Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel zo. Maar we hebben er niks aan om het allemaal te overdrijven toch?
Een extreem rechtse groep van tokkies kwam naar de Schilderswijk waar voornamelijk allochtonen wonen. Wat had je dan in hemelsnaam verwacht ? Ze omsingelen eerst al een koffiehuis wat veel wordt gebruikt daar zonder enige reden. Reageren veelste opgefockt op een trol ?
Ik snap niet zo goed dat mensen nog verbaasd zijn over de reactie die is gekomen ?
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!
Rechts-radicalenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.
Uit de spandoeken bleek vooral dat ze geen Jihad in de straat wilden. Voor de rest heb ik niks gehoord of gezien over allochtonen het land uit.
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En al zou het zo zijn, hadden ze het volste recht.
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Patriotten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee.
Was gewoon in Nederland, in een Nederlandse stad, in een Nederlandse straat, ze provoceerden niet. De fout ligt volledig en al bij de terroristen uit de schilderswijk, die en passant, ook nog maar even de pers gaat bedreigen, politie belagen, met halve bakstenen gooien. En wat al niet meer, om vervolgens een "overwinning" te claimen.
Daar had heel hard de stok overheen gemoeten.
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !
Dit was een demonstratie tegen ISIS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Jij ook niet, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Wat is nu je punt eigenlijk ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.
Maar dan? Het maar niet doen? Zet er dan maar gelijk een hek erom heen met grenscontroles.
Ze hebben zich, net als iedereen, gewoon aan de Nederlandse wet te houden.
Als het maar niet in de schilderswijk is?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als het maar niet in de schilderswijk is?
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.quote:
Oh, nu ben je er ook nog bij geweest bij de aanvraag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
Nja heb eerder in dit topic ook gezegd dat als ze slimmer waren geweest ze zich gewoon beter hadden kunnen gedragen idd..quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.
Maar nee hoor, vooroordeel na vooroordeel bevestigen.
Zo dom volk.
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef .Exe het volgende:
Ik vind dat buitenlanders(NL paspoort of niet) die zich zo afzetten tegen de maatschappij hier, eruit moeten worden gekankerd![]()
Ik hou van mijn land en wil het graag mooi houden.
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?
Zelfs de naam Pro Patria is verzonnen omdat ze onder de echte naam niet eens mogen komen praten over een vergunning. Organisatoren zijn dit clubje: http://kafka.antenna.nl/?p=5462quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |