DMquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alles gaat goed
met jou???
maandag contract ben zo blij
nee manquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man
ben gewoon 24 uur per dag in goede bui omdat ik bijna uit huis ga
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man
ben gewoon 24 uur per dag in goede bui omdat ik bijna uit huis ga
arnhem centrumquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM
en gratzwaar woon je dan precies?
3rde wereld mensen krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom je meteen in een derdewereld land ja toch
Ik probeer die altijd zoveel mogelijk te ontwijken, helaas komen ze soms ook op FOK!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3rde wereld mensen krijg je er gratis bij
subtielquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Arnhem.. mag ik bij jou slapen nadat ik bij Hard Bass in het Gelredome ben geweest?
ja hoor dat magquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Arnhem.. mag ik bij jou slapen nadat ik bij Hard Bass in het Gelredome ben geweest?
Sofquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
net lekker wijntje gedronken met mn baas en toen naar de primark geweest en nu heb ik een badjas en hij is heel zacht![]()
![]()
![]()
![]()
Soms vallen ze je ook lastig . heel irritant .quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer die altijd zoveel mogelijk te ontwijken, helaas komen ze soms ook op FOK!
Hard Bassquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja die capuchonjongen met zijn achterlijke ideeën. Wat een miskraam is dat zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms vallen ze je ook lastig . heel irritant .
Die WK topics ook van dat volk
Nice, ik geen één keer hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Elk jaar op mijn verjaardagal 4x op rij geweest
Deze heb ik écht nog nooit gehoord.quote:
echt pauper mensen daar hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sof![]()
Ik wil ook nog een keer naar Primark
Halcon was de grootste lamlulquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die capuchonjongen met zijn achterlijke ideeën. Wat een miskraam is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |