Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door Tijn omdat hij twijfelt aan mijn skills
Nee, ik ben niet haatdragendquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?
Paar spijkers erin en prikkeldraad eromheen werkt beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik de honkbalknuppel slijpen voor je?
Dat is aardig van je.quote:
Zonde van het houtwerk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Paar spijkers erin en prikkeldraad eromheen werkt beter.
Hmm ja dat is ook wel weer waar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is aardig van je.
[..]
Zonde van het houtwerk.
Welcome to my worldquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door Tijn omdat hij twijfelt aan mijn skills
No it isn'tquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuke wereld.
Bone her silly.quote:
divinity en Wotquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same same. Speel je nog games?
k vind diablo echt niet meer boeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wot ja?
Hearthstone en diablo3, bijna alles bis
Wot speel ik heel af en toe
goeiemorgenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:43 schreef Myraela het volgende:
Gadverdamme er zat een naaktslak op mijn kat.Ik schrok me de tering en zit nu nog te trillen. Ik vind die beesten nog enger dan spinnen.
Katten boeit toch vrij weinigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Had de kat het zelf niet in de gaten?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Had de kat het zelf niet in de gaten?
Hehehe. Ze voelen wel erg vies aan, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Was die langharige, dus misschien niet echt.
ik zag het gelukkig voordat die op schoot sprong heb het met stokjes opgepakt en in de tuin gegooid.
Als die kat slim is blijft nu even buiten, anders gooi ik hem zo onder de douche. Brrrr, naaktslakkenslijm.
Ja, misschien was het niet mijn slimste oplossing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ze voelen wel erg vies aan, ja.
Maar nu gaat hij dus je moestuintje weer opeten.
zal ik dan maar reageren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef rival het volgende:
Waar is Fax om op " moestuintje" te reageren?
Neuken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:05 schreef rival het volgende:
Waar is Fax om op " moestuintje" te reageren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuken.Dat kan beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou stel he?! Dat dat moestuintje dus vol met frambozen en aardbeien zit, en dat er precies in het midden een matras past... Dan weet ik wel een leuke manier om daarop te reagerenquote:
Daar is het wel lekker weer voor jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou stel he?! Dat dat moestuintje dus vol met frambozen en aardbeien zit, en dat er precies in het midden een matras past... Dan weet ik wel een leuke manier om daarop te reageren
zijn we weer terug beland op het onderwerp weer ja?!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
Daar is het wel lekker weer voor ja
Rival vraagt waar Faxie is, ik geef antwoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Viro het volgende:
Had wel beter verwacht van de dames en hun moestuintje opmerkingen
oh zo... who's the lucky girl?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rival vraagt waar Faxie is, ik geef antwoord.
Het probleem zit hem in jouw verwachtingen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:15 schreef Viro het volgende:
Had wel beter verwacht van de dames en hun moestuintje opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |