ik doe toch niks!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met TR'en, geen nood.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Die Ash Ketchum is toch ook wel een teringdom joch hè. Komt hij een Sparrow tegen, die roept nota bene "SPAR SPARROW SPAR", heeft hij nog zijn pokédex nodig om erachter te komen wat voor fucking pokémon het is.
Sorry, maar dan verdien je het ook gewoon om de slechte pokémon mee te krijgen van professor Oak.
Ach hij blijft wel voor eeuwig 10.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Rodawa het volgende:
Die Ash Ketchum is toch ook wel een teringdom joch hè. Komt hij een Sparrow tegen, die roept nota bene "SPAR SPARROW SPAR", heeft hij nog zijn pokédex nodig om erachter te komen wat voor fucking pokémon het is.
Sorry, maar dan verdien je het ook gewoon om de slechtste pokémon mee te krijgen van professor Oak.
En forever virgin ondanks al zijn vrouwelijke bondgenoten op zijn trip. Niet dat Brock zoveel geneukt heeft met al die Jenny's en Joy's, maar goed, het is dan ook wel een autistengenootschap.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij blijft wel voor eeuwig 10.
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En forever virgin ondanks al zijn vrouwelijke bondgenoten op zijn trip. Niet dat Brock zoveel geneukt heeft met al die Jenny's en Joy's, maar goed, het is dan ook wel een autistengenootschap.
Ik bevestig dit.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.
Dit is allemaal te zien op rule 34.
RittleLabbit kan dit bevestiger.
Heb je de expliciete beelden gezien? Ik ben namelijk nog altijd benieuwd of Brock nou Aziaat of gewoon neger is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brock zal vast wel eens achter de schermen Jenny of Joy hebben opengespleten hoor.
Dit is allemaal te zien op rule 34.
RittleLabbit kan dit bevestiger.
Een kruising denk ik, dat is tegenwoordig ook mogelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je de expliciete beelden gezien? Ik ben namelijk nog altijd benieuwd of Brock nou Aziaat of gewoon neger is.
Hè bah, rassenvermenging.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kruising denk ik, dat is tegenwoordig ook mogelijk.
TR is ingediend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
hier kan men bezichtigen dat Brock eigenlijk gewoon een groot geschapen indo is.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
hier kan men bezichtigen dat Brock eigenlijk gewoon een groot geschapen indo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |