Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:26 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Omdat het geloof in die regionen niet weg is te denken is het wel degelijk de oplossing. De oplossing is in feite simpel; de Koran heeft geen uitleg nodig en geen 'aanvullende hadith'.
Sommige mensen volgen overleveringen die door weet ik wie honderden jaren na de dood van de profeet zijn ontstaan.
Dat er ook goede hadith zijn die de Koran niet tegenspreken is een feit, maar er zijn ook heel erg veel nep/verzonnen hadith en dat volgen sommige fundamentalisten.
-> BNW.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen Ryan, eigenlijk is dit meer voor een moslim. Adnan legt uit dat als je alleen de Koran volgt je heel erg veel ruimte hebt en vrijheid en dat het geloof simpel is.
De fundamentalisten volgen de valse hadith (overleveringen/verhaaltjes) die honderden jaren na de dood van de profeet Mohammed werden geschreven als zijnde dat de profeet dat had gedaan en gevolgd.
Een pikant detail is dat erg veel hadith door de vijanden van de profeet zijn opgesteld, de fundamentalisten uit die tijd en dat waren ook degenen die de profeet te vrij vonden.
Ze vonden de profeet zo vrij dat ze naast de moskee van de profeet hun eigen (fundamentalistische) moskee hadden geplaatst, waar het voor vrouwen verboden was o.a..
In deze video legt Adnan Oktar uit hoe de wereldpolitiek er uit zal zien de komende tijd aan vrijmetselaars uit o.a. de V.S.
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Hoort' in Nederland is raar gesteld. Natuurlijk 'hoort' de islam niet in Nederland. Neemt alleen niet weg dat er nu wel moslims in Nederland zijn.
Maar goed. Pizza 'hoort' ook niet in Nederland.
Ik vind de versie dat de torens zijn aangevallen door mensen die de USA zelf opgeleid heeft (Al Qaida) het meest geloofwaardig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
http://www.911myths.com/quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Etcetcetc.
Fijn om te horen Ryan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...
Ik was niet selectief, ik reageerde alleen op een andere reactie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als we sprookjesboeken erbij gaan halen, dan moet je natuurlijk niet zo selectief zijn en alleen de kwalijke boodschappen uit de Koran halen natuurlijk....
Lieg lang genoeg tegen jezelf, en gaat het geloven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
echt niet, mochten ze willen.
Nee, politici zijn net mensen en bekijken liever alles door een roze bril en geloven enkel in het goede van de mens. Ook kunnen politici dubbele belangen hebben en juist bewust bezig zijn om het te laten escaleren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Pharmacist het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon totaal niet in nieuws, of wat zich buiten Nederland afspeelt, geinteresseerd. Verder doen politici liever alsof er geen probleem is; dan hoeven ze namelijk niets op te lossen.
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Ceberut het volgende:
Wat heeft 9/11 met de radicale islam te maken? Het heeft meer te maken met radicale Amerikahaat dan met de islam.
leer eens in de context te reageren ajb. Ik zei dit nav een reactie met gegeven definities van beide groepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
Alle moslims zijn fundamentalisten?
Zijn alle joden dan ook corrupte onethische geldgraaiers? Zijn alle katholieken dan ook kinderverkrachters?
Was geen hoax. Gewoon een regering die wist wat voor aanslag ging komen en het liet gebeuren vanwege andere eigen belangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
helaas de waarheid. maar wat kan je er tegen doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De meeste Nederlandeds hebben dan ook nooit een geschiedenisboek gelezen hoe de islam van Noord- en Midden-Afrika tot aan Zuidoost-Azie is verspreid. Bovendien weten de meeste Nederlanders helemaal niet hoe niet-moslims in veel moslimlanden behandeld worden want dat komt hier niet op het nieuws. De meeste Nederlanders denken dat de radicale islam een ver van mijn bed show is. Maar ze vergeten dat radicale moslims wereldwijd een islamitisch staat willen vestigen waar niet-moslims worden gediscrimineerd. Apartheid dus.
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Lothiriel het volgende:
Ik geloof niet in complottheorieën, sorry.
Maf. Hoe weet je dat? Ik heb namelijk anders gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.
Als een schaap alles geloven wat je wordt voorgehouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/
>2014
>nog steeds geloven in 9/11 conspiracies
pls
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dus complotten bestaan niet? Er wordt nooit iets achter de schermen bedacht en uitgevoerd? Obama is de baas van de VS en alleen de democratische wil van het volk heeft uiting in beleid?
Amerikahaat van de islamquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.
Idd. Waar je al niet druk mee kunt zijn. Hou je bij de feiten ... Daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooie GeenStijl reportage voor in de OP.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_licht.html#comments
Had nog een tweede keer gereageerd ook, zal het even quoten nog... moment.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
Er zijn diverse gradaties van Amerika heeft het 100% zelf gedaan tot Amerika heeft er 0% invloed op gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.
Ga je dat geloof misbruiken om anderen in hun vrijheden te beperken, dan mag dat absoluut NIET.
Heel simpel.
In dit land hoort VRIJHEID, en dat zou iedereen moeten nastreven, ongeacht kleur, ras, geloof, geslacht, whatever. En wil je dat niet, dat mag je dat zelfs best ZEGGEN, maar zodra je anderen gaat intimideren, lastig vallen, bedreigen, of erger, dan hoort dat aangepakt en bestraft te worden.
Nanninga zit er nog mee dat ze tijdens de vorige demonstratie onvriendelijk behandeld werd. Ik denk dat ze met mentale problemen kampt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.
Na helemaal afzien had ik deze reactie:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
quote:Okee, I stand corrected on this one. Op zich interessant. Mensen maken hun eigen koran dus, een versimpelde koran, stukjes worden weggelaten, je kunt dus niet zonder de hadiths. Echter daar ligt ook een probleem, er waren opgegeven moment duizenden hadiths, in de 9de eeuw heeft men die geëdit, veel weggegooid ook, maar dat laat nog veel opening voor interpretatie over...
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Ga door. Je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Misschien moet je het maar sluiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
nee?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?
Het was niet op de snelweg, en zelfs dan.. Je zou de rouwstoeten de afgelopen weken een beetje als zodanig kunnen beschouwen, ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.
De vrijheid om te demonstreren is niet van zodanige aard dat alles daarvoor moet wijken, slimpie.
Is geen complottheorie, is de waarheid inmiddels,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben weleens in BNW geweest. Ik vond het niks.
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?quote:
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?
Hoeveel joden?
Misschien moet je cabaretier worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Het is de schuld van de bilderbergers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan kan hij nog steeds niet door die oogkleppen kijken natuurlijk...
Welke belachelijke ideeën van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke belachelijke ideeën van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je cabaretier worden.
Jij bent juist een van die figuren waardoor het topic nergens meer over gaat.
Ik maak ook geen aannames over 9/11 die heel gek zijn ofzo. Ik stipte alleen de grote vraagtekens even aan, waar iedereen toch wel ietwat kritisch naar zou mogen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...
Sowieso hebben die mensen 'met een kritische blik' vaak de neiging, zoals ik ook al zei, alles in twijfel te gaan trekken en geloven ze op den duur dat hun leven 1 groot complot is. Met zulke mensen lach ik eens een keer. Ik ben me er zeker van bewust dat er veel is wat wij niet (mogen) weten en er zal ongetwijfeld veel verborgen worden wat we zouden moeten weten maar daarom moet je niet achter elke gebeurtenis die enigszins verdacht is een enorm NWO-complot gaan zoeken. Dat is alles wat ik zeg.
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Kanjer het volgende:
Of, vanaf nu ALLE demonstraties in de schilderswijk verbieden?
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".
Sja. Wellicht omdat dat wel in straatje past.
Tegen zoveel kortzichtige domheid valt niet op te dicusieren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.
Dat kaalkopjes daar weinig ruimte krijgen, lijkt me duidelijk. Daar leent de wijk zich niet voor. Je kunt Feyenoord ook niet huldigen op het Museumplein.
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.
Dan niet joh, ik lees ook niet alles terug.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardiging
dat is uiteraard ook niet zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.
Hoe is het in Laakkwartier?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?quote:
Hahaha zijn we hier?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat isquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste is nog wel authentiekquote:
ah.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat is
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Blijf vooral stemmen op pvda dan komt het allemaal goed.
Was 24 jaar geleden al erg aan het veranderen ten opzichte van decennia eerder... Laak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste was nog wel authentiek
JANKEN.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
-Geen FP bash-quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Aangezien ISIS niets met geloof te maken heeft is het ook niet haram. En anders scharen die opportunisten het wel onder taqiyah. De Nederlandse aanhangers zijn een stel mongolen, volgens mij niet eens soennitisch dus tsja... Als die grappenmakers een echte ISIS terrorist tegenkomen dan gaan ze er zelf aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Ja hoor, gezellige buurten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom accepteren zij onze uitkiering en kienderbijschlag dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
Eurabiëquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reëel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.
... en het was al verdomd onoverzichtelijk, wat ook een van de redenen is dat het een stuk minder makkelijk te beoordelen is dan Israel-Gaza.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.
nadat deze gevochten hebben tegen zowel het regime als tegen ISIS zijn er een flink aantal kleine militante groepjes die eerst bij de FSA hoorden overgestapt naar ISIS. hierdoor is het hele vraagstuk nog complexer geworden dan het al was.
Dat zeg ik niet, ik kijk naar het verleden, naar nu, de veranderingen, en naar voren...wquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?
Of hebben we in de grotere steden gewoon last van kutjeugd die zich stelselmatige misdragen?
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?
40-50 jaar geleden waren dat ook al verschrikkelijke buurten, met steekpartijen, vechtpartijen, openbare dronkenschap en intimidatie, etc etc. Vroeger had je ook bendeoorlogen tussen verschillende buurten/dorpen/steden enzo.
Tja, wij wilden Turkije toch absoluut niet in Europa hebben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reëel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.
Nou ik weet niet, mijn vader kwam er vandaan, ging met zijn 17de uit huis, ik ben zelf opgegroeid in de polders, maar mijn oma woonde nog steeds in Laakkwartier, maar vond de mensen wel open en aardig... Ik zeg al ben er 24 jaar niet geweest, en de buurt veranderde toen al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.
Tja, enkel mensen die in een volksbuurt geboren worden typeren het als "gezellig". De rest gewoon voor wat het is, een achterstandswijk met de zooi die er bij hoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef KNAK het volgende:
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkEr ook soms geboren/gewoond?
Zijn er nog doden gevallen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je nou wel dat het geen goed idee was deze demo![]()
Ze zijn trouwens echt super dicht langs mijn huis gekomen
Onzin joh, ik ben wrs veel ouder dan jij, nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?
40-50 jaar geleden waren dat ook al verschrikkelijke buurten, met steekpartijen, vechtpartijen, openbare dronkenschap en intimidatie, etc etc. Vroeger had je ook bendeoorlogen tussen verschillende buurten/dorpen/steden enzo.
Eerste link via Google:quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kijk naar het verleden, naar nu, de veranderingen, en naar voren...w
[..]
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkEr ook soms geboren/gewoond?
quote:‘Probleemwijk’
Tijdens de jaren ’60 constateerde de VPRO als eerste dat de Haagse Schilderswijk een ‘probleemwijk’ was, en maakte er in 1965 een tv-documentaire van. De achterstandbuurt was een mooi voorbeeld van de moderne stadproblematiek van de jaren ’60, waar slechte en te kleine huizen, sociale achterstand en desintegratie, armoede, prostitutie en criminaliteit aan de orde van de dag waren.
Gisteren was er een normale demonstratie tegen ISIS, nota bene ook in Den Haag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als er binnenkort een normale demonstratie tegen ISIS is georganiseerd door normale mensen op een normale plaats, dan ga ik ook, denk ik. Jammer dat het vandaag zo gelopen is.
Ik mag aannemen dat je alvast een Palestinasjaal en wat bakstenen had klaarliggen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je nou wel dat het geen goed idee was deze demo![]()
Ze zijn trouwens echt super dicht langs mijn huis gekomen
Oh, blijkbaar liegen al die geschiedkundigen dan...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin joh, ik ben wrs veel ouder dan jij, nooit iets van gemerkt.
Natuurlijk , je kent me toch :p Was gelukkig niet te herkennen in mijn burqaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je alvast een Palestinasjaal en wat bakstenen had klaarliggen?
Ik heb nog wat leeg terrein op mijn achterwerk, daar mogen ze hun caliphate oprichten ipv Turkije.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.
Sja, zal vast ook niets te maken hebben met het soort mensen dat met de driekleur loopt te zwaaien. Ik kan me de rellen met konginnedag en 4 mei nog wel herinneren, toen de driekleur getoond werd. Jij ook ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Nederland, het land waar de 3-kleur provocerend is en demonstraties wijken voor religieuze zotten uit de zandbakAls het niet zo triest was kon ik er om lachen
Als er normale moslims/mensen meelopen, is het niet interessant voor de westerse media.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Gisteren was er een normale demonstratie tegen ISIS, nota bene ook in Den Haag.
Heeft natuurlijk amper het nieuws gehaald
Laat het maar aan Teenwolf over om weer wat bebaarde mannen naar zijn kontje te lokken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leeg terrein op mijn achterwerk, daar mogen ze hun caliphate oprichten ipv Turkije.
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er normale moslims/mensen meelopen, is het niet interessant voor de westerse media.
Gekke haatbaarden willen ze zien.
Nos or it didn't happen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...
Censuur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...
Al die geschiedkundigen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar liegen al die geschiedkundigen dan...
Plezier met je E. coli bacterie!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Idioten in Schilderswijk.![]()
Maar naast Tanger Supermarkt verkoopt Turkse zaak gevulde broodjes voor 2 euro.
Nee, natuurlijk niet. Lieve kereltjes allemaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef YazooW het volgende:
Zijn die ISIS gastjes uit de Schilderswijk in staat om geweld te gebruiken tegen onschuldige mensen?
Ja, ik ben alleen bekend met Laakkwartier en dat is zolang ik het kende een keurige buurt geweest met werkende mensen. Mijn opa was vertegenwoordiger in vleeswaren, en reed een grote Amerikaanse bestelwagen, voor de oorlog al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerste link via Google:
http://www.isgeschiedenis(...)an-de-schilderswijk/
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Plezier met je E. coli bacterie!
Er zullen van beiden tussen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Etcetcetc.
Welnee, gewoon wat kwajongens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef YazooW het volgende:
Zijn die ISIS gastjes uit de Schilderswijk in staat om geweld te gebruiken tegen onschuldige mensen?
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syrië gaat? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen van beiden tussen zitten.
hint? hehe ..... bahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het maar aan Teenwolf over om weer wat bebaarde mannen naar zijn kontje te lokken...![]()
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syrië gaat? Of hoe moet ik dat zien?
OMG!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen bekend met Laakkwartier en dat is zolang ik het kende een keurige buurt geweest met werkende mensen. Mijn opa was vertegenwoordiger in vleeswaren, en reed een grote Amerikaanse bestelwagen, voor de oorlog al.
Mijn vader herinnerde zich dat hij met die bestelwagen met zijn vader daags na het bombardement in Rotterdam daar is gaan kijken, wrs veel klanten verloren toen.
not sure if serious...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.
Dus dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
De grootste criminelen zitten elders in Den Haag, en die verwoesten heel wat meer levens dan die huftertjes uit de Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Twijfel er niet aan dat er veel criminele activiteiten in de schilderswijk zijn (zelf gezien) maar het is er zeker niet zo erg als word verteld.
Man het gaat om een handvol idioten. Als ze hardcode aanhanger waren dan zaten ze allang in Syrië.quote:
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
... voor jou en mij toch ook...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Lopen er veel rond met eentje , maar dat zijn echt niet alleen maar religieuze gekkies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Ja, klopt wat je zegt, maar weliswaar grenst het Laak echter aan Schilderswijk, maar het was een keurige buurt. Toen mijn vader er opgroeide in de jaren 30 had je erna alleen polders, en een stukje verderop werden in de jaren 40 door de Duitsers V2's gelanceerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...
Klopt, daarom zeg ik het ook. Alleen lopen wij niet rond met extreme gedachten en/of supporten wij een terroristische organisatie.quote:
Nee maar het wordt wel overdreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Ik denk dat iedereen met een IQ van meer dan 2 cijfers wel begrijpt dat je dan niet automatisch het andere gedrag goedpraat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Hallo, ISIS zorgt dat ons politieapparaat het gewoon heel erg druk heeft zodat ze geen tijd hebben om de echte problemen aan te pakken. Alleen Geert heeft dat door.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
OMG!
Wtf heeft dat te maken met ISIS?
Misschien, maar neem het de mensen maar niet kwalijk. De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen tot het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
serious as shit dawgquote:
Is dat vandaag dan geroepen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen van het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
serious as shit dawg
de nederlandse militiaire tak van ISIS heet de Al Hague Militia Brigades
ze hebben in europa nu in 14 verschillende landen al een tak gevestigd, de wereld gaat overgenomen worden g
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...
Dus iedereen denkt zo daar ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het zijn dezelfde gekkies met hetzelfde verwerpelijke gedachtegoed.
Thnx !quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Onze staatstelevisie is niet te vergelijken met die van Assad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.
Die mensen aan beide kantenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
GAhaha en die tokkies gelijk helemaal upgefuckedquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.
Nee ik vraag of het vandaag is geroepen. Heb er niks over gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
want die gastjes doen alleen wat als zich dat wordt opgedragen ofzoiets?
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.quote:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.
Overigens ook weer een ISIS vlag en Jihadvlag gespot + een aantal mensen met gezicht bedekkende kleding.
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahahaha dus dat ... wat een figuren allemaal
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.
Geen idee. Ik was er niet bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Apart volk ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepen![]()
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.
Even serieus, je kan een 'probleemwijk' in de jaren 60/70 natuurlijk niet vergelijken met nu he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
klopt was ook zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.quote:
Ach, voor hun gevoel hebben ze een slag gewonnen en kunnen ze de wereld weer aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
het is maar hoe je de demo aanvraagd met wat voor argumenten, wat dat betreft hebben ze het slim gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.
Als van te voren bekend geweest wie er achter die demo zat dan hadden ze toch nooit toestemming gehad ?
Iedereen mag in dit land demonstreren, van extreem links tot extreem rechts. Een demo zal nooit afgewezen worden omdat het wordt georganiseerd door een bepaalde groep met een bepaalde politieke kleur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.
Als van te voren bekend geweest wie er achter die demo zat dan hadden ze toch nooit toestemming gehad ?
Dat zegt meer over de locals dan over de mensen die kwamen demonstreren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had het er met een collega over. Stel zij hadden geen ME begeleiding , dan waren ze er nooit naar toe gegaan
Nja of valse grote mond van de demonstrantenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de locals dan over de mensen die kwamen demonstreren.
Ze demonstreerden tegen de aanwezigheid van moslims in Nederland. Er zijn wetten waarmee demonstraties van dit soort verboden zouden kunnen worden en als ze niet gedaan hadden alsof het een demonstratie tegen de Islamitische Staat (IS) was dan zouden ze waarschijnlijk geen vergunning gekregen hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iedereen mag in dit land demonstreren, van extreem links tot extreem rechts. Een demo zal nooit afgewezen worden omdat het wordt georganiseerd door een bepaalde groep met een bepaalde politieke kleur.
Niets! Ik vind het wel decoratief, die afgehakte hoofden op het hek, ik was er nooit omgekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens dat je een isis vlag hebt gespot is niet zo vreemd toch. Was toch tegen isis ?
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had het er met een collega over. Stel zij hadden geen ME begeleiding , dan waren ze er nooit naar toe gegaan
Ghaahhaahahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niets! Ik vind het wel decoratief, die afgehakte hoofden op het hek, ik was er nooit omgekomen.
En lijken in de grond schijnt ook goede kunstmest te zijn, dus eigenlijk willen ze alleen maar de boel opvrolijken en de grond vruchtbaar maken.
Goeie gasten man!
Ik denk dat de locals zich hadden verheugd op een spannende zondag middagquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.
Jaar of 10 geleden soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mij niks verbazen dat dat in deze context ook zo is. In die Geenstijl repo zag je ook zo'n extreem rechtse kerel die zelf nog nooit in de schilderswijk was geweest in zijn leven. Ik denk dat de meeste locals deze onzin liever zien verdwijnen uit hun wijk hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat de locals zich hadden verheugd op een spannende zondag middag
Gahah ja dat viel mij ook op. Dan mee gaan lopen en nog nooit daar geweest zijn. Wat kom je dan doen ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mij niks verbazen dat dat in deze context ook zo is. In die Geenstijl repo zag je ook zo'n extreem rechtse kerel die zelf nog nooit in de schilderswijk was geweest in zijn leven. Ik denk dat de meeste locals deze onzin liever zien verdwijnen uit hun wijk hoor.
Met locals bedoel jij hier natuurlijk de pro-ISIS mensen. Maar komen die ook allemaal uit de Schilderswijk of überhaupt Den Haag? Ik vraag het met af...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahah ja dat viel mij ook op. Dan mee gaan lopen en nog nooit daar geweest zijn. Wat kom je dan doen ?
Dit was echt puur ruzie komen zoeken. Jammer dat de locals zo hebben gehapt. Als ze zich gewoon rustig hadden gehouden dan hadden die rechtse idioten echt goed voor lul gestaan.
Riskante bedoeling gezien die wijk vol zit met messentrekkers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.
Denk dat het nog wel meevalt en slechts een handjevol mensen zijn. Moet gewoon goed gemonitord worden en direct ingrijpen als er een te ver gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze pro isis zijn. Dat zijn jongens die daar wonen of het leuk vinden om te rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Met locals bedoel jij hier natuurlijk de pro-ISIS mensen. Maar komen die ook allemaal uit de Schilderswijk of überhaupt Den Haag? Ik vraag het met af...
Kom je er welles ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Riskante bedoeling gezien die wijk vol zit met messentrekkers.
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze pro isis zijn. Dat zijn jongens die daar wonen of het leuk vinden om te rellen.
Oh , zijn wij dan ook pro isis ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.
Mwah, als je lachen als laggen schrijft dan is er ook iets mis met jou.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepen![]()
Aan mijn vragen kan je zien dat ik niet helemaal op de hoogte ben over de situatie in Schilderswijk maar wil wel graag weten wat daar nu speelt. Als ik assumpties maak die niet juist zijn verbeter mij dan even. Ik sta neutraal in deze situatie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.
Nou, ik geef het aan omdat jij vrij selectief naar 1 groepje idioten wijst, terwijl er overduidelijk 2 groepen idioten waren...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Gahaha je hebt een punt:P Oopsquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, als je lachen als laggen schrijft dan is er ook iets mis met jou.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'tegendemo' bestond uit jongens die zin hadden om te rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aan mijn vragen kan je zien dat ik niet helemaal op de hoogte ben over de situatie in Schilderswijk maar wil wel graag weten wat daar nu speelt. Als ik assumpties maak die niet juist zijn verbeter mij dan even. Ik sta neutraal in deze situatie.
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef YazooW het volgende:
den soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mi
Dus er zijn volgens jou zoveel isis aanhangers dat anti isis mensen hier niet meer in het openbaar over kunnen spreken ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.
De helden... pakken je wel met 10 tegen 1 dat wel he anders durven ze niet...
Dat de locals die tegen isis zijn relatief rustig blijven is puur zelfbehoud de nederlanders zijn in die wijk in de minderheid.
De politie moet van van aarsen de islamieten steunen dus zullen die je nooit helpen.
Trouwens de politie doet zelden iets voordat het feit plaatsgevonden heeft.
Bedreiging ja jammer joh doe je deur op slot krijg je als advies meer doen we niet voor je.
Nederland gaat kapot aan polco idiooten die het gevaar van de groei van de kwaadaardige tak van de islam negeren.
Islam is oorlog!
Als je in die wijk woont kan je dat beter laten ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus er zijn volgens jou zoveel isis aanhangers dat anti isis mensen hier niet meer in het openbaar over kunnen spreken ?
Woon je er zelf ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je in die wijk woont kan je dat beter laten ja.
De Nederlandse taal heb jij al kapot gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.
De helden... pakken je wel met 10 tegen 1 dat wel he anders durven ze niet...
Dat de locals die tegen isis zijn relatief rustig blijven is puur zelfbehoud de nederlanders zijn in die wijk in de minderheid.
De politie moet van van aarsen de islamieten steunen dus zullen die je nooit helpen.
Trouwens de politie doet zelden iets voordat het feit plaatsgevonden heeft.
Bedreiging ja jammer joh doe je deur op slot krijg je als advies meer doen we niet voor je.
Nederland gaat kapot aan polco idiooten die het gevaar van de groei van de kwaadaardige tak van de islam negeren.
Islam is oorlog!
Iedereen zal het ermee eens zijn dat de criminaliteit en overlast in die wijk buitensporig en extreem is, en dus keihard aangepakt hoort te worden. Men stemt nu al 15 jaar op 'rechtse' partijen die dat beloven, en dat gebeurt dus niet, of verkeerd. Het heeft in ieder geval geen/weinig effect.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Even serieus, je kan een 'probleemwijk' in de jaren 60/70 natuurlijk niet vergelijken met nu he?
Ja, het was toen ook tuig, knokpartijtje hier en daar, inbraakje, kleine criminelen en natuurlijk een paar grote spelers, het was al gauw bijzonder en nu zouden we er onze schouders over ophalen.
Prositutie, in mijn herinnering, pas aan de rand van de schilderswijk, eind hoefkade, vandaar verspreidde dat zich verder naar de Geleenstraat aan de ene kant en Katerstraat aan de andere kant.
In de jaren 80 is er een soort oorlog geweest tussen 2 grote pooiers omdat er eentje 'hoerenkasten' met drugs massaal wilde invoeren, het koste hem, en zijn broer het leven, dood geschoten, door de andere pooier die naar Thailand vluchtte en later nog veroordeeld is.er staat nog een standbeeld van hem.
Ik heb er gewoond begin jaren 90, in mijn beleving was het toen 50/50 wat betreft moslims/Nederlanders.
Heb gezien dat mijn vriend Mehmet Akyol door zijn knieen werd geschoten.
Heb gezien dat een man die voor mij overstak 3 x met een schroevendraaier werd gestoken door een arabier in een jurk, ik heb ze meer dan eens van mijn trap moeten trappen omdat ze weer eens probeerden in te breken.
En nog veel meer.
Sindsdien zijn er vele 100den miljoenen in de wijk gestoken, andere infrastuctuur, nieuwbouw, waar ook weer heel veel mensen rijk aan geworden zijn omdat ze voor weinig die oude panden opgekocht hadden, mede door inside info, hallo adri duyvenstein!
Ik zie nu wat ik toen al wist, dit komt nooit goed, al bouw je er allemaal villa's
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe men daar gebukt gaat onder de druk van de maligne kant van de islam.quote:
Omdat jij er gewerkt hebt weet je alles ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe men daar gebukt gaat onder de druk van de maligne kant van de islam.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
De Nederlandse taal heb jij al kapot gemaakt.
Ik ben niet blind jij wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat jij er gewerkt hebt weet je alles ?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'tegendemo' bestond uit jongens die zin hadden om te rellen.
Om welke straten gaat het. Ga ik ff kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik ben niet blind jij wel?
Net zoals wij ons verheugden op deze kansloze demoquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Kansloos dit
Ja maar het verwachte vuurwerk bleef wel een beetje uit toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net zoals wij ons verheugden op deze kansloze demo
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om welke straten gaat het. Ga ik ff kijken
Ja gahaah toch wel grappig dat wij daar zo et zelfde over denken:Pquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ja maar het verwachte vuurwerk bleef wel een beetje uit toch ?
Zonde eigenlijk.
Onze profielschets kwam wel aardig overeen met wat er op de demo afkwam he haha
Had je een krantenwijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.
En volgens jou viert de Isis daar feest ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.
Ik ga naar bed jij slaapt ook al jaren zo te lezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En volgens jou viert de Isis daar feest ?
Nja ik denk dat je overdrijft.. Maar mocht ik in de buurt zijn zal ik ff een kijkje nemen. Kan ik daar nog wel zonder burqa over straat ?quote:
Ja joh lekker bagatelliseren en het "jongens" noemen die "gewoon willen rellen".quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'tegendemo' bestond uit jongens die zin hadden om te rellen.
Nee het waren idd allemaal isis aanhangers die daar met afgehakte hoofden stondenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja joh lekker bagatelliseren en het "jongens" noemen die "gewoon willen rellen".
Hoe wil jij het noemen? Terroristen? Georganiseerde misdaad?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja joh lekker bagatelliseren en het "jongens" noemen die "gewoon willen rellen".
Haha ja leuuuuuk he ghahahahaha nou groetjesquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee het waren idd allemaal isis aanhangers die daar met afgehakte hoofden stonden
Hoe wil jij het dan noemen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha ja leuuuuuk he ghahahahaha nou groetjes
Lekker makkelijk, als iemand je erop aanspreekt dat je hard bezig bent om dit gedrag te nuanceren, meteen een grap ervan maken.
Ja ff serieus , wat waren het dan volgens jou ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Haha ja leuuuuuk he ghahahahaha nou groetjes
Lekker makkelijk, als iemand je erop aanspreekt dat je hard bezig bent om dit gedrag te nuanceren, meteen een grap ervan maken.
Inderdaad wel grappig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gahaah toch wel grappig dat wij daar zo et zelfde over denken:P
Nja door de aanwezigheid van de ME kwam het niet tot een grote ontploffing. Als er geen ME was geweest had ik mij zo voorgesteld dat locals als een stelle dolle hyena's achter die rechtse tokkies jaagden![]()
Dit soort lui zijn het niveau van "hangetters" (whatever the fuck that may be) al lang en breed ontstegen. Vernielingen plegen en stenen gooien naar politie is niet meer van het niveau "hangetter".quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe wil jij het noemen? Terroristen? Georganiseerde misdaad?
De meeste zijn gewoon kansloze hangetters die een groep skinheads hun straat in zien komen, dus tja.... dacht je dat ze ze dan gingen uitnodigen om even thuis FIFA te komen spelen....!?
Als in mijn oude buurt een stel racistische tokkies op was komen dagen, dan waren wij ook niet snel naar binnen gerend ofzo. Kom nou.
Gewoon kut ventjes die niks te doen hebben op Zondag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe wil jij het noemen? Terroristen? Georganiseerde misdaad?
De meeste zijn gewoon kansloze hangetters die een groep skinheads hun straat in zien komen, dus tja.... dacht je dat ze ze dan gingen uitnodigen om even thuis FIFA te komen spelen....!?
Als in mijn oude buurt een stel racistische tokkies op was komen dagen, dan waren wij ook niet snel naar binnen gerend ofzo. Kom nou.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ff serieus , wat waren het dan volgens jou ?
Dit zijn gewoon criminelen die schijt hebben aan het Nederlandse rechtssysteem en daar maar wat trots op zijn.quote:
Ohh criminelen. Je doet net alsof het een terroristische organisatie is manquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn gewoon criminelen die schijt hebben aan het Nederlandse rechtssysteem en daar maar wat trots op zijn.
True.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn gewoon criminelen die schijt hebben aan het Nederlandse rechtssysteem en daar maar wat trots op zijn.
Nee dat maak jij er inderdaad meteen van. Als iemand het niet (zoals jij) nuanceert en het in de hoek van hangjongeren (lees: met een scootertje in een speeltuintje bier drinken en muziek draaien) schaart, dan zijn het zeker meteen terroristen en wordt er een grap van gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohh criminelen. Je doet net alsof het een terroristische organisatie is man
Ja dat zal allemaal wel zo. Maar we hebben er niks aan om het allemaal te overdrijven toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er inderdaad meteen van. Als iemand het niet (zoals jij) nuanceert en het in de hoek van hangjongeren (lees: met een scootertje in een speeltuintje bier drinken en muziek draaien) schaart, dan zijn het zeker meteen terroristen en wordt er een grap van gemaakt.
Overdrijven? Nee daar hebben we niks aan. Heb ook nog niemand gezien die dat doet. Wel nuancerenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel zo. Maar we hebben er niks aan om het allemaal te overdrijven toch?
Een extreem rechtse groep van tokkies kwam naar de Schilderswijk waar voornamelijk allochtonen wonen. Wat had je dan in hemelsnaam verwacht ? Ze omsingelen eerst al een koffiehuis wat veel wordt gebruikt daar zonder enige reden. Reageren veelste opgefockt op een trol ?
Ik snap niet zo goed dat mensen nog verbaasd zijn over de reactie die is gekomen ?
Als die allochtonen gaan demonstreren met het doel dat de autochtone bevolking het land uit moet. Moeten ze dat idd niet doen in een voornamelijk autochtone wijk. Dat is vragen om reacties.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Overdrijven? Nee daar hebben we niks aan. Heb ook nog niemand gezien die dat doet. Wel nuanceren
Volgens jouw redenatie mogen allochtonen dus ook niet demonstreren in gebieden waar voornamelijk autochtonen wonen? (Amsterdam centrum, Museumplein, Malieveld). Pas maar op, straks denken mensen nog dat je racistisch bent!
Het feit blijft dat je in Nederland mag demonstreren wat je wil en (over het algemeen) waar je wil. Dat heet vrijheid, maar het blijkt toch steeds moeilijker te worden om dit uit te dragen.
Juist, en dan gaat het etteren, van kwaad tot erger. En wie worden er het slachtoffer? De gewone man, de gewone moslimquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedereen zal het ermee eens zijn dat de criminaliteit en overlast in die wijk buitensporig en extreem is, en dus keihard aangepakt hoort te worden. Men stemt nu al 15 jaar op 'rechtse' partijen die dat beloven, en dat gebeurt dus niet, of verkeerd. Het heeft in ieder geval geen/weinig effect.
Mja volgens mij was "de allochtonen moeten het land uit" niet echt de insteek van de demonstratie van dat ProPatria. Bovendien is een demonstratie bedoeld om reacties te krijgen. En in geciviliseerd land zou je ook normale reacties verwachten maar helaas is het tegendeel bewezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als die allochtonen gaan demonstreren met het doel dat de autochtone bevolking het land uit moet. Moeten ze dat idd niet doen in een voornamelijk autochtone wijk. Dat is vragen om reacties.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mja volgens mij was "de allochtonen moeten het land uit" niet echt de insteek van de demonstratie van dat ProPatria. Bovendien is een demonstratie bedoeld om reacties te krijgen. En in geciviliseerd land zou je ook normale reacties verwachten maar helaas is het tegendeel bewezen.
Gewoon kattekwaad jeweettog...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel zo. Maar we hebben er niks aan om het allemaal te overdrijven toch?
Een extreem rechtse groep van tokkies kwam naar de Schilderswijk waar voornamelijk allochtonen wonen. Wat had je dan in hemelsnaam verwacht ? Ze omsingelen eerst al een koffiehuis wat veel wordt gebruikt daar zonder enige reden. Reageren veelste opgefockt op een trol ?
Ik snap niet zo goed dat mensen nog verbaasd zijn over de reactie die is gekomen ?
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!
Rechts-radicalenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.
Uit de spandoeken bleek vooral dat ze geen Jihad in de straat wilden. Voor de rest heb ik niks gehoord of gezien over allochtonen het land uit.
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En al zou het zo zijn, hadden ze het volste recht.
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Patriotten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee.
Was gewoon in Nederland, in een Nederlandse stad, in een Nederlandse straat, ze provoceerden niet. De fout ligt volledig en al bij de terroristen uit de schilderswijk, die en passant, ook nog maar even de pers gaat bedreigen, politie belagen, met halve bakstenen gooien. En wat al niet meer, om vervolgens een "overwinning" te claimen.
Daar had heel hard de stok overheen gemoeten.
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !
Dit was een demonstratie tegen ISIS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Jij ook niet, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Wat is nu je punt eigenlijk ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.
Maar dan? Het maar niet doen? Zet er dan maar gelijk een hek erom heen met grenscontroles.
Ze hebben zich, net als iedereen, gewoon aan de Nederlandse wet te houden.
Als het maar niet in de schilderswijk is?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als het maar niet in de schilderswijk is?
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.quote:
Oh, nu ben je er ook nog bij geweest bij de aanvraag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
Nja heb eerder in dit topic ook gezegd dat als ze slimmer waren geweest ze zich gewoon beter hadden kunnen gedragen idd..quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.
Maar nee hoor, vooroordeel na vooroordeel bevestigen.
Zo dom volk.
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef .Exe het volgende:
Ik vind dat buitenlanders(NL paspoort of niet) die zich zo afzetten tegen de maatschappij hier, eruit moeten worden gekankerd![]()
Ik hou van mijn land en wil het graag mooi houden.
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?
Zelfs de naam Pro Patria is verzonnen omdat ze onder de echte naam niet eens mogen komen praten over een vergunning. Organisatoren zijn dit clubje: http://kafka.antenna.nl/?p=5462quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
Waren dat allemaal isis leden in dat koffiehuis ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?
Tuurlijk niet. Relschoppers en DOMME heethoofden die meelopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waren dat allemaal isis leden in dat koffiehuis ?
Zie je wel !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs de naam Pro Patria is verzonnen omdat ze onder de echte naam niet eens mogen komen praten over een vergunning. Organisatoren zijn dit clubje: http://kafka.antenna.nl/?p=5462
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.
De politie heeft er een uit de groep gehaald die zich niet aan de regels hield en, volgens mij een israelische vlag ingenomen, want tegen de afspraken met de organisatie.
Dit zegt mij dat ze de boel onder controle hadden.
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit soort lui zijn het niveau van "hangetters" (whatever the fuck that may be) al lang en breed ontstegen. Vernielingen plegen en stenen gooien naar politie is niet meer van het niveau "hangetter".
Und? Wat maakt het uit wie het organiseert, als je het maar goed doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Dusssssssssssss
Identitair Verzet is een extreemrechtse actiegroep die ontstond in de herfst van 2012. De oprichters waren daarvoor ook al actief in het extreemrechtse wereldje. Zij splitsten zich bij de oprichting van Identitair Verzet af van de extreemrechtse actiegroep Voorpost. Deze breuk heeft waarschijnlijk geen politieke achtergrond, maar zal eerder veroorzaakt zijn omdat verschillende personen niet meer met elkaar door één deur kunnen. Zowel Voorpost als Identitair Verzet richten zich immers op dezelfde doelen en gebruiken dezelfde actiemethodes. Beide groepen staan voor een ‘identitaire’ koers, het idee dat het Nederlandse volk, de Nederlandse identiteit, één is. Dat volk hoort op deze plaats op de wereld en moet zich verzetten tegen de ‘vervuiling’ door immigranten, door buitenlandse bedrijven en buitenlandse invloed op de Nederlandse taal. Dat combineren beide organisaties met de wens om in plaats van een parlementaire democratie een fascistisch staatssysteem te creëren, met een sterke leiding die de eenheid van het Nederlandse volk in stand houdt.
Nee niet echt. Dat moet men bestraffen. Die Nederlanders die protesteren zijn racisten en ze werden gelukkig aangepakt. Laat ISIS Den Haag gewoon met rust. Zij zijn een vredige groepering en hebben alleen maar goede bedoelingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
En om het nog leuker te maken. De grote man achter dat clubje:quote:
http://kafka.antenna.nl/?p=4454quote:Want wanneer hij, netjes gekleed en gekapt, de pers beschaafd te woord had gestaan bij een nette extreemrechtse actie, zou het bijzonder vervelend zijn wanneer diezelfde pers op internet zou lezen wat Peters in de nacht van 29 april 2001 had gedaan. Toen vernielde hij samen met enkele andere rechtsextremisten een Joodse begraafplaats, sloeg grafzerken kapot en schilderde op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazileuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’. Dat zou zo’n nette actie maar in een ongewenst perspectief zetten.
Als ze zo rechtsextremistisch waren waarom hebben ze onderling dan verboden om anti-islam doeken of dergelijke mee te dragen en enkel anti ISIS leuzen te scanderen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?
Ga lekker slapen met die leugens van je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....
Ok dan.
[..]
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.
Hoe doen ze dat met autochtone voetbalhooligans die zich op soortgelijke manier misdragen!?
WTF?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En om het nog leuker te maken. De grote man achter dat clubje:
[..]
http://kafka.antenna.nl/?p=4454
Als jij sympatiseerd met die terroristen aldaar, inderdaad en daar ben ik blij om.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou dan zien jullie beleefd anders dan ik
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als jij sympatiseerd met die terroristen aldaar, inderdaad en daar ben ik blij om.
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.
De politie heeft er een uit de groep gehaald die zich niet aan de regels hield en, volgens mij een israelische vlag ingenomen, want tegen de afspraken met de organisatie.
Dit zegt mij dat ze de boel onder controle hadden.
Goed ideequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.
Eigenlijk moet je beide groepen gewoon in een stadion zetten, deuren op slot, camera's erop, en laat ze het maar lekker uitvechten. Pro-ISIS extremisten tegen Extreem-rechts tuig.
En dan iedere week, totdat het helemaal uitgestorven is, al die woede en haat.
Oh, maak je geen zorgen, die matpartijen komen wel. Dan niet huilie komen doen dat je vriendjes afgerost zijn he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.
Eigenlijk moet je beide groepen gewoon in een stadion zetten, deuren op slot, camera's erop, en laat ze het maar lekker uitvechten. Pro-ISIS extremisten tegen Extreem-rechts tuig.
Dat moeten ze zeggen van tevoren anders komen ze niet verder dan CS. Ook waren alleen Nederlandse en Haagse vlaggen toegestaan. Ik zie toch een mooie collectie vlaggen uit de categorie die zo geliefd zijn bij neo-fascisten, samen met Israelische btw.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ze zo rechtsextremistisch waren waarom hebben ze onderling dan verboden om anti-islam doeken of dergelijke mee te dragen en enkel anti ISIS leuzen te scanderen?
Nou, elke demonstrant heb ik wel honderd keer zien langskomen op alle foto's. Maar die heb ik dan echt gemist.quote:En als het zo anti allochtoon was leg mij even uit waarom 5 allochtone collega's meeliepen met hun vrouw (incl hoofddoekje) en zij zich gewoon 1 met de groep voelde totdat de confrontatie kwam en ze door hun eigen landgenoten bij de tegendemonstratie bedreigd werden en nu zelfs dreigmailtjes en facebookberichten krijgen.
Een demonstratie onder de naam anti ISIS is dat en alleen dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....
Ok dan.
[..]
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.
Hoe doen ze dat met autochtone voetbalhooligans die zich op soortgelijke manier misdragen!?
Mijn vriendjes zijn geen extremisten, dus als die geslagen worden door rechtse tokkies, dan zitten die gasten fout, en is het idd oorlog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, die matpartijen komen wel. Dan niet huilie komen doen dat je vriendjes afgerost zijn he?
Dan ook stoer.
Bij deze ben je gediskwalificeerd bij mij!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |