Al leggen ze er dreads in. Ik zeg er niets van, ieder zijn ding, namelijk. Maar fris vind ik het er niet uit zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, zou jij er iets van zeggen als iemand anders de boel lekker laat groeien?
Ik niet in elk geval, maar TS denkt dat iedereen dan die persoon erop zou gaan aanspreken.
Dus de vraag is eigenlijk... wie zou die persoon erop aanspreken?
Ik wil al je sexy vrouwelijke lichaamshaar wel zien hoor TS, kom maar op met de foto's!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef JDM91 het volgende:
[..]
We hebben het dan over alle soorten lichaamshaar. Van een beenhaar tot hirsutisme. Het kwetsen hoeft nirt per se fsce to face te gebeuren of persoon of persoon. Maar kan ook vanuit de media zijn. Veet zou een reclame uitzenden waar ze een stel in bed hebben maar dat uiteindelijk de ene als een man word geportretteerd omdat die lichaamshaar zou hebben. Mort je voorstellen dat je veel lichaamshaar hebt als vrouw zijnde en al overal hoort dat je alleen haar op je hoofd hoort te hebben en dan nog zulke reclames erbij. Dat is een aardige impact.
En fabrikanten spelen daar handig op in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Tegenwoordig scheren de mannen ook zowat alles
Ze mogen zich uiteraard 'sexier than ever' voelen. Ik vind het echter gewoon smerig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:22 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'I feel more feminine with my beard': Teaching assistant who suffered taunts because of her excessive hair decides to stop trimming it after being baptised a Sikh
[ afbeelding ]
German born bearded lady feeling sexier than ever before
Waarom zou haar bij een vrouw wel vies zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze mogen zich uiteraard 'sexier than ever' voelen. Ik vind het echter gewoon smerig.
Waarom? Weet ik veel. Het is gewoon niet mijn smaak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou haar bij een vrouw wel vies zijn?
Dit is echt niksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
En fabrikanten spelen daar handig op in.
[ afbeelding ]
Dat is niet zijn smaak. Dat is de smaak van de maatschappij/commerciele wereld die hij overgenomen heeft. Mrnsen hebben geen eigen mening meer tegenwoordig. Angst denk ik. Haar alleen op het hoofd ideologie. Waarom ? Omdat het vies is. Waarom is het bij een vrouw wel vies ? Nirt kunnen onderbouwen. Waarom bij ene vrouw wel vies is ? Omdat het geld oplevert is het antwoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zou haar bij een vrouw wel vies zijn?
Wat kortzichtig zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Dat is niet zijn smaak. Dat is de smaak van de maatschappij/commerciele wereld die hij overgenomen heeft. Mrnsen hebben geen eigen mening meer tegenwoordig. Angst denk ik. Haar alleen op het hoofd ideologie. Waarom ? Omdat het vies is. Waarom is het bij een vrouw wel vies ? Nirt kunnen onderbouwen. Waarom bij ene vrouw wel vies is ? Omdat het geld oplevert is het antwoord
Je kan als vrouw toch niet je buik of rug gaan scheren, harsen of epileren? Daar krijg je alleen maar hardere en ergere haren voor terug. Laseren kost goudgeld, just saying.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn, eigenlijk.
Tering, wat een irritant, betweterig kutventje ben jij. Mensen hebben geen eigen mening? Wat een onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef JDM91 het volgende:
[..]
Dat is niet zijn smaak. Dat is de smaak van de maatschappij/commerciele wereld die hij overgenomen heeft. Mrnsen hebben geen eigen mening meer tegenwoordig. Angst denk ik. Haar alleen op het hoofd ideologie. Waarom ? Omdat het vies is. Waarom is het bij een vrouw wel vies ? Nirt kunnen onderbouwen. Waarom bij ene vrouw wel vies is ? Omdat het geld oplevert is het antwoord
Dikgedrukte is onzin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kan als vrouw toch niet je buik of rug gaan scheren, harsen of epileren? Daar krijg je alleen maar hardere en ergere haren voor terug. Laseren kost goudgeld, just saying.
Benen e.d. kan wel, maar stoppels op je buik lijken me nou niet bepaald fijn. Dan zou ik het liever houden bij wat er al op zit.
Leuk voor jou, niet iedereen heeft de privilege om nergens beharing te hebben zoals je kunt zien bovenaan de pagina.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikgedrukte is onzin.
En ik ging er eigenlijk vanuit dat er gedoeld wordt op schaamstreek, benen en oksels. Daar waar haar duidelijk opvalt. Ik weet niet in hoeverre jouw buik behaard is, maar bij mij zitten er drie donshaartjes of zo, niet iets om van te kotsen.
Oh boehoequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leuk voor jou, niet iedereen heeft de privilege om nergens beharing te hebben zoals je kunt zien bovenaan de pagina.
Ik heb nergens gezegd dat het bij mij het geval is, ik kan prima leven met het verwaarloosbare donsje dat ik heb. Ken echter wel zat mensen die er helemaal panisch van worden. Maargoed, jij bent een halve ginger, logisch dat het niet opvalt. Bij gekleurde meisjes met een bepaalde afkomst is dat anders. Kortzichtig mens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh boehoe.
Serieus, beharing op de armen, buik en rug is bij de meeste vrouwen gewoon te verwaarlozen, hoor. Dat zijn meestal donshaartjes die je nauwelijks ziet. Dat jij nu net de uitzondering bent is niet mijn schuld en daar valt, als je dat zou willen, gewoon wat aan te doen.
Halve gingerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het bij mij het geval is, ik kan prima leven met het verwaarloosbare donsje dat ik heb. Ken echter wel zat mensen die er helemaal panisch van worden. Maargoed, jij bent een halve ginger, logisch dat het niet opvalt. Bij gekleurde meisjes met een bepaalde afkomst is dat anders. Kortzichtig mens.
Nee hoor, kan prima kijken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Halve ginger. Ben je scheel of zo?
Hmmm... Wellicht je opticien maar eens een bezoekje brengen dan, je bril doet het niet.quote:
Zou best kunnen gezien ik er geen draag. Maargoed, fijne avond verder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Wellicht je opticien maar eens een bezoekje brengen dan, je bril doet het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |