Mwah, beide hebben zo hun voordelen.quote:
En wat is leuk aan moordende hitte?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik er niet heen.
Het enige leuke aan vriezen is het schaatsen.
helemaal niksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is leuk aan moordende hitte?
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, beide hebben zo hun voordelen.
Als je het zo stelt ook niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is leuk aan moordende hitte?
En dan nog, ze zijn niet voor niks nog steeds maagd natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoor.
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaarsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nog, ze zijn niet voor niks nog steeds maagd natuurlijk.
He kut, ik wilde me net gaan bekeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 77 maagden zijn er echt niet, hoor.
Ja die zijn meestal veel leuker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaars.
Ideaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]
o en hij is er nog niet.. speciaal een kastje gekocht zodat ik meer aanrecht over heb
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Kan je beter naar de hel gaan, daar zitten de zondaars.
Zeker, nu kan ik je weer uitnodigen en worstenbroodjes voor je makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ideaal.
En niet alleen voor het koken natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, nu kan ik je weer uitnodigen en worstenbroodjes voor je maken![]()
straks dan.. duurt lang....
Nou, liever niet. Als er toch een dier is dat veel verwaarloosd wordt. Dan kom ik nog liever terug als Portugese gevechtsstier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.
Liep je langs de aardbeien of zag je een andere bloedmooie vrouw?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik moest in de winkel nog aan je denken Evie.
Lijkt me ook niet allesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Als er toch een dier is dat veel verwaarloosd wordt. Dan kom ik nog liever terug als Portugese gevechtsstier.
Tenzij in China.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon reïncarneren als kat. Dat lijkt me echt ideaal.
Ik kocht aardbeien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Liep je langs de aardbeien of zag je een andere bloedmooie vrouw?
Portugese stieren worden niet neergestoken zoals Spaanse stierenquote:
Oh in dat geval, veel plezier met de Portugese koeien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Portugese stieren worden niet neergestoken zoals Spaanse stieren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik had dus bedacht dat ik morgenavond wel een terrasje kon pakken in Turnhout. Een goede gelegenheid om de polkadotjurk eens te testen. In de avond 100% kans op regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |