Oh zoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rival vraagt waar Faxie is, ik geef antwoord.
Dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in jouw verwachtingen!
Ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch inderdaad. Al gun ik het hem van harte als het wel zo zou zijn.
Dat valt op te lossen. Ik heb het overigens ook nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb het zelf niet, waarom hij wel, verdomme.
Karmaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb het zelf niet, waarom hij wel, verdomme.
graaf bakjes bier in, verdrinken ze dronken, hebben ze vast niet in de gaten dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, misschien was het niet mijn slimste oplossing.Al hebben ze alles dat ze lekker vinden al opgegeten, dus eigenlijk maakt het niets meer uit.
Ik kom alleen maar diervriendelijke manieren tegen, maar daarvoor moet je die beesten verplaatsen. Ik wil niet in de buurt zijn van die beesten.Maar om er zout op te gooien vind ik dan ook weer een beetje sneu.
zonde van het bierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
graaf bakjes bier in, verdrinken ze dronken, hebben ze vast niet in de gaten dan.
Jaloers!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag mystery shoppen. Gratis winkelen ftw.
Ik twijfelde nog serieus om op zo'n vacature te schrijven. Lijkt me best cool. Hoe vaak zal je zoiets mogen doen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Yay, ik mag mystery shoppen. Gratis winkelen ftw.
Is dit een codewoord voor een kapsalon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |