weet nietquote:
Ik zou je aanraden om toch wat actiever terug te lezen dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was gisteren niet heel actief enz
Hala grtdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden om toch wat actiever terug te lezen dan.
GRTD'er ben je niet voor even, dat ben je voor heel je leven! KOMOP GRTD
insoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sorry Insoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben er voor je jwzquote:
EENDRACHT MAAKT MACH KOMONquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
inso
heb je dit al gezien![]()
![]()
![]()
http://www.npo.nl/puberruil-xl/05-10-2010/KRO_1389669
jeeeeezus wat een mensen zegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]deze ken ik
gekeken met Levensbeschouwing
Programma makers zijn net zo triest natuurlijk. Het joden gehalte lekker letterlijk nemen voor wat makkelijk scorende tv.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef supersof het volgende:
die feyenoord supporters man man man
Daar is SBS6 ook goed in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Programma makers zijn net zo triest natuurlijk. Het joden gehalte lekker letterlijk nemen voor wat makkelijk scorende tv.
die vader met die taartquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat soort uitschot
ja is toch zus van mikeyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef supersof het volgende:
inso
heb je dit al gezien![]()
![]()
![]()
http://www.npo.nl/puberruil-xl/05-10-2010/KRO_1389669
hoezo, dat is toch de realiteit. dat mensen daarmee scheldenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Programma makers zijn net zo triest natuurlijk. Het joden gehalte lekker letterlijk nemen voor wat makkelijk scorende tv.
De realiteit is dat Ajacieden zichzelf 'joden' noemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, dat is toch de realiteit. dat mensen daarmee schelden
verborgen psv grap hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spijker, kop.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De realiteit is dat Ajacieden zichzelf 'joden' noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |