Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:26 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Omdat het geloof in die regionen niet weg is te denken is het wel degelijk de oplossing. De oplossing is in feite simpel; de Koran heeft geen uitleg nodig en geen 'aanvullende hadith'.
Sommige mensen volgen overleveringen die door weet ik wie honderden jaren na de dood van de profeet zijn ontstaan.
Dat er ook goede hadith zijn die de Koran niet tegenspreken is een feit, maar er zijn ook heel erg veel nep/verzonnen hadith en dat volgen sommige fundamentalisten.
-> BNW.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen Ryan, eigenlijk is dit meer voor een moslim. Adnan legt uit dat als je alleen de Koran volgt je heel erg veel ruimte hebt en vrijheid en dat het geloof simpel is.
De fundamentalisten volgen de valse hadith (overleveringen/verhaaltjes) die honderden jaren na de dood van de profeet Mohammed werden geschreven als zijnde dat de profeet dat had gedaan en gevolgd.
Een pikant detail is dat erg veel hadith door de vijanden van de profeet zijn opgesteld, de fundamentalisten uit die tijd en dat waren ook degenen die de profeet te vrij vonden.
Ze vonden de profeet zo vrij dat ze naast de moskee van de profeet hun eigen (fundamentalistische) moskee hadden geplaatst, waar het voor vrouwen verboden was o.a..
In deze video legt Adnan Oktar uit hoe de wereldpolitiek er uit zal zien de komende tijd aan vrijmetselaars uit o.a. de V.S.
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Hoort' in Nederland is raar gesteld. Natuurlijk 'hoort' de islam niet in Nederland. Neemt alleen niet weg dat er nu wel moslims in Nederland zijn.
Maar goed. Pizza 'hoort' ook niet in Nederland.
Ik vind de versie dat de torens zijn aangevallen door mensen die de USA zelf opgeleid heeft (Al Qaida) het meest geloofwaardig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
http://www.911myths.com/quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Etcetcetc.
Fijn om te horen Ryan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...
Ik was niet selectief, ik reageerde alleen op een andere reactie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als we sprookjesboeken erbij gaan halen, dan moet je natuurlijk niet zo selectief zijn en alleen de kwalijke boodschappen uit de Koran halen natuurlijk....
Lieg lang genoeg tegen jezelf, en gaat het geloven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
echt niet, mochten ze willen.
Nee, politici zijn net mensen en bekijken liever alles door een roze bril en geloven enkel in het goede van de mens. Ook kunnen politici dubbele belangen hebben en juist bewust bezig zijn om het te laten escaleren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Pharmacist het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon totaal niet in nieuws, of wat zich buiten Nederland afspeelt, geinteresseerd. Verder doen politici liever alsof er geen probleem is; dan hoeven ze namelijk niets op te lossen.
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Ceberut het volgende:
Wat heeft 9/11 met de radicale islam te maken? Het heeft meer te maken met radicale Amerikahaat dan met de islam.
leer eens in de context te reageren ajb. Ik zei dit nav een reactie met gegeven definities van beide groepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
Alle moslims zijn fundamentalisten?
Zijn alle joden dan ook corrupte onethische geldgraaiers? Zijn alle katholieken dan ook kinderverkrachters?
Was geen hoax. Gewoon een regering die wist wat voor aanslag ging komen en het liet gebeuren vanwege andere eigen belangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
helaas de waarheid. maar wat kan je er tegen doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De meeste Nederlandeds hebben dan ook nooit een geschiedenisboek gelezen hoe de islam van Noord- en Midden-Afrika tot aan Zuidoost-Azie is verspreid. Bovendien weten de meeste Nederlanders helemaal niet hoe niet-moslims in veel moslimlanden behandeld worden want dat komt hier niet op het nieuws. De meeste Nederlanders denken dat de radicale islam een ver van mijn bed show is. Maar ze vergeten dat radicale moslims wereldwijd een islamitisch staat willen vestigen waar niet-moslims worden gediscrimineerd. Apartheid dus.
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Lothiriel het volgende:
Ik geloof niet in complottheorieėn, sorry.
Maf. Hoe weet je dat? Ik heb namelijk anders gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.
Als een schaap alles geloven wat je wordt voorgehouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/
>2014
>nog steeds geloven in 9/11 conspiracies
pls
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dus complotten bestaan niet? Er wordt nooit iets achter de schermen bedacht en uitgevoerd? Obama is de baas van de VS en alleen de democratische wil van het volk heeft uiting in beleid?
Amerikahaat van de islamquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.
Idd. Waar je al niet druk mee kunt zijn. Hou je bij de feiten ... Daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooie GeenStijl reportage voor in de OP.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_licht.html#comments
Had nog een tweede keer gereageerd ook, zal het even quoten nog... moment.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
Er zijn diverse gradaties van Amerika heeft het 100% zelf gedaan tot Amerika heeft er 0% invloed op gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.
Ga je dat geloof misbruiken om anderen in hun vrijheden te beperken, dan mag dat absoluut NIET.
Heel simpel.
In dit land hoort VRIJHEID, en dat zou iedereen moeten nastreven, ongeacht kleur, ras, geloof, geslacht, whatever. En wil je dat niet, dat mag je dat zelfs best ZEGGEN, maar zodra je anderen gaat intimideren, lastig vallen, bedreigen, of erger, dan hoort dat aangepakt en bestraft te worden.
Nanninga zit er nog mee dat ze tijdens de vorige demonstratie onvriendelijk behandeld werd. Ik denk dat ze met mentale problemen kampt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.
Na helemaal afzien had ik deze reactie:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
quote:Okee, I stand corrected on this one. Op zich interessant. Mensen maken hun eigen koran dus, een versimpelde koran, stukjes worden weggelaten, je kunt dus niet zonder de hadiths. Echter daar ligt ook een probleem, er waren opgegeven moment duizenden hadiths, in de 9de eeuw heeft men die geėdit, veel weggegooid ook, maar dat laat nog veel opening voor interpretatie over...
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Ga door. Je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Misschien moet je het maar sluiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
nee?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?
Het was niet op de snelweg, en zelfs dan.. Je zou de rouwstoeten de afgelopen weken een beetje als zodanig kunnen beschouwen, ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.
De vrijheid om te demonstreren is niet van zodanige aard dat alles daarvoor moet wijken, slimpie.
Is geen complottheorie, is de waarheid inmiddels,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben weleens in BNW geweest. Ik vond het niks.
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?quote:
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?
Hoeveel joden?
Misschien moet je cabaretier worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Het is de schuld van de bilderbergers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan kan hij nog steeds niet door die oogkleppen kijken natuurlijk...
Welke belachelijke ideeėn van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?
Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke belachelijke ideeėn van mij? Want zo'n beetje alles wat ik hier neertyp, valt gewoon aan te tonen en te beargumenteren met erkende bronnen.
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je cabaretier worden.
Jij bent juist een van die figuren waardoor het topic nergens meer over gaat.
Ik maak ook geen aannames over 9/11 die heel gek zijn ofzo. Ik stipte alleen de grote vraagtekens even aan, waar iedereen toch wel ietwat kritisch naar zou mogen kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...
Sowieso hebben die mensen 'met een kritische blik' vaak de neiging, zoals ik ook al zei, alles in twijfel te gaan trekken en geloven ze op den duur dat hun leven 1 groot complot is. Met zulke mensen lach ik eens een keer. Ik ben me er zeker van bewust dat er veel is wat wij niet (mogen) weten en er zal ongetwijfeld veel verborgen worden wat we zouden moeten weten maar daarom moet je niet achter elke gebeurtenis die enigszins verdacht is een enorm NWO-complot gaan zoeken. Dat is alles wat ik zeg.
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Kanjer het volgende:
Of, vanaf nu ALLE demonstraties in de schilderswijk verbieden?
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij laat rechts-extremisten posten die "usernames noteren voor als het bijltjesdag is".
Sja. Wellicht omdat dat wel in straatje past.
Tegen zoveel kortzichtige domheid valt niet op te dicusieren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:51 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg demonstraties kunnen plaatsvinden aldaar, zonder dat de openbare orde in het geding komt. Dus het verbieden van alle demonstraties lijkt me onzin.
Dat kaalkopjes daar weinig ruimte krijgen, lijkt me duidelijk. Daar leent de wijk zich niet voor. Je kunt Feyenoord ook niet huldigen op het Museumplein.
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardigingquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.
Dan niet joh, ik lees ook niet alles terug.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Alsof je er wat mee doet. FB is een gepasseerd station.
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zeik dan niet zo met je selectieve verontwaardiging
dat is uiteraard ook niet zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
er wordt gezegd dat de moslimswereld totaal geen amerikahaat heeft.
Hoe is het in Laakkwartier?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?quote:
Hahaha zijn we hier?!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat isquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is dit een grap? met alle interventies/oorlogen en rebelgroeperingen die gebackt worden door het machtige USA is er geen amerikahaat ontstaan?
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste is nog wel authentiekquote:
ah.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet waar is dat er geen haat is
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Blijf vooral stemmen op pvda dan komt het allemaal goed.
Was 24 jaar geleden al erg aan het veranderen ten opzichte van decennia eerder... Laak.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat wat ik heb gezien, alleen mn oude buurten, nee... die kan je afschrijven. Laak niet geweest.. Alleen Schilder, Moerwijk, Morgenstond en Duindorp. Die laatste was nog wel authentiek
JANKEN.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:56 schreef KNAK het volgende:
Vandaag was ik even in de Schilderswijk, ben er geboren, deel van mn jeugd er opgegroeid en na zo een beetje 20 jaar er weer geweest.wat een zooi...
Vroeger stopte de schilderswijk zo ongeveer ter hoogte van de Fruitweg, maar dat heeft zich flink mogen uitzaaien naar zuidwest/Morgenstond, daar waar ik ook vele jaren heb gewoond, toen blijkbaar nog leuk/veilig.
Wat we nu zien is gebeuren is een gevolg van ze volledig vrijspel geven.
Als we eventjes terug gaan in de tijd; 40 jaar, 20 jaar.. en dan kijken naar nu,met name de onwikkeling en opkomst van Islam in in NL in die 40 jaar. Wie zou dan naar voren durven te kijken, 20 jaar, 40 jaar of meer,..?
Zijn er mensen van mening dat wat al zo lang doorgaat wel remt, of dat er zelfs helemaal geen ontplooiingen of ontwikkelingen gaande zijn? Dat het geloof over een aantal generaties een ommezwaai maakt en volledig in het teken van wereldvrede tussen volkeren zal gaan staan?![]()
Alvorens we frontaal worden aangevallen zullen we eerst van binnen worden opgevreten.
-Geen FP bash-quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je hier over klagen in feedback, met een link erbij.
Hier kan ik niks mee.
Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
JANKEN.
Sjonge jonge. Kijk er even objectief naar zeg. Wtf heeft de Schilderswijk te maken met de islam an sich? Het is een achterstandswijk. Met problemen die je ziet in een achterstandswijk. Het is geen toeval dat juist daar een voedingsbodem voor radicalisme is.
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Is het waar dat een groot deel van die isis aanhangers door ons onderhouden worden? Dus ons geld is niet haram ofzo?
Aangezien ISIS niets met geloof te maken heeft is het ook niet haram. En anders scharen die opportunisten het wel onder taqiyah. De Nederlandse aanhangers zijn een stel mongolen, volgens mij niet eens soennitisch dus tsja... Als die grappenmakers een echte ISIS terrorist tegenkomen dan gaan ze er zelf aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef MisterCe het volgende:
Ja hoor, gezellige buurten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waren gezellige buurten hoor, de Hagenees heeft iets opens van huis uit...
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waarom accepteren zij onze uitkiering en kienderbijschlag dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
ik zal het je makkelijk maken, volgens isis is iedereen haram behalve zijzelf.
Gisteren hadden ze ook Turkije bedreigd en zei de media woordvoerder van isis dat ze 'Istanbul wel even zouden aanvallen'.
Filmpje in het Engels over de bedreiging aan Turkije.
http://www.milliyet.com.tr/Milliyet-Tv/nevidyo/video-izle/ISID-den-acik-tehdit---Istanbul-u-vururuz--dAFymYLL8b3Q.html
Eurabiėquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Schilderswijk...
Het beperkt zich niet meer tot de Schilderswijk..
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reėel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.
... en het was al verdomd onoverzichtelijk, wat ook een van de redenen is dat het een stuk minder makkelijk te beoordelen is dan Israel-Gaza.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
de FSA (free syrian army) is bewapend en gebacked door het westen om het regime omver te gooien. daar was veel ophef over in het nieuws toendertijd. de FSA is een grote groep van kleine militante groepjes met ieder een eigen ideologie.
nadat deze gevochten hebben tegen zowel het regime als tegen ISIS zijn er een flink aantal kleine militante groepjes die eerst bij de FSA hoorden overgestapt naar ISIS. hierdoor is het hele vraagstuk nog complexer geworden dan het al was.
Dat zeg ik niet, ik kijk naar het verleden, naar nu, de veranderingen, en naar voren...wquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, hebben we in het hele land last van criminele extremistische moslims die ons allemaal willen bekeren of uitmoorden?
Of hebben we in de grotere steden gewoon last van kutjeugd die zich stelselmatige misdragen?
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?
40-50 jaar geleden waren dat ook al verschrikkelijke buurten, met steekpartijen, vechtpartijen, openbare dronkenschap en intimidatie, etc etc. Vroeger had je ook bendeoorlogen tussen verschillende buurten/dorpen/steden enzo.
Tja, wij wilden Turkije toch absoluut niet in Europa hebben?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat natuurlijk heel reėel is. Het schijnt dat de eerste daad van Erdogan als president het overdragen van IStanbul aan de ISIS zal zijn.
Nou ik weet niet, mijn vader kwam er vandaan, ging met zijn 17de uit huis, ik ben zelf opgegroeid in de polders, maar mijn oma woonde nog steeds in Laakkwartier, maar vond de mensen wel open en aardig... Ik zeg al ben er 24 jaar niet geweest, en de buurt veranderde toen al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, gezellig zeg. Moet je wel het juiste kleurtje hebben.
Tja, enkel mensen die in een volksbuurt geboren worden typeren het als "gezellig". De rest gewoon voor wat het is, een achterstandswijk met de zooi die er bij hoort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef KNAK het volgende:
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkEr ook soms geboren/gewoond?
Zijn er nog doden gevallen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je nou wel dat het geen goed idee was deze demo![]()
Ze zijn trouwens echt super dicht langs mijn huis gekomen
Onzin joh, ik ben wrs veel ouder dan jij, nooit iets van gemerkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 14? Kom je net uit een ei?
40-50 jaar geleden waren dat ook al verschrikkelijke buurten, met steekpartijen, vechtpartijen, openbare dronkenschap en intimidatie, etc etc. Vroeger had je ook bendeoorlogen tussen verschillende buurten/dorpen/steden enzo.
Eerste link via Google:quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kijk naar het verleden, naar nu, de veranderingen, en naar voren...w
[..]
Schilderswijk., vroeger verschrikkelijkEr ook soms geboren/gewoond?
quote:‘Probleemwijk’
Tijdens de jaren ’60 constateerde de VPRO als eerste dat de Haagse Schilderswijk een ‘probleemwijk’ was, en maakte er in 1965 een tv-documentaire van. De achterstandbuurt was een mooi voorbeeld van de moderne stadproblematiek van de jaren ’60, waar slechte en te kleine huizen, sociale achterstand en desintegratie, armoede, prostitutie en criminaliteit aan de orde van de dag waren.
Gisteren was er een normale demonstratie tegen ISIS, nota bene ook in Den Haag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef Jigzoz het volgende:
Als er binnenkort een normale demonstratie tegen ISIS is georganiseerd door normale mensen op een normale plaats, dan ga ik ook, denk ik. Jammer dat het vandaag zo gelopen is.
Ik mag aannemen dat je alvast een Palestinasjaal en wat bakstenen had klaarliggen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie je nou wel dat het geen goed idee was deze demo![]()
Ze zijn trouwens echt super dicht langs mijn huis gekomen
Oh, blijkbaar liegen al die geschiedkundigen dan...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onzin joh, ik ben wrs veel ouder dan jij, nooit iets van gemerkt.
Natuurlijk , je kent me toch :p Was gelukkig niet te herkennen in mijn burqaquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je alvast een Palestinasjaal en wat bakstenen had klaarliggen?
Ik heb nog wat leeg terrein op mijn achterwerk, daar mogen ze hun caliphate oprichten ipv Turkije.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat komt omdat ISIS het caliphate wilt oprichten waar onder andere Turkije ook bijhoort.
Sja, zal vast ook niets te maken hebben met het soort mensen dat met de driekleur loopt te zwaaien. Ik kan me de rellen met konginnedag en 4 mei nog wel herinneren, toen de driekleur getoond werd. Jij ook ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Proximo het volgende:
Nederland, het land waar de 3-kleur provocerend is en demonstraties wijken voor religieuze zotten uit de zandbakAls het niet zo triest was kon ik er om lachen
Als er normale moslims/mensen meelopen, is het niet interessant voor de westerse media.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Gisteren was er een normale demonstratie tegen ISIS, nota bene ook in Den Haag.
Heeft natuurlijk amper het nieuws gehaald
Laat het maar aan Teenwolf over om weer wat bebaarde mannen naar zijn kontje te lokken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leeg terrein op mijn achterwerk, daar mogen ze hun caliphate oprichten ipv Turkije.
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er normale moslims/mensen meelopen, is het niet interessant voor de westerse media.
Gekke haatbaarden willen ze zien.
Nos or it didn't happen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...
Censuur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie anders gek weinig hiervan bij de Nos...
Al die geschiedkundigen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar liegen al die geschiedkundigen dan...
Plezier met je E. coli bacterie!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Idioten in Schilderswijk.![]()
Maar naast Tanger Supermarkt verkoopt Turkse zaak gevulde broodjes voor 2 euro.
Nee, natuurlijk niet. Lieve kereltjes allemaal.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef YazooW het volgende:
Zijn die ISIS gastjes uit de Schilderswijk in staat om geweld te gebruiken tegen onschuldige mensen?
Ja, ik ben alleen bekend met Laakkwartier en dat is zolang ik het kende een keurige buurt geweest met werkende mensen. Mijn opa was vertegenwoordiger in vleeswaren, en reed een grote Amerikaanse bestelwagen, voor de oorlog al.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eerste link via Google:
http://www.isgeschiedenis(...)an-de-schilderswijk/
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Plezier met je E. coli bacterie!
Er zullen van beiden tussen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Etcetcetc.
Welnee, gewoon wat kwajongens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef YazooW het volgende:
Zijn die ISIS gastjes uit de Schilderswijk in staat om geweld te gebruiken tegen onschuldige mensen?
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syriė gaat? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen van beiden tussen zitten.
hint? hehe ..... bahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het maar aan Teenwolf over om weer wat bebaarde mannen naar zijn kontje te lokken...![]()
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syriė gaat? Of hoe moet ik dat zien?
OMG!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen bekend met Laakkwartier en dat is zolang ik het kende een keurige buurt geweest met werkende mensen. Mijn opa was vertegenwoordiger in vleeswaren, en reed een grote Amerikaanse bestelwagen, voor de oorlog al.
Mijn vader herinnerde zich dat hij met die bestelwagen met zijn vader daags na het bombardement in Rotterdam daar is gaan kijken, wrs veel klanten verloren toen.
not sure if serious...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.
Dus dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
De grootste criminelen zitten elders in Den Haag, en die verwoesten heel wat meer levens dan die huftertjes uit de Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Twijfel er niet aan dat er veel criminele activiteiten in de schilderswijk zijn (zelf gezien) maar het is er zeker niet zo erg als word verteld.
Man het gaat om een handvol idioten. Als ze hardcode aanhanger waren dan zaten ze allang in Syriė.quote:
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
... voor jou en mij toch ook...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Lopen er veel rond met eentje , maar dat zijn echt niet alleen maar religieuze gekkies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Ja, klopt wat je zegt, maar weliswaar grenst het Laak echter aan Schilderswijk, maar het was een keurige buurt. Toen mijn vader er opgroeide in de jaren 30 had je erna alleen polders, en een stukje verderop werden in de jaren 40 door de Duitsers V2's gelanceerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...
Klopt, daarom zeg ik het ook. Alleen lopen wij niet rond met extreme gedachten en/of supporten wij een terroristische organisatie.quote:
Nee maar het wordt wel overdreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Ik denk dat iedereen met een IQ van meer dan 2 cijfers wel begrijpt dat je dan niet automatisch het andere gedrag goedpraat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Hallo, ISIS zorgt dat ons politieapparaat het gewoon heel erg druk heeft zodat ze geen tijd hebben om de echte problemen aan te pakken. Alleen Geert heeft dat door.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
OMG!
Wtf heeft dat te maken met ISIS?
Misschien, maar neem het de mensen maar niet kwalijk. De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen tot het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |