quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Plezier met je E. coli bacterie!
Er zullen van beiden tussen zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
Welnee, gewoon wat kwajongens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:19 schreef YazooW het volgende:
Zijn die ISIS gastjes uit de Schilderswijk in staat om geweld te gebruiken tegen onschuldige mensen?
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syrië gaat? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zullen van beiden tussen zitten.
hint? hehe ..... bahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laat het maar aan Teenwolf over om weer wat bebaarde mannen naar zijn kontje te lokken...![]()
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef YazooW het volgende:
Supporten zij slechts ISIS of zien zij zichzelf als onderdeel van ISIS?
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch eigenlijk maar een "pussy" als je als ISIS-lid niet richting Iraq/Syrië gaat? Of hoe moet ik dat zien?
OMG!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Er moeten wel zoons overblijven hier he? Iemand moet die wietplantages bijhouden, oude vrouwtjes overvallen, juweliers beroven, er moet ook verdiend worden he?
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen bekend met Laakkwartier en dat is zolang ik het kende een keurige buurt geweest met werkende mensen. Mijn opa was vertegenwoordiger in vleeswaren, en reed een grote Amerikaanse bestelwagen, voor de oorlog al.
Mijn vader herinnerde zich dat hij met die bestelwagen met zijn vader daags na het bombardement in Rotterdam daar is gaan kijken, wrs veel klanten verloren toen.
not sure if serious...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het gaat om de Nederlandse tak van de ISIS. Hoogstpersoonlijk door Al-Baghdadi opgericht. Is een filmpje van dat Al-Baghdadi een lintje doorknipt ter opening van ISIS NL HQ.
Dus dat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
De grootste criminelen zitten elders in Den Haag, en die verwoesten heel wat meer levens dan die huftertjes uit de Schilderswijk...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Twijfel er niet aan dat er veel criminele activiteiten in de schilderswijk zijn (zelf gezien) maar het is er zeker niet zo erg als word verteld.
Man het gaat om een handvol idioten. Als ze hardcode aanhanger waren dan zaten ze allang in Syrië.quote:
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je die beelden ook ziet van die woestijnparels van vanmiddag; volkomen gestoord die lui. De agressie en de haat waar ze mee lopen is ziekelijk. Het lijkt me slechts een kwestie van tijd voordat zo'n gekkie een aanslag pleegt.
... voor jou en mij toch ook...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Lopen er veel rond met eentje , maar dat zijn echt niet alleen maar religieuze gekkies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, een pipa o.i.d hebben deze jongens zo geregeld.
Ja, klopt wat je zegt, maar weliswaar grenst het Laak echter aan Schilderswijk, maar het was een keurige buurt. Toen mijn vader er opgroeide in de jaren 30 had je erna alleen polders, en een stukje verderop werden in de jaren 40 door de Duitsers V2's gelanceerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, die skinheads waren idd het toonbeeld van verstandige jonge mensen vol liefde en respect naar anderen toe...
Klopt, daarom zeg ik het ook. Alleen lopen wij niet rond met extreme gedachten en/of supporten wij een terroristische organisatie.quote:
Nee maar het wordt wel overdreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Ik denk dat iedereen met een IQ van meer dan 2 cijfers wel begrijpt dat je dan niet automatisch het andere gedrag goedpraat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Hallo, ISIS zorgt dat ons politieapparaat het gewoon heel erg druk heeft zodat ze geen tijd hebben om de echte problemen aan te pakken. Alleen Geert heeft dat door.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
OMG!
Wtf heeft dat te maken met ISIS?
Misschien, maar neem het de mensen maar niet kwalijk. De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen tot het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar het wordt wel overdreven.
serious as shit dawgquote:
Is dat vandaag dan geroepen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen van het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
serious as shit dawg
de nederlandse militiaire tak van ISIS heet de Al Hague Militia Brigades
ze hebben in europa nu in 14 verschillende landen al een tak gevestigd, de wereld gaat overgenomen worden g
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...
Dus iedereen denkt zo daar ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het zijn dezelfde gekkies met hetzelfde verwerpelijke gedachtegoed.
Thnx !quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Onze staatstelevisie is niet te vergelijken met die van Assad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.
Die mensen aan beide kantenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
GAhaha en die tokkies gelijk helemaal upgefuckedquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.
Nee ik vraag of het vandaag is geroepen. Heb er niks over gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
want die gastjes doen alleen wat als zich dat wordt opgedragen ofzoiets?
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.quote:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.
Overigens ook weer een ISIS vlag en Jihadvlag gespot + een aantal mensen met gezicht bedekkende kleding.
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahahaha dus dat ... wat een figuren allemaal
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.
Geen idee. Ik was er niet bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Apart volk ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepen![]()
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.
Even serieus, je kan een 'probleemwijk' in de jaren 60/70 natuurlijk niet vergelijken met nu he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
klopt was ook zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.quote:
Ach, voor hun gevoel hebben ze een slag gewonnen en kunnen ze de wereld weer aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.
het is maar hoe je de demo aanvraagd met wat voor argumenten, wat dat betreft hebben ze het slim gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.
Als van te voren bekend geweest wie er achter die demo zat dan hadden ze toch nooit toestemming gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |