echt niet, mochten ze willen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En de Fundamentalisten zijn ook Moslims en de Moslims zijn ook Fundamentalisten, jammer joh.
Niet echt. Kijk naar een map van die regio. Kijk welke regeringen er zitten. Kijk hoe ze er gekomen zijn. Kijk naar de deals die de Amerikanen hebben lopen. Kijk naar wat er gebeurt zodra je tegen de westerse belangen in gaat, etc etc etc.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo. Dat is dan wel weer een erg stevige uitspraak.
Dat zijn geen fysieke bezetters maar dat is geopolitiek in proxy vorm. Wat moslimlanden onderling ook doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Euh, zo'n beetje het hele midden-oosten wordt momenteel geregeerd door puppet-regimes die opkomen voor de westerse belangen in de regio. Waarom denk je dat de USA zo goedkoop olie kan halen daar? Of waarom er zo belachelijk veel Amerikaanse bases zijn...?
Egypte verkoos per ongeluk democratisch een regering die daarmee wilde breken, namelijk de moslimbroederschap, en we weten hoe het daar heel snel mee afgelopen is. Khadaffi WAS een vriend van het wisten, mompelde iets over niet meer handelen met US dollars wat betreft de olie, en boem, kogel in zijn kontje. En wie over de Palestijnen heersen, is ook overduidelijk.
Enige land dat nog niet echt om is in die regio, is Iran, maar goed, we weten allemaal wel waar we op af sturen.
Iedereen die denkt dat de Arabieren/moslims onafhankelijk zijn, is knettergek.
De meeste mensen zijn gewoon totaal niet in nieuws, of wat zich buiten Nederland afspeelt, geinteresseerd. Verder doen politici liever alsof er geen probleem is; dan hoeven ze namelijk niets op te lossen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Nou nu doen Nederlanders nog steeds alsof de radicale islam niet bestaat. Nederlanders hebben namelijk een beperkt geheugen en zijn 9/11 op zich alweer vergeten.
Wat heeft 9/11 met de radicale islam te maken? Het heeft meer te maken met radicale Amerikahaat dan met de islam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou nu doen Nederlanders nog steeds alsof de radicale islam niet bestaat. Nederlanders hebben namelijk een beperkt geheugen en zijn 9/11 op zich alweer vergeten.
Alle moslims zijn fundamentalisten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En de Fundamentalisten zijn ook Moslims en de Moslims zijn ook Fundamentalisten, jammer joh.
Wat begrijp je niet aan puppet-regime?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zijn geen fysieke bezetters maar dat is geopolitiek in proxy vorm. Wat moslimlanden onderling ook doen.
Kijken we naar de moslimlanden die dooe Amerika fysiek worden bezet, dan zijn het maar een handjevol. Het overgrote deel is zelfs bondgenoot van Amerika.
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
twitter:Politiek_ik twitterde op zondag 10-08-2014 om 22:20:59Er is één ding waar ik het eens ben met de #pvv #ISIS hoort niet thuis in Nederland. De islam hoort hier wel. #propatria reageer retweet
"Dit". Wat is "dit"?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die langzaamaan het idee krijgt dat veel moslims dit stiekem echt geweldig vinden? Arnoud van Doorn bijvoorbeeld.
Wat vindt hij er dan van?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef sonnyspek het volgende:
Ben ik de enige die langzaamaan het idee krijgt dat veel moslims dit stiekem echt geweldig vinden? Arnoud van Doorn bijvoorbeeld.
De meeste Nederlandeds hebben dan ook nooit een geschiedenisboek gelezen hoe de islam van Noord- en Midden-Afrika tot aan Zuidoost-Azie is verspreid. Bovendien weten de meeste Nederlanders helemaal niet hoe niet-moslims in veel moslimlanden behandeld worden want dat komt hier niet op het nieuws. De meeste Nederlanders denken dat de radicale islam een ver van mijn bed show is. Maar ze vergeten dat radicale moslims wereldwijd een islamitisch staat willen vestigen waar niet-moslims worden gediscrimineerd. Apartheid dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_9/11quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat een hoax was en dat Amerika dat zelf gedaan heeft want ze hadden een excuus nodig om Afghanistan binnen te vallen?!! Eigenlijk allemaal aangestuurd vanuit de CIA.
()
Waarom zou de PVV niet in Nederland horen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Slayage het volgende:
true dattwitter:Politiek_ik twitterde op zondag 10-08-2014 om 22:20:59Er is één ding waar ik het eens ben met de #pvv #ISIS hoort niet thuis in Nederland. De islam hoort hier wel. #propatria reageer retweet
Begrijpend lezen 101.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Waarom zou de PVV niet in Nederland horen?ISIS vergelijken met roeptoeters a la Wilders
Kaalkopjes zijn niet al eeuwen bezig met een kaalkopjeskoninkrijk. Ook bedreigen kaalkopjes niet iedereen wie hun leider/boek/geloof maar beledigt. Ook geen gebouwen van kaalkopjes door het land waar ze hun kaalkopjesgod vereren. Ook geen terroristische kaalkopjesaanslagen over de hele wereld. Geen kaalkopjes die massaal een politicus voor de rechter slepen. Ook geen vrouwen van kaalkopjes die met speciale eisen behandeld willen worden, bijvoorbeeld met hun foto op hun paspoort. Geen kaalkopjes die in het Westen al ene vrouw hebben gestenigd. Geen kaalkopjes die naar een kaalkopjesland afreizen om haarkopjes af te hakken, etcquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
de radicale islam is ook fascistisch en racistisch
tuig, net als die kaalkopjes
religie
islam
isis
Ja ik ken de theorieën , dankjewelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fahrenheit_9/11
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh de politie doet een onderzoek. Iedereen in die wijk is dus een jihadist!!!!!!!!!!!!!!!!!!STEMP WILDERS!
Ik denk het niet, grote jihad-ideologen als al-Maqdisi kunnen ze niet makkelijk wegschuiven. Hier is een paper over de toekomst van IS en al-Qaeda waar alles wordt besproken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef Pharmacist het volgende:
Denk je niet dat dit de mensen van "yesterday" zijn? Al Qaeda en Al Qaeda offshoots zijn stervende. Er is nu een nieuwe generatie Jihaid's; ISIS. ISIS is succesvoller dan al die voorgangers omdat ISIS een staat heeft.
'Hoort' in Nederland is raar gesteld. Natuurlijk 'hoort' de islam niet in Nederland. Neemt alleen niet weg dat er nu wel moslims in Nederland zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Slayage het volgende:
true dattwitter:Politiek_ik twitterde op zondag 10-08-2014 om 22:20:59Er is één ding waar ik het eens ben met de #pvv #ISIS hoort niet thuis in Nederland. De islam hoort hier wel. #propatria reageer retweet
Omdat het geloof in die regionen niet weg is te denken is het wel degelijk de oplossing. De oplossing is in feite simpel; de Koran heeft geen uitleg nodig en geen 'aanvullende hadith'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, I stand corrected on this one. Op zich interessant. Mensen maken hun eigen koran dus, een versimpelde koran, stukjes worden weggelaten, je kunt dus niet zonder de hadiths. Echter daar ligt ook een probleem, er waren opgegeven moment duizenden hadiths, in de 9de eeuw heeft men die geëdit, veel weggegooid ook, maar dat laat nog veel opening voor interpretatie over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |