Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:26 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Omdat het geloof in die regionen niet weg is te denken is het wel degelijk de oplossing. De oplossing is in feite simpel; de Koran heeft geen uitleg nodig en geen 'aanvullende hadith'.
Sommige mensen volgen overleveringen die door weet ik wie honderden jaren na de dood van de profeet zijn ontstaan.
Dat er ook goede hadith zijn die de Koran niet tegenspreken is een feit, maar er zijn ook heel erg veel nep/verzonnen hadith en dat volgen sommige fundamentalisten.
-> BNW.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen Ryan, eigenlijk is dit meer voor een moslim. Adnan legt uit dat als je alleen de Koran volgt je heel erg veel ruimte hebt en vrijheid en dat het geloof simpel is.
De fundamentalisten volgen de valse hadith (overleveringen/verhaaltjes) die honderden jaren na de dood van de profeet Mohammed werden geschreven als zijnde dat de profeet dat had gedaan en gevolgd.
Een pikant detail is dat erg veel hadith door de vijanden van de profeet zijn opgesteld, de fundamentalisten uit die tijd en dat waren ook degenen die de profeet te vrij vonden.
Ze vonden de profeet zo vrij dat ze naast de moskee van de profeet hun eigen (fundamentalistische) moskee hadden geplaatst, waar het voor vrouwen verboden was o.a..
In deze video legt Adnan Oktar uit hoe de wereldpolitiek er uit zal zien de komende tijd aan vrijmetselaars uit o.a. de V.S.
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wanneer is het wel-correcte deel van de Koran dan geschreven volgens jou? Bij mijn weten is de Koran namelijk in zijn geheel pas zo'n anderhalve eeuw na de dood van Mohammed geschreven.
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
'Hoort' in Nederland is raar gesteld. Natuurlijk 'hoort' de islam niet in Nederland. Neemt alleen niet weg dat er nu wel moslims in Nederland zijn.
Maar goed. Pizza 'hoort' ook niet in Nederland.
Ik vind de versie dat de torens zijn aangevallen door mensen die de USA zelf opgeleid heeft (Al Qaida) het meest geloofwaardig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel van de kapers kwamen uit Afghanistan? Waarom vond men binnen 1-2 dagen precies die paspoorten, ongeschonden, van de daders? Waarom viel toren 7? Waarom werd er vlak voor die aanslagen een verzekering afgesloten? Waarom waren er al waarschuwingen dat het zou gebeuren, voor het gebeurde? Waarom deed Australie al verslag dat het aanslagen waren, toen dat nog helemaal niet bekend was...
Etcetcetc.
Ik zeg niet dat de USA erachter zat. Ik vermoed wel dat ze er (gedeeltelijk) vanaf wisten en er kloppen teveel zaken niet, om geen stevige argwaan te hebben.
Daarnaast zijn 2000-3000 doden ook niet zo bijster veel 'opofferingen' wanneer je jarenlange geopolitiek bedrijft, dus dan kan zo'n false-flag prima uitkomst bieden om je doelen te bereiken met electorale steun.
http://www.911myths.com/quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Etcetcetc.
Fijn om te horen Ryan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee interessant, had je eerdere filmpje toch nog af gezien, zal even verder kijken...
Ik was niet selectief, ik reageerde alleen op een andere reactie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als we sprookjesboeken erbij gaan halen, dan moet je natuurlijk niet zo selectief zijn en alleen de kwalijke boodschappen uit de Koran halen natuurlijk....
Lieg lang genoeg tegen jezelf, en gaat het geloven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
echt niet, mochten ze willen.
Nee, politici zijn net mensen en bekijken liever alles door een roze bril en geloven enkel in het goede van de mens. Ook kunnen politici dubbele belangen hebben en juist bewust bezig zijn om het te laten escaleren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Pharmacist het volgende:
De meeste mensen zijn gewoon totaal niet in nieuws, of wat zich buiten Nederland afspeelt, geinteresseerd. Verder doen politici liever alsof er geen probleem is; dan hoeven ze namelijk niets op te lossen.
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Ceberut het volgende:
Wat heeft 9/11 met de radicale islam te maken? Het heeft meer te maken met radicale Amerikahaat dan met de islam.
leer eens in de context te reageren ajb. Ik zei dit nav een reactie met gegeven definities van beide groepen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Yi-Long het volgende:
Alle moslims zijn fundamentalisten?
Zijn alle joden dan ook corrupte onethische geldgraaiers? Zijn alle katholieken dan ook kinderverkrachters?
Was geen hoax. Gewoon een regering die wist wat voor aanslag ging komen en het liet gebeuren vanwege andere eigen belangen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
helaas de waarheid. maar wat kan je er tegen doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De meeste Nederlandeds hebben dan ook nooit een geschiedenisboek gelezen hoe de islam van Noord- en Midden-Afrika tot aan Zuidoost-Azie is verspreid. Bovendien weten de meeste Nederlanders helemaal niet hoe niet-moslims in veel moslimlanden behandeld worden want dat komt hier niet op het nieuws. De meeste Nederlanders denken dat de radicale islam een ver van mijn bed show is. Maar ze vergeten dat radicale moslims wereldwijd een islamitisch staat willen vestigen waar niet-moslims worden gediscrimineerd. Apartheid dus.
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Lothiriel het volgende:
Ik geloof niet in complottheorieėn, sorry.
Maf. Hoe weet je dat? Ik heb namelijk anders gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelijk op schrift vastgesteld na overlevering.
Als een schaap alles geloven wat je wordt voorgehouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
http://www.911myths.com/
>2014
>nog steeds geloven in 9/11 conspiracies
pls
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje dom. De wereld zit vol complotten. Het zou jammer zijn als je die zou negeren omdat je weigert te geloven dat mensen soms stiekum afspraken met elkaar maken.
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dus complotten bestaan niet? Er wordt nooit iets achter de schermen bedacht en uitgevoerd? Obama is de baas van de VS en alleen de democratische wil van het volk heeft uiting in beleid?
Amerikahaat van de islamquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Ik reageerde op een reactie. En het is Amerikahaat van Islam.
Idd. Waar je al niet druk mee kunt zijn. Hou je bij de feiten ... Daar kun je niet omheen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mooie GeenStijl reportage voor in de OP.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_licht.html#comments
Had nog een tweede keer gereageerd ook, zal het even quoten nog... moment.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
Er zijn diverse gradaties van Amerika heeft het 100% zelf gedaan tot Amerika heeft er 0% invloed op gehad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? 9/11 als conspiracy zien is gewoon ongelofelijk bizar.
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in 'grenzen' en 'cultuur' enzo. Ik geloof in mensen en wensen, en dus vrijheid. Als je hier een sprookjesboekfiguur wilt aanbidden, dan mag dat, ongeacht welk sprookjesboekfiguur dat is.
Ga je dat geloof misbruiken om anderen in hun vrijheden te beperken, dan mag dat absoluut NIET.
Heel simpel.
In dit land hoort VRIJHEID, en dat zou iedereen moeten nastreven, ongeacht kleur, ras, geloof, geslacht, whatever. En wil je dat niet, dat mag je dat zelfs best ZEGGEN, maar zodra je anderen gaat intimideren, lastig vallen, bedreigen, of erger, dan hoort dat aangepakt en bestraft te worden.
Nanninga zit er nog mee dat ze tijdens de vorige demonstratie onvriendelijk behandeld werd. Ik denk dat ze met mentale problemen kampt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.
Na helemaal afzien had ik deze reactie:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
quote:Okee, I stand corrected on this one. Op zich interessant. Mensen maken hun eigen koran dus, een versimpelde koran, stukjes worden weggelaten, je kunt dus niet zonder de hadiths. Echter daar ligt ook een probleem, er waren opgegeven moment duizenden hadiths, in de 9de eeuw heeft men die geėdit, veel weggegooid ook, maar dat laat nog veel opening voor interpretatie over...
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Ga door. Je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Misschien moet je het maar sluiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
nee?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?
Het was niet op de snelweg, en zelfs dan.. Je zou de rouwstoeten de afgelopen weken een beetje als zodanig kunnen beschouwen, ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.
De vrijheid om te demonstreren is niet van zodanige aard dat alles daarvoor moet wijken, slimpie.
Is geen complottheorie, is de waarheid inmiddels,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben weleens in BNW geweest. Ik vond het niks.
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?quote:
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?
Hoeveel joden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |