wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?
Hoeveel joden?
Misschien moet je cabaretier worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Het is de schuld van de bilderbergers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan kan hij nog steeds niet door die oogkleppen kijken natuurlijk...
Welke belachelijke ideeën van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke belachelijke ideeën van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je cabaretier worden.
Jij bent juist een van die figuren waardoor het topic nergens meer over gaat.
Ik maak ook geen aannames over 9/11 die heel gek zijn ofzo. Ik stipte alleen de grote vraagtekens even aan, waar iedereen toch wel ietwat kritisch naar zou mogen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...
Sowieso hebben die mensen 'met een kritische blik' vaak de neiging, zoals ik ook al zei, alles in twijfel te gaan trekken en geloven ze op den duur dat hun leven 1 groot complot is. Met zulke mensen lach ik eens een keer. Ik ben me er zeker van bewust dat er veel is wat wij niet (mogen) weten en er zal ongetwijfeld veel verborgen worden wat we zouden moeten weten maar daarom moet je niet achter elke gebeurtenis die enigszins verdacht is een enorm NWO-complot gaan zoeken. Dat is alles wat ik zeg.
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Kanjer het volgende:
Of, vanaf nu ALLE demonstraties in de schilderswijk verbieden?
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".
Sja. Wellicht omdat dat wel in straatje past.
Tegen zoveel kortzichtige domheid valt niet op te dicusieren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.
Dat kaalkopjes daar weinig ruimte krijgen, lijkt me duidelijk. Daar leent de wijk zich niet voor. Je kunt Feyenoord ook niet huldigen op het Museumplein.
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.
Dan niet joh, ik lees ook niet alles terug.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardiging
dat is uiteraard ook niet zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.
Hoe is het in Laakkwartier?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?quote:
Hahaha zijn we hier?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat isquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste is nog wel authentiekquote:
ah.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat is
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Blijf vooral stemmen op pvda dan komt het allemaal goed.
Was 24 jaar geleden al erg aan het veranderen ten opzichte van decennia eerder... Laak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste was nog wel authentiek
JANKEN.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
-Geen FP bash-quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Aangezien ISIS niets met geloof te maken heeft is het ook niet haram. En anders scharen die opportunisten het wel onder taqiyah. De Nederlandse aanhangers zijn een stel mongolen, volgens mij niet eens soennitisch dus tsja... Als die grappenmakers een echte ISIS terrorist tegenkomen dan gaan ze er zelf aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Ja hoor, gezellige buurten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom accepteren zij onze uitkiering en kienderbijschlag dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
Eurabiëquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reëel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.
... en het was al verdomd onoverzichtelijk, wat ook een van de redenen is dat het een stuk minder makkelijk te beoordelen is dan Israel-Gaza.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.
nadat deze gevochten hebben tegen zowel het regime als tegen ISIS zijn er een flink aantal kleine militante groepjes die eerst bij de FSA hoorden overgestapt naar ISIS. hierdoor is het hele vraagstuk nog complexer geworden dan het al was.
Dat zeg ik niet, ik kijk naar het verleden, naar nu, de veranderingen, en naar voren...wquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?
Of hebben we in de grotere steden gewoon last van kutjeugd die zich stelselmatige misdragen?
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?
40-50 jaar geleden waren dat ook al verschrikkelijke buurten, met steekpartijen, vechtpartijen, openbare dronkenschap en intimidatie, etc etc. Vroeger had je ook bendeoorlogen tussen verschillende buurten/dorpen/steden enzo.
Tja, wij wilden Turkije toch absoluut niet in Europa hebben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reëel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.
Nou ik weet niet, mijn vader kwam er vandaan, ging met zijn 17de uit huis, ik ben zelf opgegroeid in de polders, maar mijn oma woonde nog steeds in Laakkwartier, maar vond de mensen wel open en aardig... Ik zeg al ben er 24 jaar niet geweest, en de buurt veranderde toen al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.
Tja, enkel mensen die in een volksbuurt geboren worden typeren het als "gezellig". De rest gewoon voor wat het is, een achterstandswijk met de zooi die er bij hoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef KNAK het volgende:
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkEr ook soms geboren/gewoond?
Zijn er nog doden gevallen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je nou wel dat het geen goed idee was deze demo![]()
Ze zijn trouwens echt super dicht langs mijn huis gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |