Aan mijn vragen kan je zien dat ik niet helemaal op de hoogte ben over de situatie in Schilderswijk maar wil wel graag weten wat daar nu speelt. Als ik assumpties maak die niet juist zijn verbeter mij dan even. Ik sta neutraal in deze situatie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het leuk om bepaalde zaken simpel te houden. Gewoon makkelijk. Je bent of tegen ISIS of pro ISIS. Iedereen die niet meeliep met de betoging is pro ISIS.
Nou, ik geef het aan omdat jij vrij selectief naar 1 groepje idioten wijst, terwijl er overduidelijk 2 groepen idioten waren...quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ook meteen weer de pijlen naar anderen richten. Omdat er aan de ene kant een aantal mafketels rondlopen behoor je dit soort gedrag nog niet goed te praten.
Gahaha je hebt een punt:P Oopsquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, als je lachen als laggen schrijft dan is er ook iets mis met jou.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'tegendemo' bestond uit jongens die zin hadden om te rellen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:08 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aan mijn vragen kan je zien dat ik niet helemaal op de hoogte ben over de situatie in Schilderswijk maar wil wel graag weten wat daar nu speelt. Als ik assumpties maak die niet juist zijn verbeter mij dan even. Ik sta neutraal in deze situatie.
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef YazooW het volgende:
den soortgelijke situatie gehad bij mij in de buurt. Wat je ziet is dat degene die geweld gebruiken zelf niet eens uit de buurt komen maar wel de buurt een slechte naam geven, zou mi
Dus er zijn volgens jou zoveel isis aanhangers dat anti isis mensen hier niet meer in het openbaar over kunnen spreken ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.
De helden... pakken je wel met 10 tegen 1 dat wel he anders durven ze niet...
Dat de locals die tegen isis zijn relatief rustig blijven is puur zelfbehoud de nederlanders zijn in die wijk in de minderheid.
De politie moet van van aarsen de islamieten steunen dus zullen die je nooit helpen.
Trouwens de politie doet zelden iets voordat het feit plaatsgevonden heeft.
Bedreiging ja jammer joh doe je deur op slot krijg je als advies meer doen we niet voor je.
Nederland gaat kapot aan polco idiooten die het gevaar van de groei van de kwaadaardige tak van de islam negeren.
Islam is oorlog!
Als je in die wijk woont kan je dat beter laten ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus er zijn volgens jou zoveel isis aanhangers dat anti isis mensen hier niet meer in het openbaar over kunnen spreken ?
Woon je er zelf ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je in die wijk woont kan je dat beter laten ja.
De Nederlandse taal heb jij al kapot gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Als je als local daar tegen isis demonstreerd ben je zwaar de lul als je herkend wordt.
De helden... pakken je wel met 10 tegen 1 dat wel he anders durven ze niet...
Dat de locals die tegen isis zijn relatief rustig blijven is puur zelfbehoud de nederlanders zijn in die wijk in de minderheid.
De politie moet van van aarsen de islamieten steunen dus zullen die je nooit helpen.
Trouwens de politie doet zelden iets voordat het feit plaatsgevonden heeft.
Bedreiging ja jammer joh doe je deur op slot krijg je als advies meer doen we niet voor je.
Nederland gaat kapot aan polco idiooten die het gevaar van de groei van de kwaadaardige tak van de islam negeren.
Islam is oorlog!
Iedereen zal het ermee eens zijn dat de criminaliteit en overlast in die wijk buitensporig en extreem is, en dus keihard aangepakt hoort te worden. Men stemt nu al 15 jaar op 'rechtse' partijen die dat beloven, en dat gebeurt dus niet, of verkeerd. Het heeft in ieder geval geen/weinig effect.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Even serieus, je kan een 'probleemwijk' in de jaren 60/70 natuurlijk niet vergelijken met nu he?
Ja, het was toen ook tuig, knokpartijtje hier en daar, inbraakje, kleine criminelen en natuurlijk een paar grote spelers, het was al gauw bijzonder en nu zouden we er onze schouders over ophalen.
Prositutie, in mijn herinnering, pas aan de rand van de schilderswijk, eind hoefkade, vandaar verspreidde dat zich verder naar de Geleenstraat aan de ene kant en Katerstraat aan de andere kant.
In de jaren 80 is er een soort oorlog geweest tussen 2 grote pooiers omdat er eentje 'hoerenkasten' met drugs massaal wilde invoeren, het koste hem, en zijn broer het leven, dood geschoten, door de andere pooier die naar Thailand vluchtte en later nog veroordeeld is.er staat nog een standbeeld van hem.
Ik heb er gewoond begin jaren 90, in mijn beleving was het toen 50/50 wat betreft moslims/Nederlanders.
Heb gezien dat mijn vriend Mehmet Akyol door zijn knieen werd geschoten.
Heb gezien dat een man die voor mij overstak 3 x met een schroevendraaier werd gestoken door een arabier in een jurk, ik heb ze meer dan eens van mijn trap moeten trappen omdat ze weer eens probeerden in te breken.
En nog veel meer.
Sindsdien zijn er vele 100den miljoenen in de wijk gestoken, andere infrastuctuur, nieuwbouw, waar ook weer heel veel mensen rijk aan geworden zijn omdat ze voor weinig die oude panden opgekocht hadden, mede door inside info, hallo adri duyvenstein!
Ik zie nu wat ik toen al wist, dit komt nooit goed, al bouw je er allemaal villa's
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe men daar gebukt gaat onder de druk van de maligne kant van de islam.quote:
Omdat jij er gewerkt hebt weet je alles ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:22 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt dus ik weet hoe men daar gebukt gaat onder de druk van de maligne kant van de islam.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
De Nederlandse taal heb jij al kapot gemaakt.
Ik ben niet blind jij wel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat jij er gewerkt hebt weet je alles ?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste gedeelte van de 'tegendemo' bestond uit jongens die zin hadden om te rellen.
Om welke straten gaat het. Ga ik ff kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:23 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ik ben niet blind jij wel?
Net zoals wij ons verheugden op deze kansloze demoquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
Kansloos dit
Ja maar het verwachte vuurwerk bleef wel een beetje uit toch ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net zoals wij ons verheugden op deze kansloze demo
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om welke straten gaat het. Ga ik ff kijken
Ja gahaah toch wel grappig dat wij daar zo et zelfde over denken:Pquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ja maar het verwachte vuurwerk bleef wel een beetje uit toch ?
Zonde eigenlijk.
Onze profielschets kwam wel aardig overeen met wat er op de demo afkwam he haha
Had je een krantenwijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.
En volgens jou viert de Isis daar feest ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:27 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld de Scheepersstraat, Tenierstraat en de Fruitweg.
Ik ga naar bed jij slaapt ook al jaren zo te lezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En volgens jou viert de Isis daar feest ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |