Immers in de spitsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
benieuwd wanneer ziyech rond is met FEYENOORD
ik praat een mengeling van west-fries en amsterdams/purmerendsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar volendams abracadabra , net als fries
Ik praat keurig ABN.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
ik kan beetje plat limburgs en brabants
Weleens Lindenbergh gezien in de kroeg?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik praat een mengeling van west-fries en amsterdams/purmerends
Dat is zelfs Rutten niet helemaal duidelijk.quote:
"Als je naar hem kijkt weet je al genoeg"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is allang en breed binnen toch?
Hij heet pas Kazim sinds zijn vertrek naar Turkije is het niet? Ik kan hem nog wel van het WK in 2006? herinneren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Kazim kan trouwens ook aardig FIFA spelen.
Geen idee. Op z'n twitter komt ie ook weinig Turks over buiten het elk jaar tweeten van de wikipedia pagina van Ataturk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heet pas Kazim sinds zijn vertrek naar Turkije is het niet? Ik kan hem nog wel van het WK in 2006? herinneren.
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weleens Lindenbergh gezien in de kroeg?
Doet me denken aan de uitleg van Cocu van het weekend waarom hij voor Brenet koos ipv Arias.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zelfs Rutten niet helemaal duidelijk.
Waarom ie moet komen is Rutten ook nog niet helemaal duidelijk.
In blinde paniek een post typen is best knapquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens viel mijn computer zojuist random uit dus ik ben nu in redelijk blinde paniek
Ik kan blind typenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In blinde paniek een post typen is best knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |