Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door Tijn omdat hij twijfelt aan mijn skills
Nee, ik ben niet haatdragendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?
Paar spijkers erin en prikkeldraad eromheen werkt beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?
Dat is aardig van je.quote:
Zonde van het houtwerk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Paar spijkers erin en prikkeldraad eromheen werkt beter.
Hmm ja dat is ook wel weer waar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is aardig van je.
[..]
Zonde van het houtwerk.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door Tijn omdat hij twijfelt aan mijn skills
No it isn'tquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuke wereld.
Bone her silly.quote:
divinity en Wotquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same same. Speel je nog games?
k vind diablo echt niet meer boeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wot ja?
Hearthstone en diablo3, bijna alles bis
Wot speel ik heel af en toe
goeiemorgenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme er zat een naaktslak op mijn kat.Ik schrok me de tering en zit nu nog te trillen. Ik vind die beesten nog enger dan spinnen.
Katten boeit toch vrij weinigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Had de kat het zelf niet in de gaten?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Had de kat het zelf niet in de gaten?
Hehehe. Ze voelen wel erg vies aan, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Was die langharige, dus misschien niet echt.
ik zag het gelukkig voordat die op schoot sprong heb het met stokjes opgepakt en in de tuin gegooid.
Als die kat slim is blijft nu even buiten, anders gooi ik hem zo onder de douche. Brrrr, naaktslakkenslijm.
Ja, misschien was het niet mijn slimste oplossing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ze voelen wel erg vies aan, ja.
Maar nu gaat hij dus je moestuintje weer opeten.
zal ik dan maar reageren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef rival het volgende:
Waar is Fax om op " moestuintje" te reageren?
Neuken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef rival het volgende:
Waar is Fax om op " moestuintje" te reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuken.Dat kan beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou stel he?! Dat dat moestuintje dus vol met frambozen en aardbeien zit, en dat er precies in het midden een matras past... Dan weet ik wel een leuke manier om daarop te reagerenquote:
Daar is het wel lekker weer voor jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou stel he?! Dat dat moestuintje dus vol met frambozen en aardbeien zit, en dat er precies in het midden een matras past... Dan weet ik wel een leuke manier om daarop te reageren
zijn we weer terug beland op het onderwerp weer ja?!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is het wel lekker weer voor ja
Rival vraagt waar Faxie is, ik geef antwoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Viro het volgende:
Had wel beter verwacht van de dames en hun moestuintje opmerkingen
oh zo... who's the lucky girl?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rival vraagt waar Faxie is, ik geef antwoord.
Het probleem zit hem in jouw verwachtingen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Viro het volgende:
Had wel beter verwacht van de dames en hun moestuintje opmerkingen
Is toch wel essentieel bij een moestuintje....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Evie het volgende:
[..]
zijn we weer terug beland op het onderwerp weer ja?!
Ik betwijfel of je antwoord klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral heel viesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme er zat een naaktslak op mijn kat.Ik schrok me de tering en zit nu nog te trillen. Ik vind die beesten nog enger dan spinnen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch wel essentieel bij een moestuintje....
Dat is wel handig voor het ontbijtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou stel he?! Dat dat moestuintje dus vol met frambozen en aardbeien zit, en dat er precies in het midden een matras past... Dan weet ik wel een leuke manier om daarop te reageren
Nee wij zitten saai hier geen seks te hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel handig voor het ontbijt
Ik moet zo weer aan 't werkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee wij zitten saai hier geen seks te hebben![]()
![]()
En dan ook nog eens geen aardbeien en frambozen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik ookquote:
Logisch inderdaad. Al gun ik het hem van harte als het wel zo zou zijn.quote:
Wat een ellendequote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen aardbeien en frambozen.
Saai zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:21 schreef Evie het volgende:
![]()
Ik heb wel aardbeien, ik kon die schreeuwerd in de stad niet negeren...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen aardbeien en frambozen.
jaquote:
Delen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel aardbeien, ik kon die schreeuwerd in de stad niet negeren...
3 bakjes 5 euro!!!!
Wij mannen zijn geen gebruiksgoederen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ja![]()
Moet eens nadenken voordat ik neukertjes dump of wegjaag
Maar ach om de hoek staat vast weer een nieuwe
Dan niet schrikken als hij ineens van achter die hoek tevoorschijn komt he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ja![]()
Moet eens nadenken voordat ik neukertjes dump of wegjaag
Maar ach om de hoek staat vast weer een nieuwe
soms gedragen ze zich wel zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wij mannen zijn geen gebruiksgoederen hoor
Kan niet te ver weg, ze komen mn nieuwe oventje bezorgen vandaagquote:
Oh dus lekkere afbak broodjes bij jouquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:46 schreef Evie het volgende:
[..]
soms gedragen ze zich wel zo, kan ik ook weinig aan doen!
[..]
Kan niet te ver weg, ze komen mn nieuwe oventje bezorgen vandaag
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus lekkere afbak broodjes bij jou
Oh zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in jouw verwachtingen!
Ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch inderdaad. Al gun ik het hem van harte als het wel zo zou zijn.
Dat valt op te lossen. Ik heb het overigens ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb het zelf niet, waarom hij wel, verdomme.
Karmaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb het zelf niet, waarom hij wel, verdomme.
graaf bakjes bier in, verdrinken ze dronken, hebben ze vast niet in de gaten dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, misschien was het niet mijn slimste oplossing.Al hebben ze alles dat ze lekker vinden al opgegeten, dus eigenlijk maakt het niets meer uit.
Ik kom alleen maar diervriendelijke manieren tegen, maar daarvoor moet je die beesten verplaatsen. Ik wil niet in de buurt zijn van die beesten.Maar om er zout op te gooien vind ik dan ook weer een beetje sneu.
zonde van het bierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
graaf bakjes bier in, verdrinken ze dronken, hebben ze vast niet in de gaten dan.
Jaloers!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag mystery shoppen. Gratis winkelen ftw.
Ik twijfelde nog serieus om op zo'n vacature te schrijven. Lijkt me best cool. Hoe vaak zal je zoiets mogen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag mystery shoppen. Gratis winkelen ftw.
Is dit een codewoord voor een kapsalon?quote:
Ik heb al sinds februari ofzo geen kapsalon meer opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit een codewoord voor een kapsalon?
Bijna nooit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog serieus om op zo'n vacature te schrijven. Lijkt me best cool. Hoe vaak zal je zoiets mogen doen?
Goed zo. Ben trots op je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al sinds februari ofzo geen kapsalon meer op
Ik ga gewoon macaroni maken en wat groenten in een sausje.
Zullen zeker wel enorm veel mensen zich daar inschrijven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna nooit.Je reageert op de vacature, dan moet je een account aanmaken op een website en dan kun je kijken welke shops er in de buurt zijn. Dan kun je je weer inschrijven tot ze je een keer kiezen. Ik heb me jaren geleden eens ingeschreven, nooit veel mee gedaan.
Je krijgt een mailtje als er nieuwe shops zijn, en soms staan daar winkels bij waar je normaal ook heen zou gaan. Dan is het wel leuk meegenomen. Dus nu een paar keer ingeschreven en dit is de eerste keer dat ik mag gaan.Naar de WE.
De kleinere dorpen en mannen-winkels zoeken ze wel vaak nog mensen.
Dank je.quote:
Geen idee, maar ik denk het wel. Ook mag je dezelfde winkel niet vaker dan eens in het half jaar bezoeken als mystery shopper. En er zijn niet extreem veel opdrachten. Dus het is sowieso maar gewoon een leuk extraatje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen zeker wel enorm veel mensen zich daar inschrijven?
Oh dat klinkt niet veelbelovend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna nooit.Je reageert op de vacature, dan moet je een account aanmaken op een website en dan kun je kijken welke shops er in de buurt zijn. Dan kun je je weer inschrijven tot ze je een keer kiezen. Ik heb me jaren geleden eens ingeschreven, nooit veel mee gedaan.
Je krijgt een mailtje als er nieuwe shops zijn, en soms staan daar winkels bij waar je normaal ook heen zou gaan. Dan is het wel leuk meegenomen. Dus nu een paar keer ingeschreven en dit is de eerste keer dat ik mag gaan.Naar de WE.
De kleinere dorpen en mannen-winkels zoeken ze wel vaak nog mensen.
Goed bezig kaneelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al sinds februari ofzo geen kapsalon meer op
Ik ga gewoon macaroni maken en wat groenten in een sausje.
Net een chocolaatje achter de kiezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank je.
Kan ik ook trots zijn op jou?
Hmm.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk het wel. Ook mag je dezelfde winkel niet vaker dan eens in het half jaar bezoeken als mystery shopper. En er zijn niet extreem veel opdrachten. Dus het is sowieso maar gewoon een leuk extraatje.
Dank je. Ik ben alleen wel de kaas vergeten zodat het wat minder lekker is als gehoopt.quote:
Dat bedoel ik niet en dat weet je best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net een chocolaatje achter de kiezen.
Van alles. V&D, Bijenkorf, WE, River Island, Kruidvat. Maar ook wel eens een meubelzaak of iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm.
En wat voor winkels gaat het dan om?
Wel weer een beetje verantwoorder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank je. Ik ben alleen wel de kaas vergeten zodat het wat minder lekker is als gehoopt.
Heb je dan ook zo'n training gehad?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. V&D, Bijenkorf, WE, River Island, Kruidvat. Maar ook wel eens een meubelzaak of iets.
Durfde gister nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat bedoel ik niet en dat weet je best.
Tof.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. V&D, Bijenkorf, WE, River Island, Kruidvat. Maar ook wel eens een meubelzaak of iets.
Dat wel, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel weer een beetje verantwoorder.
Fijn, zo'n vader.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Durfde gister niettoen even met m'n vader gepraat en we gaan samen de mail opstellen.
Hij stelde me ook wel wat gerust door over zijn ervaringen te vertellen.
Weet je al waar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat wel, ja.
Ik vrees voor morgen. Moet uiteten met de familie
Ja, heb echt heel veel aan hem gehad. Nee, vanavond.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn, zo'n vader.
Dus nu verstuurd? Al antwoord gehad?
Ben het vergeten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je al waar?Op veel plekken kun je wel verantwoorde keuzes maken.
Eventjes lezenquote:
Succes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb echt heel veel aan hem gehad. Nee, vanavond.
Voor mij nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
't zou wel makkelijker zijn...
Nee, geen training, geen gesprek, niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n training gehad?
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel hebquote:
Verklaard wel waarom je naar België bent verhuisdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel heb?
Does itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom je naar België bent verhuisd
Omg dan ga je zowel naar de hel als naar de hemelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel heb?
Dan was die vacature die ik had toch wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geen training, geen gesprek, niets.
Slechte invloeden van die Fransenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze zo raar Nederlands praten?
Die hebben al helemaal geen zielquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slechte invloeden van die Fransen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit een codewoord voor een kapsalon?
Ik ben jaloersquote:
Ik ga liever enkel naar de hel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omg dan ga je zowel naar de hel als naar de hemel![]()
![]()
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezenquote:
Oh dan hoef ik er niet heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezen.
Die ga ik volgende week ook maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
ik heb vandaag heel gezond een ceasar salade gegeten
oow dan zou je eens dat gesprek moeten aangaan met mijn collega die denkt precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezen.
gelijk heb jequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ga ik volgende week ook maken.Die bij de meeting was echt onwijs lekker dus nu wil ik er zelf eentje maken.
Mwah, beide hebben zo hun voordelen.quote:
En wat is leuk aan moordende hitte?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik er niet heen.
Het enige leuke aan vriezen is het schaatsen.
helemaal niksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is leuk aan moordende hitte?
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, beide hebben zo hun voordelen.
Als je het zo stelt ook niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is leuk aan moordende hitte?
En dan nog, ze zijn niet voor niks nog steeds maagd natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoor.
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaarsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nog, ze zijn niet voor niks nog steeds maagd natuurlijk.
He kut, ik wilde me net gaan bekeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoor.
Ja die zijn meestal veel leuker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaars.
Ideaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
o en hij is er nog niet.. speciaal een kastje gekocht zodat ik meer aanrecht over heb
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaars.
Zeker, nu kan ik je weer uitnodigen en worstenbroodjes voor je makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ideaal.
En niet alleen voor het koken natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, nu kan ik je weer uitnodigen en worstenbroodjes voor je maken![]()
straks dan.. duurt lang....
Nou, liever niet. Als er toch een dier is dat veel verwaarloosd wordt. Dan kom ik nog liever terug als Portugese gevechtsstier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.
Liep je langs de aardbeien of zag je een andere bloedmooie vrouw?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik moest in de winkel nog aan je denken Evie.
Lijkt me ook niet allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Als er toch een dier is dat veel verwaarloosd wordt. Dan kom ik nog liever terug als Portugese gevechtsstier.
Tenzij in China.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.
Ik kocht aardbeien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Liep je langs de aardbeien of zag je een andere bloedmooie vrouw?
Portugese stieren worden niet neergestoken zoals Spaanse stierenquote:
Oh in dat geval, veel plezier met de Portugese koeien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Portugese stieren worden niet neergestoken zoals Spaanse stieren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik had dus bedacht dat ik morgenavond wel een terrasje kon pakken in Turnhout. Een goede gelegenheid om de polkadotjurk eens te testen. In de avond 100% kans op regen.
Ik was eigenlijk van plan in een café te gaan zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit principe toch je jurkje aan doen en dan maar een drankje doen terwijl je zit te Fok!en
Alles kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan in een café te gaan zitten. Maar dat kan ook.
Ergens hoop ik wel dat er iets is na dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom liever helemaal niet terug, dood is dood.
Beetje tovenaars en dwergen vervoeren op je rugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef muhahaha het volgende:
Dan een adelaar, lekker vliegen alles.
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik wel dat er iets is na dit.
Nee geen fantasyeaglequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje tovenaars en dwergen vervoeren op je rug
Ja dat ergens ook wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.
Ja met regen blijf ik ook liever binnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen.
Ik dans veel liever als het gewoon droog is.
preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom liever helemaal niet terug, dood is dood.
Uit Spiderman?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
De romantische zoen in de regen. Net als in de film
. Ik wil het.
Lijkt me in de praktijk erg waardeloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
. Ik wil het.
Waarschijnlijk wel, jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me in de praktijk erg waardeloos.
Leuk ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
. Ik wil het.
Is wel leuk hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet romantischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist niet, imo. Moet er niet aan denken dat er hierna tot in den eeuwigheid niks meer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.
Je merkt er niks van. Je bent dan doodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist niet, imo. Moet er niet aan denken dat er hierna tot in den eeuwigheid niks meer is.
Kssst.quote:
Jij met al je ervaring.quote:
Ik kan me Fas inderdaad niet romantisch voorstellen. Echt zo iemand die alleen op pussy uit isquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me Fas inderdaad niet romantisch voorstellen. Echt zo iemand die alleen op pussy uit is
Ja gewoon erger dan ons Kaneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me Fas inderdaad niet romantisch voorstellen. Echt zo iemand die alleen op pussy uit is
"erger dan ons"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gewoon erger dan ons Kaneel.
Kijk van ons mannen verwachten ze het, maar bij Fas denken ze dat ze lief en onschuldig is, maar ondertussen.....
Kom op, wie zou mij als kat nu kunnen weerstaan? Ik vind dan wel een lief baasje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Als er toch een dier is dat veel verwaarloosd wordt. Dan kom ik nog liever terug als Portugese gevechtsstier.
Jelly?quote:
Je probeert het niet eens te ontkennen. Mooi.quote:
Inderdaad. Ze schijnt ook naar iedere vrouwelijke user dm's te sturen. Eerst foto's hosselen voordat ze tot echte actie over gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gewoon erger dan ons Kaneel.
Kijk van ons mannen verwachten ze het, maar bij Fas denken ze dat ze lief en onschuldig is, maar ondertussen.....
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
"erger dan ons"
Als ik twee enorm romantische mietjes voor me zie, dan zijn jullie het wel. Los van Yats.
ik rij je omver als ik jou tegen kom als katquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op, wie zou mij als kat nu kunnen weerstaan? Ik vind dan wel een lief baasje.
Het lukt je als man al nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op, wie zou mij als kat nu kunnen weerstaan? Ik vind dan wel een lief baasje.
Ik kan niet eens slowmotion rennenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
Of op het vliegveld/treinstation in slow motion op elkaar af rennen
Die hond of Yats?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rij je omver als ik jou tegen kom als kat
als je nou een hond was dan zou ik je nog misschien in huis nemen
Jij hebt op zijn kop hangend aan een gebouw iemand een zoen gegeven?quote:
Ja dat klopt eigenlijk wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
"erger dan ons"
Als ik twee enorm romantische mietjes voor me zie, dan zijn jullie het wel. Los van Yats.
De hond natuurlijk wat moet ik in godsnaam met Yatsquote:
Ja verdorie Samzz, dan werkt het niet hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet eens slowmotion rennen.
Ik geef dan ook eerlijk toe dat ik een ouderwetse romanticus benquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
"erger dan ons"
Noem eens iets romantisch dat je eens hebt gedaan of zou willen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt eigenlijk wel.
Behalve van dat mietje dan he
Ik dacht al dat ik een vrouwelijk baasje moest zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik rij je omver als ik jou tegen kom als kat
als je nou een hond was dan zou ik je nog misschien in huis nemen
Nee, maar ik zoek dan ook geen baasje.quote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja verdorie Samzz, dan werkt het niet he
Jij niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt op zijn kop hangend aan een gebouw iemand een zoen gegeven?
Geen idee? Misschien kan hij goed koken en andere huishoudelijke taken doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
De hond natuurlijk wat moet ik in godsnaam met Yats
Nee, misschien moet ik dat ook maar eens proberen.quote:
vrouwen en katten zijn nou eenmaal verbonden met elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik een vrouwelijk baasje moest zoeken.
Jij had het over weerstaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoek dan ook geen baasje.
Dat kan ik zelf ook wel goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee? Misschien kan hij goed koken en andere huishoudelijke taken doen
Hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen en katten zijn nou eenmaal verbonden met elkaar
ik ken weinig vrouwen die niks hebben met katten
heeyquote:
Hoi Engelquote:
oow echt hoe dat zo?quote:
Dan heb jij niets aan Yatsquote:
Ah, we hebben een kleine communicatiestoring geloof ik. Maar ik ben toch onweerstaanbaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij had het over weerstaan. Niet baasje zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
niet bepaald neequote:
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem eens iets romantisch dat je eens hebt gedaan of zou willen doen?
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je merkt er niks van. Je bent dan dood.
Ik heb er geen hekel aan, maar ik hoef ze ook niet in huis of zo.quote:
Zo zonde als hij nu een poes had............quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Engel![]()
De poes op zijn hondjes nemen dat lijkt mij dan wel weer wat
Bohhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.
Hele kamer romantisch aangekleed, kaarsen etc. Zelf ook in pak.
Matras al klaargelegd bij de houtkachel etc. Roos erbij aan tafel etc etc.
Gewoon de standaard dingen
Wat dat betreft kun je beter een beest zijn, ja. Geen toekomstvisie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.
De standaard dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn ex thuis een compleet 3 gangen diner staan koken toen haar ouders een week weg waren. Had haar eerder in de week al een uitnodiging gestuurd, dat ze netjes gekleed aan tafel moest verschijnen.
Had dat matras nou vervangen door een dierenvel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond ze leuk, en was gewoon zomaar ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
BohhVond ze het leuk? (natuurlijk) En zonder speciale gelegenheid of iets?
Ik geef louter mijn mening. En die is niet voor de poes en de honden zullen er ook wel geen brood van lusten.quote:
Dat duurt toch nog wel flink wat jaren (ga ik vanuit)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu nog niet dood en weet ik dat het eraan zit te komen.
Ik kan niet alles zomaar regelen hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had dat matras nou vervangen door een dierenvel.
het is bij mij niet meer zo erg maar ik had er al een hekel aan als er een bij mij op schoot kwamquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, maar ik hoef ze ook niet in huis of zo.
dudequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zonde als hij nu een poes had............
alles goed?quote:
deze vond ik wel grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef louter mijn mening. En die is niet voor de poes en de honden zullen er ook wel geen brood van lusten.
Klinkt prima. Altijd leuk om zoiets onverwacht te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard (neem ik aan)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat duurt toch nog wel flink wat jaren (ga ik vanuit)
Nvmquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is bij mij niet meer zo erg maar ik had er al een hekel aan als er een bij mij op schoot kwam
[..]
dude
Verder heb ik niet zo veel met katten en honden. Ik heb meer met mensenquote:
Pac heeft ook ballad achtige nummersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy ook wel voor me, zo jaren 80, met een boombox boven zijn hoofd voor het raam van zijn meisje.
Maar dan 2pac draaien.
mja precies zo zijn we een keer samen gewoon een avondje naar een concert gegaanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Vind dat soort georganiseerde dingen vaak te geforceerd om romantisch te zijn. Het zit 't 'm wmb meer in de spontane momenten die je samen deelt.
NEEEEEHquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Oh, die ex heeft daarna mijn hart er uit gerukt en staan vertrappen, dus nu ben ik voortaan een verbitterde man en gedraag ik me gewoon als een lompe hork.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Roy ook wel voor me, zo jaren 80, met een boombox boven zijn hoofd voor het raam van zijn meisje.
Maar dan 2pac draaien.
Ik heb toch niet spontaan al die dingen bij de handquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Vind dat soort georganiseerde dingen vaak te geforceerd om romantisch te zijn. Het zit 't 'm wmb meer in de spontane momenten die je samen deelt.
Do for lovequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pac heeft ook ballad achtige nummers
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dan 2pac draaien.
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies zo zijn we een keer samen gewoon een avondje naar een concert gegaan
we hebben een top avond met zijn 2en gehad
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Giertje het volgende:
ik heb een keer geprobeerd romantisch te doen toen zei ze van laat dat maar achterewege kom we gaan naar bed
Heeft ze het verpest voor de rest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Oh, die ex heeft daarna mijn hart er uit gerukt en staan vertrappen, dus nu ben ik voortaan een verbitterde man en gedraag ik me gewoon als een lompe hork.
mja dat soort cliche dingen heb ik weinig meequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteen
Flutdinerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt veel beter dan een flutdiner bij kaarslicht. Maar ik ben dan ook zo romantisch als een baksteen
Dat is serieus wel coolquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik iets romantisch deed was een appje naar haar waarin ik haar vroeg na haar werk (rond een uur of 10 s'avonds) niet naar huis maar naar een café daar vlak in de buurt te komen (van een kennis van me). Dat café was volledig verduisterd op een paar kaarsen na en daar heb ik uiteindelijk een heerlijk diner voor haar gemaakt. Dat werd toch flink op prijs gesteld.
's avonds, yats. 's Avonds.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
De laatste keer dat ik iets romantisch deed was een appje naar haar waarin ik haar vroeg na haar werk (rond een uur of 10 s'avonds) niet naar huis maar naar een café daar vlak in de buurt te komen (van een kennis van me). Dat café was volledig verduisterd op een paar kaarsen na en daar heb ik uiteindelijk een heerlijk diner voor haar gemaakt. Dat werd toch flink op prijs gesteld.
Ik denk dat iedere vrouw dat wel kan waarderen. Behalve Fas, danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Zit wat in, maar af en toe is iets georganiseerds wel lief vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef Fascination het volgende:
Dequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen boombox?
Maar ik kan geen gitaar spelen
Ik heb eigenlijk nog nooit wat romantisch gedaan volgens mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat soort cliche dingen heb ik weinig mee
Dan kook ik zelf welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flutdiner
Ik ben 2 uur in de keuken bezig geweest.
Ik hoor het al, ik ga nooit voor jou koken
Puntjes voor Yats.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Geen idee, er zitten vast ook vrouwen bij die zoiets 'veel te veel werk' en 'onzin' vinden. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben nu eenmaal af en toe een romanticus dus vette pech voor dat soort vrouwenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere vrouw dat wel kan waarderen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Roy doet altijd alsof hij een neger is.
nou ja je hebt nu een chick dus pak die kansquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit wat romantisch gedaan volgens mij![]()
[..]
Dan kook ik zelf wel
GMTAquote:
Ben erg benieuwd naar een after pic.quote:
Thxs!quote:
waarschijnlijk issie nu een bitch van een negerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar een after pic.
bij dat liedje denk ik altijd aan dezequote:
Geen idee of ze daar wel van houdt eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja je hebt nu een chick dus pak die kans
hoor haar subtiel uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee of ze daar wel van houdt eigenlijk
Neequote:
Vast. Maar dat is denk ik wel een minderheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, er zitten vast ook vrouwen bij die zoiets 'veel te veel werk' en 'onzin' vinden. Maar ja, zoals ik al zei, ik ben nu eenmaal af en toe een romanticus dus vette pech voor dat soort vrouwen
Goed ideequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoor haar subtiel uit zou ik zeggen
en nee haar meenemen naar een grindcore concert is niet romantischquote:
OMGquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laatste poging dan.
Met een orkest er bij
Ik heb het tot nu toe maar bij 1 vrouw uitgetest en die stelde het op prijs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast. Maar dat is denk ik wel een minderheid.
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
en nee haar meenemen naar een grindcore concert is niet romantisch
whahaha dat zal wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vindt zij niet leuk, te hard voor haar smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |