Dat was Blind, niet blind. Maar je zei daarvoor al dat je blind kon typen dus waarom je Blind er bij sleept snap ik niet. Zal wel door de paniek komen denk ik dan.quote:
Ja, mooie klap ook wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die laatste donder was wel indrukwekkend lang.
Omdat er wel eens mensen geraakt zijn door de bliksem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
snap ook niet waarom mensen er bang van zijn
Echt? Waar? Boven Den Haag? Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar dagen terug was het pas extreem. De ruiten trilde gewoon
Openlucht enzoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat er wel eens mensen geraakt zijn door de bliksem.
Ik vind het altijd wel chill hoorquote:
Niks van gemerktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar dagen terug was het pas extreem. De ruiten trilde gewoon
Pokkeherrie kan je wel wakker houden ja . Maar daar zijn oordopjes voorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel chill hoor
Behalve als je ligt te slapen en dan telkens dat gedonder hoort
Die heb ik nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pokkeherrie kan je wel wakker houden ja . Maar daar zijn oordopjes voor
Agreedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie unieke stijlDat kan ik altijd wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |