AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajaxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat nog op de basisschool, was 10/11 ofzo
Kregen toen heel supporterspakket, maar daar moest ik niks van hebben. Vond leuk om naar voetbalwedstrijd te gaan maar heb verder helemaal niks met AZ
Ja en ik erger me kapot aan al dat geklapper daarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajax
Was dat toen Ajax nog speelde met Stam ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd van Ajax waar ik bij was toen PSV met 0-1 won in de Arena door een kutgoal van slot op de deur Simons
Dit weekend wedstrijd van het jaar voor die gekken . Groot deel stapte ook over in 2004 toen Co er trainer wasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik erger me kapot aan al dat geklapper daarEn die gemaakte haat tegen Ajax ja
Ja, en met Huntelaar en Sneijder enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was dat toen Ajax nog speelde met Stam ?
Tegen wie speelde Sparta dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn eerste voetbalwedstrijd was bij Sparta. De vader van een vriend werkte bij de toenmalig sponsor De Goudse. Ik kreeg nog een Sparta horloge ook.
Tot zover deze anekdote
'Volgens Dijkshoorn'quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ is voor de rest ook een grap van een club . Volgens Dijkshoorn moeten ze daar 020 zeggen ipv Ajax
Weet ik serieus niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen wie speelde Sparta dan?
Ja onzin allemaalquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit weekend wedstrijd van het jaar voor die gekken . Groot deel stapte ook over in 2004 toen Co er trainer was
In dit geloof ik die fantast welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Volgens Dijkshoorn'
Je doet nu net of Dijkshoorn ooit iets zinnigs/corrects heeft gezegd in zijn leven.
[..]
Weet ik serieus niet meer
Als je Kuyt hebt gezien snap ik wel dat je voetbal vanaf toen gehaat hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik 1x in de kuip geweest. Tegen RBC ooit. Ik mocht oplopen met Feyenoord en met vlaggen zwaaienKuyt en Kalou een hand gegeven
![]()
![]()
Verder haat ik voetbal.
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In dit geloof ik die fantast wel
Zal wel een topshow zijn geweest.quote:
Dat soort geleuter is ook onzin ja . Moet dan altijd aan de Rotterdamse denker denken ...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja onzin allemaal
Mijn vader heeft ook nog meeste sympathie voor AZ omdat dat in de buurt ligt, maar vind dat echt de grootste onzin ooit. Alsof je alleen mag zijn voor de club die het dichtst bij je geboorteplaats ligt
Dat stadion is hemelsbreed 500 meter van mijn huisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een topshow zijn geweest.
Ben jij trouwens serieus wel eens naar ADO geweest in stadion?
Oh dat wist ik niet . Ja van wrok is die niet vies iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?
Wat een ontiegelijk kneus is die vent ook.
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat hij nog altijd op zijn pik is getrapt omdat zoonlief niet mocht doorstromen he?
Wat een ontiegelijk kneus is die vent ook.
Ja precies, je identificeert je toch zelf met een bepaalde club. Door normen en waarden en speelstijl. Of soms ook door een bepaalde topspeler waardoor je die hele club gaat volgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort geleuter is ook onzin ja . Moet dan altijd aan de Rotterdamse denker denken ...
Ik ben zeker 15x naar het Zuiderpark geweest. Het Kyocera stadion pas 5x of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een topshow zijn geweest.
Ben jij trouwens serieus wel eens naar ADO geweest in stadion?
Ik niet. Ik houd niet zo van zijn soort satire.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.
Stond in diezelfde column in een bijzinnetje volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet . Ja van wrok is die niet vies idd
Je was vorig jaar toch ook naar Ajax met Smoofie en xcachetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zeker 15x naar het Zuiderpark geweest. Het Kyocera stadion pas 5x of zo.
Als ik naar een wedstrijd ga dan is het van Den Haag.
Nee. Ik kwam Xcachet wel stom toevallig tegen daarentegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je was vorig jaar toch ook naar Ajax met Smoofie en xcachet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |