Ik vind satire en cynisme altijd erg leuk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd niet zo van zijn soort satire.
Ik heb dan wel geen profclub dicht bij mij . Ja Dordt op 30 km maar daar heb ik sympathie voor meer niet .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn columns altijd wel leuk.
[..]
Ja precies, je identificeert je toch zelf met een bepaalde club. Door normen en waarden en speelstijl. Of soms ook door een bepaalde topspeler waardoor je die hele club gaat volgen.
wat ging je daar dan doen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam Xcachet wel stom toevallig tegen daarentegen.
Dan valt het niet opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond in diezelfde column in een bijzinnetje volgens mij
Volendam ligt hier ook wel in de buurt, maar nooit naar wedstrijd geweest. Wel een keer naar de huldiging toen ze kampioen waren, hele tijd meegelopen met die bus en echt anderhalf uur alleen maar het nummer "Hij zit erin hij zit erin" gehoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb dan wel geen profclub dicht bij mij . Ja Dordt op 30 km maar daar heb ik sympathie voor meer niet .
Ik normaal ook, maar niet uit de mond van zo'n debiel. Bij hem heb ik ook zwaar de neiging om te denken dat hij af en toe daadwerkelijk in zijn verzinsels begint te geloven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind satire en cynisme altijd erg leuk.
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam ligt hier ook wel in de buurt, maar nooit naar wedstrijd geweest. Wel een keer naar de huldiging toen ze kampioen waren, hele tijd meegelopen met die bus en echt anderhalf uur alleen maar het nummer "Hij zit erin hij zit erin" gehoord![]()
Toen hij wat bekender werd is hij zichzelf wel gaan overschatten ja, niks menselijks is hem vreemd. Heb me alleen nooit heel erg kunnen storen aan hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar niet uit de mond van zo'n debiel. Bij hem heb ik ook zwaar de neiging om te denken dat hij af en toe daadwerkelijk in zijn verzinsels begint te geloven.
Hou je smoel eens mafkeesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willen
Ging er altijd zwemmen en gingen een paar van die Volendamse kinderen in het Volendams tegen me lullen. Raar volkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Houden het simpel he , die incest . Is ook een dorp opzich die geen vreemden willen
Ooh ik dacht dat je niet naar die wedstrijd ging maar concert dan o.i.d. en haar daar tegenkwamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zegt 'met' Xcachet en Smoofie. Ik kwam haar daar slechts tegen.
Hoe klinkt dat eigenlijk ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging er altijd zwemmen en gingen een paar van die Volendamse kinderen in het Volendams tegen me lullen. Raar volk
[..]
Voor mij klonk het net als Fries, maar dan net wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat eigenlijk ?
Ieder zijn taaltje . Peerd en blommen enzquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij klonk het net als Fries, maar dan net wat anders.
Ach ik praat ook geen ABN hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ieder zijn taaltje . Peerd en blommen enz
Lekker op het bankje zitten dan, want IMMERS moet IMMERS spelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
benieuwd wanneer ziyech rond is met FEYENOORD
Maar volendams abracadabra , net als friesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik praat ook geen ABN hoor. Praat ook heel plat
nee tijd voor ZIYECH danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker op het bankje zitten dan, want IMMERS moet IMMERS spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |