abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2014 @ 17:03:49 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143383372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja maar dan nog, zou jij er iets van zeggen als iemand anders de boel lekker laat groeien?

Ik niet in elk geval, maar TS denkt dat iedereen dan die persoon erop zou gaan aanspreken.

Dus de vraag is eigenlijk... wie zou die persoon erop aanspreken?
Al leggen ze er dreads in. Ik zeg er niets van, ieder zijn ding, namelijk. Maar fris vind ik het er niet uit zien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143383404
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef JDM91 het volgende:

[..]

We hebben het dan over alle soorten lichaamshaar. Van een beenhaar tot hirsutisme. Het kwetsen hoeft nirt per se fsce to face te gebeuren of persoon of persoon. Maar kan ook vanuit de media zijn. Veet zou een reclame uitzenden waar ze een stel in bed hebben maar dat uiteindelijk de ene als een man word geportretteerd omdat die lichaamshaar zou hebben. Mort je voorstellen dat je veel lichaamshaar hebt als vrouw zijnde en al overal hoort dat je alleen haar op je hoofd hoort te hebben en dan nog zulke reclames erbij. Dat is een aardige impact.
Ik wil al je sexy vrouwelijke lichaamshaar wel zien hoor TS, kom maar op met de foto's! :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_143383468
Wat is hirsutisme?
pi_143383678
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is hirsutisme?
Dat is de term voor 'extreme' beharing
pi_143383690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Tegenwoordig scheren de mannen ook zowat alles :')
En fabrikanten spelen daar handig op in.

pi_143383699
Ik ben het ermee eens dat mensen het zelf moeten weten. (Al zou ik zelf niet vallen voor iemand met okselhaar. Anderzijds vind ik schaamhaar (mits verzorgd en bijgewerkt) wat hebben (ik voel me anders altijd een beetje pedofiel bij zo'n kale doos)). Desondanks is het niet mijn zaak wat iemand met haar of zijn lichaam doet.
pi_143384041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:24 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ze mogen zich uiteraard 'sexier than ever' voelen. Ik vind het echter gewoon smerig.
Waarom zou haar bij een vrouw wel vies zijn?
pi_143384072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Waarom? Weet ik veel. Het is gewoon niet mijn smaak. :')

Ik heb het overigens nu wel over de baarden in de bovenstaande post.

Het maakt me ook niet uit of het om mannen of vrouwen gaat. Ik krijg er gewoon een slappe van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deuce92 op 13-08-2014 17:33:57 ]
pi_143384135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef Mylene het volgende:

[..]

En fabrikanten spelen daar handig op in.

[ afbeelding ]
Dit is echt niks :N
pi_143384615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is niet zijn smaak. Dat is de smaak van de maatschappij/commerciele wereld die hij overgenomen heeft. Mrnsen hebben geen eigen mening meer tegenwoordig. Angst denk ik. Haar alleen op het hoofd ideologie. Waarom ? Omdat het vies is. Waarom is het bij een vrouw wel vies ? Nirt kunnen onderbouwen. Waarom bij ene vrouw wel vies is ? Omdat het geld oplevert is het antwoord
pi_143384804
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef JDM91 het volgende:

[..]

Dat is niet zijn smaak. Dat is de smaak van de maatschappij/commerciele wereld die hij overgenomen heeft. Mrnsen hebben geen eigen mening meer tegenwoordig. Angst denk ik. Haar alleen op het hoofd ideologie. Waarom ? Omdat het vies is. Waarom is het bij een vrouw wel vies ? Nirt kunnen onderbouwen. Waarom bij ene vrouw wel vies is ? Omdat het geld oplevert is het antwoord
Wat kortzichtig zeg :N Types als jij die voor anderen bepalen waar ze hun smaak vandaan hebben zijn gewoon walgelijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143384905
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn, eigenlijk.
Je kan als vrouw toch niet je buik of rug gaan scheren, harsen of epileren? Daar krijg je alleen maar hardere en ergere haren voor terug. Laseren kost goudgeld, just saying.

Benen e.d. kan wel, maar stoppels op je buik lijken me nou niet bepaald fijn. Dan zou ik het liever houden bij wat er al op zit.
pi_143384945
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef JDM91 het volgende:

[..]

Tering, wat een irritant, betweterig kutventje ben jij. Mensen hebben geen eigen mening? Wat een onzin. :') Ze hebben gewoon een andere smaak of mening dan JIJ. En jij bent blijkbaar zo autistisch dat er volgens jou dus iets mis mee is.

Over smaak valt niet te twisten, en je hoeft niks te onderbouwen.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:01:16 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143384964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:58 schreef Myrr het volgende:

[..]

Je kan als vrouw toch niet je buik of rug gaan scheren, harsen of epileren? Daar krijg je alleen maar hardere en ergere haren voor terug. Laseren kost goudgeld, just saying.

Benen e.d. kan wel, maar stoppels op je buik lijken me nou niet bepaald fijn. Dan zou ik het liever houden bij wat er al op zit.
Dikgedrukte is onzin.

En ik ging er eigenlijk vanuit dat er gedoeld wordt op schaamstreek, benen en oksels. Daar waar haar duidelijk opvalt. Ik weet niet in hoeverre jouw buik behaard is, maar bij mij zitten er drie donshaartjes of zo, niet iets om van te kotsen.
pi_143385009
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikgedrukte is onzin.

En ik ging er eigenlijk vanuit dat er gedoeld wordt op schaamstreek, benen en oksels. Daar waar haar duidelijk opvalt. Ik weet niet in hoeverre jouw buik behaard is, maar bij mij zitten er drie donshaartjes of zo, niet iets om van te kotsen.
Leuk voor jou, niet iedereen heeft de privilege om nergens beharing te hebben zoals je kunt zien bovenaan de pagina.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 18:03:20 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:04:39 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143385061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef Myrr het volgende:

[..]

Leuk voor jou, niet iedereen heeft de privilege om nergens beharing te hebben zoals je kunt zien bovenaan de pagina.
Oh boehoe :'(.

Serieus, beharing op de armen, buik en rug is bij de meeste vrouwen gewoon te verwaarlozen, hoor. Dat zijn meestal donshaartjes die je nauwelijks ziet. Dat jij nu net de uitzondering bent is niet mijn schuld en daar valt, als je dat zou willen, gewoon wat aan te doen.
pi_143385081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh boehoe :'(.

Serieus, beharing op de armen, buik en rug is bij de meeste vrouwen gewoon te verwaarlozen, hoor. Dat zijn meestal donshaartjes die je nauwelijks ziet. Dat jij nu net de uitzondering bent is niet mijn schuld en daar valt, als je dat zou willen, gewoon wat aan te doen.
Ik heb nergens gezegd dat het bij mij het geval is, ik kan prima leven met het verwaarloosbare donsje dat ik heb. Ken echter wel zat mensen die er helemaal panisch van worden. Maargoed, jij bent een halve ginger, logisch dat het niet opvalt. Bij gekleurde meisjes met een bepaalde afkomst is dat anders. Kortzichtig mens.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2014 18:06:54 ]
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:08:09 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143385142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat het bij mij het geval is, ik kan prima leven met het verwaarloosbare donsje dat ik heb. Ken echter wel zat mensen die er helemaal panisch van worden. Maargoed, jij bent een halve ginger, logisch dat het niet opvalt. Bij gekleurde meisjes met een bepaalde afkomst is dat anders. Kortzichtig mens.
Halve ginger :'). Ben je scheel of zo?

Daarnaast, de foto's van de vrouwen bovenaan de pagina zijn echt wel uitzonderingen.
pi_143385205
pi_143385208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Halve ginger :'). Ben je scheel of zo?
Nee hoor, kan prima kijken.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:10:46 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143385232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nee hoor, kan prima kijken.
Hmmm... Wellicht je opticien maar eens een bezoekje brengen dan, je bril doet het niet.
pi_143385409
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hmmm... Wellicht je opticien maar eens een bezoekje brengen dan, je bril doet het niet.
Zou best kunnen gezien ik er geen draag. Maargoed, fijne avond verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')