Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel zo. Maar we hebben er niks aan om het allemaal te overdrijven toch?
Een extreem rechtse groep van tokkies kwam naar de Schilderswijk waar voornamelijk allochtonen wonen. Wat had je dan in hemelsnaam verwacht ? Ze omsingelen eerst al een koffiehuis wat veel wordt gebruikt daar zonder enige reden. Reageren veelste opgefockt op een trol ?
Ik snap niet zo goed dat mensen nog verbaasd zijn over de reactie die is gekomen ?
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ongelovelijk knap hoe je een verhaal zo kan verdraaien dat het volledig in je eigen straatje past!
Rechts-radicalenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Geen troll ofzo maar ben daar benieuwd naar.
Uit de spandoeken bleek vooral dat ze geen Jihad in de straat wilden. Voor de rest heb ik niks gehoord of gezien over allochtonen het land uit.
Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff Het waren rechtse tokkies die de schilderswijk ingingen ......
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En al zou het zo zijn, hadden ze het volste recht.
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Patriotten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Rechts-radicalen
Het protest is georganiseerd door Pro Patria (Voor het vaderland), een gelegenheidsbeweging met daarin een aantal mensen uit het rechts-radicale milieu.
http://nos.nl/artikel/684(...)ntiisisbetoging.html
Dus niet allemaal super rechts idd maar toch ook geen wel nadenkde mensen
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hahahaaa!!!! Nee, jij wel met dat bord voor je kop.
Nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook nergens ontkent, maar dan konden ze ook een reactie verwachten.
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee.
Was gewoon in Nederland, in een Nederlandse stad, in een Nederlandse straat, ze provoceerden niet. De fout ligt volledig en al bij de terroristen uit de schilderswijk, die en passant, ook nog maar even de pers gaat bedreigen, politie belagen, met halve bakstenen gooien. En wat al niet meer, om vervolgens een "overwinning" te claimen.
Daar had heel hard de stok overheen gemoeten.
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt ook een bord voor je kop als je had verwacht dat er geen reactie zou komen !
Dit was een demonstratie tegen ISIS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Jij ook niet, en nu?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ze kwamen niet echt slim over
Wat is nu je punt eigenlijk ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:15 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gezien de voorkennis van het volk wat daar woont en wat hun intenties zijn, tuurlijk.
Maar dan? Het maar niet doen? Zet er dan maar gelijk een hek erom heen met grenscontroles.
Ze hebben zich, net als iedereen, gewoon aan de Nederlandse wet te houden.
Als het maar niet in de schilderswijk is?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Organiseer een demo om je ongenoegen te uiten en de verantwoordelijke aan te spreken !
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als het maar niet in de schilderswijk is?
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.quote:
Oh, nu ben je er ook nog bij geweest bij de aanvraag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
Nja heb eerder in dit topic ook gezegd dat als ze slimmer waren geweest ze zich gewoon beter hadden kunnen gedragen idd..quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat ze eigenlijk een gouden kans hadden om te laten zien dat het wel beschaafde mensen zijn.
Maar nee hoor, vooroordeel na vooroordeel bevestigen.
Zo dom volk.
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:19 schreef .Exe het volgende:
Ik vind dat buitenlanders(NL paspoort of niet) die zich zo afzetten tegen de maatschappij hier, eruit moeten worden gekankerd![]()
Ik hou van mijn land en wil het graag mooi houden.
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vond je de toon van de mensen die meeliepen beleefd ?
Zelfs de naam Pro Patria is verzonnen omdat ze onder de echte naam niet eens mogen komen praten over een vergunning. Organisatoren zijn dit clubje: http://kafka.antenna.nl/?p=5462quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is jouw demo ! Maar wees dan ook eerlijk in de info die je de gemeente verteld om je vergunning te krijgen
Waren dat allemaal isis leden in dat koffiehuis ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?
Tuurlijk niet. Relschoppers en DOMME heethoofden die meelopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waren dat allemaal isis leden in dat koffiehuis ?
Zie je wel !quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs de naam Pro Patria is verzonnen omdat ze onder de echte naam niet eens mogen komen praten over een vergunning. Organisatoren zijn dit clubje: http://kafka.antenna.nl/?p=5462
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.
De politie heeft er een uit de groep gehaald die zich niet aan de regels hield en, volgens mij een israelische vlag ingenomen, want tegen de afspraken met de organisatie.
Dit zegt mij dat ze de boel onder controle hadden.
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:21 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het was tegen ISIS. Ze riepen toch niet dat Moslims het land uit moesten?
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dit soort lui zijn het niveau van "hangetters" (whatever the fuck that may be) al lang en breed ontstegen. Vernielingen plegen en stenen gooien naar politie is niet meer van het niveau "hangetter".
Und? Wat maakt het uit wie het organiseert, als je het maar goed doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Dusssssssssssss
Identitair Verzet is een extreemrechtse actiegroep die ontstond in de herfst van 2012. De oprichters waren daarvoor ook al actief in het extreemrechtse wereldje. Zij splitsten zich bij de oprichting van Identitair Verzet af van de extreemrechtse actiegroep Voorpost. Deze breuk heeft waarschijnlijk geen politieke achtergrond, maar zal eerder veroorzaakt zijn omdat verschillende personen niet meer met elkaar door één deur kunnen. Zowel Voorpost als Identitair Verzet richten zich immers op dezelfde doelen en gebruiken dezelfde actiemethodes. Beide groepen staan voor een ‘identitaire’ koers, het idee dat het Nederlandse volk, de Nederlandse identiteit, één is. Dat volk hoort op deze plaats op de wereld en moet zich verzetten tegen de ‘vervuiling’ door immigranten, door buitenlandse bedrijven en buitenlandse invloed op de Nederlandse taal. Dat combineren beide organisaties met de wens om in plaats van een parlementaire democratie een fascistisch staatssysteem te creëren, met een sterke leiding die de eenheid van het Nederlandse volk in stand houdt.
Nee niet echt. Dat moet men bestraffen. Die Nederlanders die protesteren zijn racisten en ze werden gelukkig aangepakt. Laat ISIS Den Haag gewoon met rust. Zij zijn een vredige groepering en hebben alleen maar goede bedoelingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:20 schreef Yasmin23 het volgende:
En om het nog leuker te maken. De grote man achter dat clubje:quote:
http://kafka.antenna.nl/?p=4454quote:Want wanneer hij, netjes gekleed en gekapt, de pers beschaafd te woord had gestaan bij een nette extreemrechtse actie, zou het bijzonder vervelend zijn wanneer diezelfde pers op internet zou lezen wat Peters in de nacht van 29 april 2001 had gedaan. Toen vernielde hij samen met enkele andere rechtsextremisten een Joodse begraafplaats, sloeg grafzerken kapot en schilderde op tientallen andere zerken hakenkruisen en nazileuzen als ‘Jude Raus’ en ‘Wir sind zuruck’. Dat zou zo’n nette actie maar in een ongewenst perspectief zetten.
Als ze zo rechtsextremistisch waren waarom hebben ze onderling dan verboden om anti-islam doeken of dergelijke mee te dragen en enkel anti ISIS leuzen te scanderen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het was een extreme rechtse groep die achter de deze demo zat. Wat was dan hun doel ?
Ga lekker slapen met die leugens van je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....
Ok dan.
[..]
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.
Hoe doen ze dat met autochtone voetbalhooligans die zich op soortgelijke manier misdragen!?
WTF?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En om het nog leuker te maken. De grote man achter dat clubje:
[..]
http://kafka.antenna.nl/?p=4454
Als jij sympatiseerd met die terroristen aldaar, inderdaad en daar ben ik blij om.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou dan zien jullie beleefd anders dan ik
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Als jij sympatiseerd met die terroristen aldaar, inderdaad en daar ben ik blij om.
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:23 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, van wat ik ervan meegekregen heb, wel ja.
De politie heeft er een uit de groep gehaald die zich niet aan de regels hield en, volgens mij een israelische vlag ingenomen, want tegen de afspraken met de organisatie.
Dit zegt mij dat ze de boel onder controle hadden.
Goed ideequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.
Eigenlijk moet je beide groepen gewoon in een stadion zetten, deuren op slot, camera's erop, en laat ze het maar lekker uitvechten. Pro-ISIS extremisten tegen Extreem-rechts tuig.
En dan iedere week, totdat het helemaal uitgestorven is, al die woede en haat.
Oh, maak je geen zorgen, die matpartijen komen wel. Dan niet huilie komen doen dat je vriendjes afgerost zijn he?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze waren dan ook nog niet op de plek van bestemming aangekomen. Bij dat theehuis wilden ze al flink gaan rellen. Daarop volgde een reactie.
Eigenlijk moet je beide groepen gewoon in een stadion zetten, deuren op slot, camera's erop, en laat ze het maar lekker uitvechten. Pro-ISIS extremisten tegen Extreem-rechts tuig.
En dan iedere week, totdat het helemaal uitgestorven is, al die woede en haat.
Dat moeten ze zeggen van tevoren anders komen ze niet verder dan CS. Ook waren alleen Nederlandse en Haagse vlaggen toegestaan. Ik zie toch een mooie collectie vlaggen uit de categorie die zo geliefd zijn bij neo-fascisten, samen met Israelische btw.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ze zo rechtsextremistisch waren waarom hebben ze onderling dan verboden om anti-islam doeken of dergelijke mee te dragen en enkel anti ISIS leuzen te scanderen?
Nou, elke demonstrant heb ik wel honderd keer zien langskomen op alle foto's. Maar die heb ik dan echt gemist.quote:En als het zo anti allochtoon was leg mij even uit waarom 5 allochtone collega's meeliepen met hun vrouw (incl hoofddoekje) en zij zich gewoon 1 met de groep voelde totdat de confrontatie kwam en ze door hun eigen landgenoten bij de tegendemonstratie bedreigd werden en nu zelfs dreigmailtjes en facebookberichten krijgen.
Een demonstratie onder de naam anti ISIS is dat en alleen dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dus een pro-Palestijnse demonstratie is 'anti-semitisch', maar een 'anti-ISIS' demonstratie, georganiseerd door extreem-rechts tuig, dat perse dwars door een multi-culti volkwijk wil lopen, en daar nog even probeerde een plaatselijk theehuis met moslims aan te vallen.... mjah.... die zijn uiteraard puur en alleen anti-ISIS....
Ok dan.
[..]
Als ze met stenen gooien dan pak je ze op en gooi je ze een paar maanden een cel in.
Hoe doen ze dat met autochtone voetbalhooligans die zich op soortgelijke manier misdragen!?
Mijn vriendjes zijn geen extremisten, dus als die geslagen worden door rechtse tokkies, dan zitten die gasten fout, en is het idd oorlog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, die matpartijen komen wel. Dan niet huilie komen doen dat je vriendjes afgerost zijn he?
Dan ook stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |