gebruikt
Nee ik gebruik geen zware foto/videobewerkingsprogramma's dus een macbook zou voor mij zonde zijn van het geldquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
beter spaar je voor macbook of heb je die onderhand al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |