Ik was eigenlijk van plan in een café te gaan zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon uit principe toch je jurkje aan doen en dan maar een drankje doen terwijl je zit te Fok!en
Alles kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan in een café te gaan zitten. Maar dat kan ook.
Ergens hoop ik wel dat er iets is na dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom liever helemaal niet terug, dood is dood.
Beetje tovenaars en dwergen vervoeren op je rugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef muhahaha het volgende:
Dan een adelaar, lekker vliegen alles.
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik wel dat er iets is na dit.
Nee geen fantasyeaglequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje tovenaars en dwergen vervoeren op je rug
Ja dat ergens ook wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.
Ja met regen blijf ik ook liever binnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen.
Ik dans veel liever als het gewoon droog is.
preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik kom liever helemaal niet terug, dood is dood.
Uit Spiderman?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
De romantische zoen in de regen. Net als in de film
. Ik wil het.
Lijkt me in de praktijk erg waardeloos.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
. Ik wil het.
Waarschijnlijk wel, jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me in de praktijk erg waardeloos.
Leuk ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
. Ik wil het.
Is wel leuk hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet romantischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juist niet, imo. Moet er niet aan denken dat er hierna tot in den eeuwigheid niks meer is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het juist wel een geruststellende gedachte dat er gewoon niets meer is.
Je merkt er niks van. Je bent dan doodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist niet, imo. Moet er niet aan denken dat er hierna tot in den eeuwigheid niks meer is.
Kssst.quote:
Jij met al je ervaring.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |