Gewoon er met een ruime boog omheen rijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker veel gaten erin . van fietspaden hebben ze ook nog nooit gehoord
ja heel ergquote:
Gewoon een waterstofbom erop . of annexerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon er met een ruime boog omheen rijden.
zo ben ikquote:
Hulptroepen ernaartoe sturen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon een waterstofbom erop . of annexeren
dat ben je nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar PowerLoungen zijn politieke voorkeur
vul nou inquote:
Dus je hebt geen voorkeur?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat alle voorkeuren wel hun negatieve dingen hebben .
dan verzoek ik je dit terrein te verlatenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar ik luister niet meestal
ja doequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mja , moet ik het serieus invullen ?
Haha band ik snap hem xdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Muziekvoorkeur mist wel duidelijk in het lijstje. Het geeft mensen direct iets om op in te spelen en een band te scheppen.
kan je die even erbij editten lief konijntjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Muziekvoorkeur mist wel duidelijk in het lijstje. Het geeft mensen direct iets om op in te spelen en een band te scheppen.
Je ziet het , komt alleen maar gezeik van .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe sta je tegenover religie PowerLoungen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je ziet het , komt alleen maar gezeik van .
hallo beste jc vriendquote:
Mensen zijn slecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al waren het nazisme en stalinisme ook geen fijne overtuigingen
Nu met muziek voorkeur en een betere, overzichtelijke layout.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je die even erbij editten lief konijntje
Geen verraad en vuile complotten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huisdieren zijn tenminste eerlijk
;s komt omdat ik hem gemaakt heb. De tekst eromheen heb ik wel met hoofdletters gemaaktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu met muziek voorkeur en een betere, overzichtelijke layout.
En hoofdletters, vooral hoofdletters. Wat is een lijstje zonder hoofdletters :s
ik ook al heel langquote:
waarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook al heel lang
was vandaag in nijmegen met mijn baas leuk he
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon hier neerzettn toch?
binnenstad, koopavond ja tochquote:
Bedankt. Dit soort oprechte en onverwachte complimenten doen mij goed. Ik zit hier te blozen hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
;s komt omdat ik hem gemaakt heb. De tekst eromheen heb ik wel met hoofdletters gemaakt
goed gedaan hoor lr
nee, in arnhem hoef je ten minste niet zo ver te lopen en heb je geen bergen in de stad en geen bussen die erdoor heen rijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk hoor zeer goede stad eerlijk
oh niet doen joh, nu moet ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Dit soort oprechte en onverwachte complimenten doen mij goed. Ik zit hier te blozen hoor
nee geen ideequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
had je die vrouw met de tamboerijn nog gezien
heel goedquote:
oh er is zo'n vrouw die al een jaar of 20 daar tamboerijn speeltquote:
nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh er is zo'n vrouw die al een jaar of 20 daar tamboerijn speelt
Jeetje wat doen we elkaar aan, hihiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oh niet doen joh, nu moet ik ook![]()
![]()
ik kom gelukkig niet zo vaak in nijmegen om haar te kennen hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
tamboerijnvrouw niet kennen sjonge jongen
hier kunnen we weinig meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Naam: Powerloungen
Leeftijd: 24
Religie: Alsjeblieft niet zeg
Burgerlijke staat: Single
Hoogst genoten opleiding: Hbo
Woonplaats/province: Gorinchem/Zuid-Holland
Voetbalclub: Ajaks
Favoriete drankje: Mango met Sinaasappelsap
Favoriete film: Der Untergang
Voorkeur muziekgenre: Alles op Rap en Nederlandstalig na
Lievelingsdier: Wombat
Lievelingskleur: Rood
Politieke voorkeur: Nee
goed lijstje hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Goedgekeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Afgekeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Jij bent echt ranzig lrquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje wat doen we elkaar aan, hihi. Je laatste werkdag ook achter de rug na vandaag?
Dit is overigens het resultaat als je je jam uit luiheid niet weggooit maar buiten zet![]()
[ afbeelding ]
No idea .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
goed lijstje hoor
waarom sadface PI
fok fissa bij sofquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent echt ranzig lr
en nee ik moet morgen 7 uur opstaan voor de laatste dag![]()
maar als ik thuis kom is de rest nog even paar dagen naar duitsland dus ben weer alleen thuis
door de muziek hequote:
nee bedankt zegquote:
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.quote:
Hehe, stiekem ga je ze wel missenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent echt ranzig lr
en nee ik moet morgen 7 uur opstaan voor de laatste dag![]()
maar als ik thuis kom is de rest nog even paar dagen naar duitsland dus ben weer alleen thuis
Echt niet, die paar dagen niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.
De boete voor deze blunder was 45 euro. Bij deze keur ik je lijstje af.
[..]
Hehe, stiekem ga je ze wel missen
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken een meisje uit Gorkum/Gorinchem en toen ik daar een keer ging barbecueën moest ik in Dordrecht van de trein overstappen op Arrivia en vergat ik uit en weer in te checken.
De boete voor deze blunder was 45 euro. Bij deze keur ik je lijstje af.
Ik moet altijd een ochtendpeuk hebben man.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen eerste sigaret van de dag roken.
Geen dank voor deze mededeling.
Te veel gerookt laatste dagen 2 pakjes per dag gemiddeld maar nu had ik even geen zinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet altijd een ochtendpeuk hebben man.
pls verander je standaard PIquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?
Daar doelde ik ook op. Geniet nou nog maar even van hun aanwezigheid en de gemakken die thuiswonen biedt. Dat maakt de voorpret enkel beterquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt niet, die paar dagen niet.
Maar als ik uit huis ben misschien wel ja
het blaadjequote:
Ben jij ook al religieus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
En politieke voorkeur en religie
Maar ik wil al zo lang weg dat ik geen minpunten meer ziequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Geniet nou nog maar even van hun aanwezigheid en de gemakken die thuiswonen biedt. Dat maakt de voorpret enkel beter
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik laat mij gewoon van het station afhalen ja tog. Luxe paardje thisthat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkope paupertreinen . Waar woonde ze ?
doe het alsjeblieftquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat is zo standaard..
Geef je groot gelijk . 2 sporen godverdimmequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik laat mij gewoon van het station afhalen ja tog. Luxe paardje thisthat.
Ik doe een hele dag met 1 pakje en ik rook best veel. Hoe kan jij twee pakjes per dag roken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te veel gerookt laatste dagen 2 pakjes per dag gemiddeld maar nu had ik even geen zin
Deze beter?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
doe het alsjeblieft
mijn goede humeur mag niet versoord worden door sadface PI
Gewoon door blijven rokenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik doe een hele dag met 1 pakje en ik rook best veel. Hoe kan jij twee pakjes per dag roken?
En je kan je OV chipcard geeneens opladen/afhalen. Dat was een traumatische ervaring.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef je groot gelijk . 2 sporen godverdimme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |