Nee, geen training, geen gesprek, niets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n training gehad?
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel hebquote:
Verklaard wel waarom je naar België bent verhuisdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel heb?
Does itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom je naar België bent verhuisd
Omg dan ga je zowel naar de hel als naar de hemelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat ik een halve ziel heb?
Dan was die vacature die ik had toch wat anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geen training, geen gesprek, niets.
Slechte invloeden van die Fransenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ze zo raar Nederlands praten?
Die hebben al helemaal geen zielquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slechte invloeden van die Fransen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dit een codewoord voor een kapsalon?
Ik ben jaloersquote:
Ik ga liever enkel naar de hel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omg dan ga je zowel naar de hel als naar de hemel![]()
![]()
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezenquote:
Oh dan hoef ik er niet heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezen.
Die ga ik volgende week ook maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:29 schreef Giertje het volgende:
ik heb vandaag heel gezond een ceasar salade gegeten
oow dan zou je eens dat gesprek moeten aangaan met mijn collega die denkt precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk enkel dat als er een hel zou bestaan, het er zou vriezen.
gelijk heb jequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ga ik volgende week ook maken.Die bij de meeting was echt onwijs lekker dus nu wil ik er zelf eentje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |