Is dat vandaag dan geroepen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nee het probleem wordt eerder onderschat. Het fanatisme van die woestijnparels is erg zorgwekkend; het openlijk oproepen van het uitmoorden van alle joden, sympathiseren met een terroristische organisatie, journalisten aanvallen. Dit zal nog wel verder uitzaaien totdat er weer een aanslag wordt gepleegd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
serious as shit dawg
de nederlandse militiaire tak van ISIS heet de Al Hague Militia Brigades
ze hebben in europa nu in 14 verschillende landen al een tak gevestigd, de wereld gaat overgenomen worden g
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
De islam is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja...
Dus iedereen denkt zo daar ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het zijn dezelfde gekkies met hetzelfde verwerpelijke gedachtegoed.
Thnx !quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Onze staatstelevisie is niet te vergelijken met die van Assad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het jodendom is vrijwel nooit positief in het nieuws. Het is een en al ellende wat we voorgeschoteld krijgen, dus tja... zei Mustafa in Syrië die altijd naar Assad-tv kijkt.
Die mensen aan beide kantenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef Slayage het volgende:
GAhaha en die tokkies gelijk helemaal upgefuckedquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hahaha die real life troll met "Allah is de baas van Nederland". Chapeau, petje af.
Nee ik vraag of het vandaag is geroepen. Heb er niks over gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
want die gastjes doen alleen wat als zich dat wordt opgedragen ofzoiets?
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.quote:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet gehoord, maar wel andere dingen zoals "Vuile kankerjoden" e.d.
Overigens ook weer een ISIS vlag en Jihadvlag gespot + een aantal mensen met gezicht bedekkende kleding.
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahahaha dus dat ... wat een figuren allemaal
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lach er maar om. Dit gaat veel verder escaleren, vrees ik.
Geen idee. Ik was er niet bij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens voor nutteloze actie om dat koffiehuis te omsingelen ... ?
Apart volk ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepen![]()
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Liepen ze toevallig langs en toen dachten ze even te provoceren. Vergeet niet dat het extreem rechtse gekkies zijn in die anti-ISIS demo.
Even serieus, je kan een 'probleemwijk' in de jaren 60/70 natuurlijk niet vergelijken met nu he?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat je indruk van een buurt ook altijd afhankelijk is van je eigen ervaringen. Ik ben ook in de 'slechtste' wijken en dorpen geweest in Hong Kong, met veel triads en criminaliteit, en toch liep ik er altijd met een veilig gevoel rond, ook s'avonds laat, en alleen.
Paar weken geleden liep ik toevallig nog in Rotterdam en was die Pro-Palestijnse actie bezig op dat grote plein, en ik vond dat geen enge sfeer of intimiderend ofzo, want ik zag gewoon moeders met kinderen en liefhebbende vaders etc etc... maar mijn vriendin die naast me liep, mvond het wel weer een beetje eng, want allemaal allochtonen met vlaggen en shirts etc etc.
Het is tot op bepaalde hoogte ook subjectief, want het is je persoonlijke INDRUK en ervaring.
De feiten zeggen echter dat het vroeger al een problematische buurt was met prostitutie en criminaliteit.
klopt was ook zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens dat het ook was georganiseerd door een extreem rechtse groep ?
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.quote:
Ach, voor hun gevoel hebben ze een slag gewonnen en kunnen ze de wereld weer aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
het is maar hoe je de demo aanvraagd met wat voor argumenten, wat dat betreft hebben ze het slim gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.
Als van te voren bekend geweest wie er achter die demo zat dan hadden ze toch nooit toestemming gehad ?
Iedereen mag in dit land demonstreren, van extreem links tot extreem rechts. Een demo zal nooit afgewezen worden omdat het wordt georganiseerd door een bepaalde groep met een bepaalde politieke kleur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd dat er dan rechtse tokkies meelopen dus :p En maar vol houden op die fb dat het alleen tegen isis was . uhuh.
Als van te voren bekend geweest wie er achter die demo zat dan hadden ze toch nooit toestemming gehad ?
Dat zegt meer over de locals dan over de mensen die kwamen demonstreren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had het er met een collega over. Stel zij hadden geen ME begeleiding , dan waren ze er nooit naar toe gegaan
Nja of valse grote mond van de demonstrantenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de locals dan over de mensen die kwamen demonstreren.
Ze demonstreerden tegen de aanwezigheid van moslims in Nederland. Er zijn wetten waarmee demonstraties van dit soort verboden zouden kunnen worden en als ze niet gedaan hadden alsof het een demonstratie tegen de Islamitische Staat (IS) was dan zouden ze waarschijnlijk geen vergunning gekregen hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iedereen mag in dit land demonstreren, van extreem links tot extreem rechts. Een demo zal nooit afgewezen worden omdat het wordt georganiseerd door een bepaalde groep met een bepaalde politieke kleur.
Niets! Ik vind het wel decoratief, die afgehakte hoofden op het hek, ik was er nooit omgekomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens dat je een isis vlag hebt gespot is niet zo vreemd toch. Was toch tegen isis ?
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik had het er met een collega over. Stel zij hadden geen ME begeleiding , dan waren ze er nooit naar toe gegaan
Ghaahhaahahquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niets! Ik vind het wel decoratief, die afgehakte hoofden op het hek, ik was er nooit omgekomen.
En lijken in de grond schijnt ook goede kunstmest te zijn, dus eigenlijk willen ze alleen maar de boel opvrolijken en de grond vruchtbaar maken.
Goeie gasten man!
Ik denk dat de locals zich hadden verheugd op een spannende zondag middagquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.
Jaar of 10 geleden soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mij niks verbazen dat dat in deze context ook zo is. In die Geenstijl repo zag je ook zo'n extreem rechtse kerel die zelf nog nooit in de schilderswijk was geweest in zijn leven. Ik denk dat de meeste locals deze onzin liever zien verdwijnen uit hun wijk hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat de locals zich hadden verheugd op een spannende zondag middag
Gahah ja dat viel mij ook op. Dan mee gaan lopen en nog nooit daar geweest zijn. Wat kom je dan doen ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jaar of 10 geleden soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mij niks verbazen dat dat in deze context ook zo is. In die Geenstijl repo zag je ook zo'n extreem rechtse kerel die zelf nog nooit in de schilderswijk was geweest in zijn leven. Ik denk dat de meeste locals deze onzin liever zien verdwijnen uit hun wijk hoor.
Met locals bedoel jij hier natuurlijk de pro-ISIS mensen. Maar komen die ook allemaal uit de Schilderswijk of überhaupt Den Haag? Ik vraag het met af...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahah ja dat viel mij ook op. Dan mee gaan lopen en nog nooit daar geweest zijn. Wat kom je dan doen ?
Dit was echt puur ruzie komen zoeken. Jammer dat de locals zo hebben gehapt. Als ze zich gewoon rustig hadden gehouden dan hadden die rechtse idioten echt goed voor lul gestaan.
Riskante bedoeling gezien die wijk vol zit met messentrekkers.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als ik zo de beelden zag hadden beide partijen het liefst geen politie erbij gehad zodat ze lekker met elkaar op de vuist konden gaan.
Denk dat het nog wel meevalt en slechts een handjevol mensen zijn. Moet gewoon goed gemonitord worden en direct ingrijpen als er een te ver gaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze pro isis zijn. Dat zijn jongens die daar wonen of het leuk vinden om te rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Met locals bedoel jij hier natuurlijk de pro-ISIS mensen. Maar komen die ook allemaal uit de Schilderswijk of überhaupt Den Haag? Ik vraag het met af...
Kom je er welles ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Riskante bedoeling gezien die wijk vol zit met messentrekkers.
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze pro isis zijn. Dat zijn jongens die daar wonen of het leuk vinden om te rellen.
Oh , zijn wij dan ook pro isis ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.
Mwah, als je lachen als laggen schrijft dan is er ook iets mis met jou.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lag om die mensen die aan die demo mee liepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |