SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SMS dan even ork UIT naar 19401945quote:
begrijpelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
tegen de Little Rabbitsquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:25 schreef Dven het volgende:
Tegen wie spelen de rotterdammers eigenlijk?
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou vanmiddag de start van de eredivisie.
Ik heb weinig vertrouwen
Nog snel even stukje fietsen voor de buien ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:30 schreef Tarado het volgende:
Wordt vanmiddag ook slecht weer hier begrijp ik
quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
Volgens dat leuke stukje van Jancees voorspellen de prominenten al 5 jaar op rij een kampioenschap voor een andere club dan ajaxquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Maar gelukkig voorspellen 7 van de 12 prominenten in de VI seizoensgids een kampioenschap voor PSV.
Waarop gebaseerd is totaal onduidelijk, maar allez. Hansie Hansie denkt trouwens dat Feyenoord op het eind van dit seizoen met de schaal in handen staat.
ontbijt tvquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:32 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar de Tafel van Kees.
Wat een kuttijd om zo'n programma uit te zenden.
als ze dat was had je nu niet geklaagdquote:Op zondag 10 augustus 2014 10:36 schreef Dven het volgende:
Gister trouwens een uur in een chick geďnvesteerd. Bleek ze opeens niet mee naar huis te willengore hoer, vuile slet
die tijd krijg ik nooit meer terug
Als ze mee was gegaan dan was ze een prinsesjequote:Op zondag 10 augustus 2014 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat was had je nu niet geklaagd
Ben je nou vrijgezel?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ze mee was gegaan dan was ze een prinsesje
Moet je dat wel willen in deze 'storm'?quote:Op zondag 10 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nog even snel een rondje fietsen
Neequote:
Dit heb ik vannacht al gezienquote:
Picsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof, daarnet dikke hoosbui en nu een dubbele regenboog
quote:
Ik zie hem, nicequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tweede is helaas heel vaag te zien (net boven de kerktoren).
Heb je de uitslagen al meegekregen?quote:
Wat een tekstquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
What else you gonna do on a saturday?
Sitting in your armchair wanking off to pop idols?
Fuck that for a laugh
I'd know what I'd rather do
Tottenham away
Love it!
Rens komt zometeen zeker
Ik was vrijdag al thuis maar ik werd ziekquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je de uitslagen al meegekregen?
Oh, zonde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was vrijdag al thuis maar ik werd ziek
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, zonde.
Dan heb je wel genoten van de voetbalshow van Heerenveen?
Zeker. Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind voor Dordtquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, zonde.
Dan heb je wel genoten van de voetbalshow van Heerenveen?
Jazeker.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.
Feyenoord danquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Ik moet zeggen dat ik het wel tof vind voor Dordt.
PSV was wel weer als vanouds PSV met die goals zeg, amai. Meer geluk ga je niet krijgen.
Nee ik ben niet geweest, wel weer seizoenskaartje trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jazeker.
Was je niet in het stadion Rensie?
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat wat ja? Heb alleen net ff de goals gezien op Nederland 1.
Goede samenvatting.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.
Overigens,
WILDSCHUT![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.quote:
Maar Feyenoord was gewoon slechter met een man meer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.
Die samenvatting was echt hilarischquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was pas een wedstrijd. De tranen sprongen in mijn ogen. Makkelie was slecht zeg, teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. Manu had rood moeten krijgen, Schet geen geel. Makkelie had tig Feyenoorders geel moeten geven zoals hij bij ADO ook deed als hij consequent was.
Wildschut is altijd al een blind paard geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen had in de eerste helft genoeg kansen. Dordt speelde veel te opportunistisch dus het had 5-0 moeten staan. Ziyech was baas. 1-1 kwam uit de kluts en erg ongelukkig voor rust voor Heerenveen. Tweede helft klopte Dordt op de deur metm ooi spel. Na de 1-2 had Heerenveen mogelijkheden om terug te komen via vrije trappen maar die kwamen in de muren.
Overigens,
WILDSCHUT![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
WILDSCHUT
![]()
![]()
![]()
Niet gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die samenvatting was echt hilarisch
ADO speelde ook klachtwaardig voetbal hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Feyenoord was gewoon slechter met een man meer.
speelden ook niet best, des te treurigerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO speelde ook klachtwaardig voetbal hoor.
creëerden gewoon vrij weinig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
speelden ook niet best, des te treuriger
mwah, gelijkspelletje. PSV ook gelijkspelletje, met zoveel blunders verdien je geen winst. Twente verlies.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
creëerden gewoon vrij weinig.
Vitesse had moeten winnen overigens.
fluffy boeienquote:
Flikker op man idiootquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stinhogodquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.quote:
heb jij de FC?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga na het volgende weekend een inhaalslag maken met de manager.
Ajax had ook genoeg kansen hoor, o.a. voor Milik en Kishnaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.
uiteindelijk had alleen Labyad echte niet te missen kansen. Viel allemaal wel mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Vitesse had de eerste helft miljoenen kansen. Ajax vond ik nog aanvallend vrij onmachtig. Tweede helft is het dan watl ekkerder als je een goede voorsprong hebt.
Ga je dat nu allemaal teruglezen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie al dat ik erg ben gemist in het livetopic.
kunnen winnen, klein detail verschilquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorssonquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn verkeerde wedstrijdbeelden.
ViergevergodJaarlijks feest met de traditionele AZ-aankopen
van ADO kan je dan ook niet meer verwachtenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
speelden ook niet best, des te treuriger
Stijn wat vind jij van de Eto'o soap?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor mijn verkeerde wedstrijdbeelden.
ViergevergodJaarlijks feest met de traditionele AZ-aankopen
vond het uiteindelijk een terechte maar geflatteerde overwinning, maar of ze een achterstand in eigen huis nog hadden kunnen goedmaken blijft de vraag jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga het nu allemaal teruglezen van wat ik gemist heb.,quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wat vind jij van de Eto'o soap?
Ik weet niet of het uitmaakt waar gespeeld wordt, is sowieso moeilijk een achterstand goed te makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
vond het uiteindelijk een terechte maar geflatteerde overwinning, maar of ze een achterstand in eigen huis nog hadden kunnen goedmaken blijft de vraag ja
Zou wat zijn welquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga het nu allemaal teruglezen van wat ik gemist heb.,
Hoe was Berlijn?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga het nu allemaal teruglezen van wat ik gemist heb.,
2 miljoen salaris valt te rechtvaardigen, hoewel je geen grote verschillen wilt is eto'o wel een klasse apart. ook nu nog. verder een geweldige opsteker voor de eredivisiequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn wat vind jij van de Eto'o soap?
vitesse kan het zich uit beter permitteren om een wedstrijd op slot te gooienquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het uitmaakt waar gespeeld wordt, is sowieso moeilijk een achterstand goed te maken
Las berichten van 2 miljoen salaris en 3 miljoen tekengeld dan. Sigthorsson verkopen en je hebt dat geld eruit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef Adames het volgende:
[..]
2 miljoen salaris valt te rechtvaardigen, hoewel je geen grote verschillen wilt is eto'o wel een klasse apart. ook nu nog. verder een geweldige opsteker voor de eredivisie
alleen zie ik het niet gebeuren dan
Best wel tof eigenlijk. zeer mooie stad, geen vieze bende met zwervers et cetera en al die andere tokkies die zich genoodzaakt voelen dingen te verkopen die niemand boeienquote:
Vanuit bed gaat het moeilijk, Hansie. Kotste nog meer eruit dan de maaginhoud van Peter Beense.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hoezo kon je niet FOK!ken toen je ziek was dan Stijn?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit bed gaat het moeilijk, Hansie. Kotste nog meer eruit dan de maaginhoud van Peter Beense.
Zo bedoel je, maar op deze manier probeert iedere opponent tegen Ajax te spelen, een doelpunt voordeel maakt dat alleen maar makkelijkerquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Adames het volgende:
[..]
vitesse kan het zich uit beter permitteren om een wedstrijd op slot te gooien
Ooh dat is wel irritant jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit bed gaat het moeilijk, Hansie. Kotste nog meer eruit dan de maaginhoud van Peter Beense.
Zou het niet weten. Ach, lange tijd niet ziek geweest dus het mag ook wel eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is wel irritant jaOpgelopen in Berlijn?
Ze weten hoe ze dat op moeten lossenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best wel tof eigenlijk. zeer mooie stad, geen vieze bende met zwervers et cetera en al die andere tokkies die zich genoodzaakt voelen dingen te verkopen die niemand boeien
Wel altijd kut als het in de vakantie isquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ach, lange tijd niet ziek geweest dus het mag ook wel eens.
En vooral niks aan de verdediging doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha die Brands. Loopt al maanden achter Defour aan, gaat het niet door.
Niet alles gezien, was in slaap gevallen. Gelukkig ook. Die 0-1 en 0-2 zijn typische PSV-goals.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vooral niks aan de verdediging doen
God wat was dat weer slecht zeg
Sigthorsson nog verkopenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uit de doorverkopen van Suarez en Vermaelen kun je Eto'o al betalen.
Weer een paar keepersblunders gehad dit weekend mijn godquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alles gezien, was in slaap gevallen. Gelukkig ook. Die 0-1 en 0-2 zijn typische PSV-goals.
Ik heb gelachen, genot.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een paar keepersblunders gehad dit weekend mijn god. Gisteren Excelsior en Heerenveen al, vandaag weer die Lamprou en Pietje Showduik.
dat is waar maar dan wordt het wel veel geld opeensquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uit de doorverkopen van Suarez en Vermaelen kun je Eto'o al betalen.
Wat een mongolen zijn dat zeg. Die neem je toch niet aan als analist.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelachen, genot.
Ik kan uren nagenieten van Perez en Ro de Boer over Dordrecht.
Ja gewoon bevestigd vandaag door de Boer en eerder door Overmars.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Telegraaf heeft dus ook bericht over Eto'o.
HET IS WAARHEID OMG OMG OMG
2 miljoen salaris en 3 miljoen tekengeld, kan makkelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar dan wordt het wel veel geld opeens
Natuurlijk kan het makkelijk maar dat maakt het toch niet weinigquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 miljoen salaris en 3 miljoen tekengeld, kan makkelijk.
Ik denk ook niet dat een Kishna of Klaassen dan gaan klagen bij de directie over scheve verhoudingen.
Jij hebt ook een mening over het gebrek aan kwaliteit van Cocu, heb je zelf uberhaubt gevoetbald? Laat staan dat je begrijpt hoe is als coach..quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mongolen zijn dat zeg. Die neem je toch niet aan als analist.
Net als Been die uitlegt hoe je moet verdedigen terwijl hij met Feyenoord met fucking 10-0 verloor![]()
Ach wij hoeven het toch niet te betalen en Ajax heeft het geld dus maakt me niet heel veel uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het makkelijk maar dat maakt het toch niet weinig
Ik ga niet op tv bijdehand lopen praten terwijl ik eerder publiekelijk in diezelfde sport een van de grootste vernederingen ooit moest ondergaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt ook een mening over het gebrek aan kwaliteit van Cocu, heb je zelf uberhaubt gevoetbald? Laat staan dat je begrijpt hoe is als coach..
Zelfde idee.
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wij hoeven het toch niet te betalen en Ajax heeft het geld dus maakt me niet heel veel uit.
[..]
Ik ga niet op tv bijdehand lopen praten terwijl ik eerder publiekelijk in diezelfde sport een van de grootste vernederingen ooit moest ondergaan.
Ik zeg alleen dat Cocu er niet heel veel van bakt, ben jij het daarmee oneens dan?
Nou ja ik vind 5 miljoen best wel veel voor een jaar voor een club met een salarisplafond van 1 miljoenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach wij hoeven het toch niet te betalen en Ajax heeft het geld dus maakt me niet heel veel uit.
[..]
Ik ga niet op tv bijdehand lopen praten terwijl ik eerder publiekelijk in diezelfde sport een van de grootste vernederingen ooit moest ondergaan.
Ik zeg alleen dat Cocu er niet heel veel van bakt, ben jij het daarmee oneens dan?
Ik zou me dan toch wel wat meer gedeist houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar ook al heeft iemand zelf niet het niveau of de ervaring wil niet zeggen dat hij er niks van snapt of over mag zeggen.
Als je dat verpakt als tekengeld is het net een soort transfersom, en dan valt het allemaal reuzemee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja ik vind 5 miljoen best wel veel voor een jaar voor een club met een salarisplafond van 1 miljoen
Ik vind Perez wel goed, Van Halst de meest irritantequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch wel wat meer gedeist houden.
Daarbij vind ik hem gewoon een uitermate irritante analist met zijn stopwoordjes.
Daarnaast om jouw moment over aan te halen, het is maar de vraag hoeveel invloed de coach heeft vanaf de zijlijn.. je kan ook de routinier aankijken toen, de Cler.. en uberhaubt de spelers zelf dat je met 5-0 nog als blinde paarden (met 6/7 man) gaat aanvallenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch wel wat meer gedeist houden.
Daarbij vind ik hem gewoon een uitermate irritante analist met zijn stopwoordjes.
Perez vind ik ook een prima analist heeft ook nog wel uitstraling. Van Halst is helemaal debiel en die heeft ook altijd een dubbele agenda, met zijn Utrecht en Twente de hemel inpraten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Perez wel goed, Van Halst de meest irritante
Ik vind ze beide goed. Zijn er wel meer hier op FOK! die van Halst niet uit kunnen staan maar ik zie het niet, vind hem wel prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Perez wel goed, Van Halst de meest irritante
als je hem niet kan verkopen zijn het gewoon de kosten en dat is 5 miljoen in 1 jaar (als dat klopt), hoe je dat verpakt wil hebben doet er dan weinig toequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat verpakt als tekengeld is het net een soort transfersom, en dan valt het allemaal reuzemee.
Je kan best een tactische wissel plaatsen en veel meer de boel dichthouden. Daar kan je echt wel wat aan doen als coach, en anders ben je gewoon ongeschikt als coach.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarnaast om jouw moment over aan te halen, het is maar de vraag hoeveel invloed de coach heeft vanaf de zijlijn.. je kan ook de routinier aankijken toen, de Cler.. en uberhaubt de spelers zelf dat je met 5-0 nog als blinde paarden (met 6/7 man) gaat aanvallen![]()
Bedoel daar kon Been weinig aan doen.
Dan kun je 70% van de media haten want die doen het bij Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Perez vind ik ook een prima analist heeft ook nog wel uitstraling. Van Halst is helemaal debiel en die heeft ook altijd een dubbele agenda, met zijn Utrecht en Twente de hemel inpraten.
Maar daarom hebben ze wel zo veel gespaard, dat ze af en toe dit soort gokjes kunnen doen. Je haalt het er al bijna uit als je 1x wint in de CL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je hem niet kan verkopen zijn het gewoon de kosten en dat is 5 miljoen in 1 jaar (als dat klopt), hoe je dat verpakt wil hebben doet er dan weinig toe
Bij Ajax valt het allemaal wel mee hoor, vaak een stuk kritischer bejegend. Zoals die commentator vandaag die alleen benut dat Vitesse kansen heeft laten liggen, terwijl Ajax ook genoeg heeft laten liggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je 70% van de media haten want die doen het bij Ajax.
Als het doorgaat hoop ik dat hij het waard is, op zich vind ik het wel een leuke stuntquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarom hebben ze wel zo veel gespaard, dat ze af en toe dit soort gokjes kunnen doen. Je haalt het er al bijna uit als je 1x wint in de CL.
Denk het niet hoor, maar sowieso zou het een stunt zijn dat zo'n wereldster in die onzin van een Eredivisie komt spelen. Dan lach je je toch de ballen uit de broek als hij tegen Bruma en co moet spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het doorgaat hoop ik dat hij het waard is, op zich vind ik het wel een leuke stunt
helemaal geen zwervers of nette zwervers?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best wel tof eigenlijk. zeer mooie stad, geen vieze bende met zwervers et cetera en al die andere tokkies die zich genoodzaakt voelen dingen te verkopen die niemand boeien
Nee. Is toch gewoon een afbouwende speler.. hebben we genoeg gehad in NL.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, maar sowieso zou het een stunt zijn dat zo'n wereldster in die onzin van een Eredivisie komt spelen. Dan lach je je toch de ballen uit de broek als hij tegen Bruma en co moet spelen
Ik wil er nog een keer terug. Ben er met school geweest, natuurlijk moest je opdrachten doen van die teringlijers dus maar weinig van de stad gezien/meegekregenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn verblijf in Berlijn ook maar een paar zwervers gezien. Viel inderdaad op. Hele schone straten ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal geen zwervers of nette zwervers?
Berlijn is een aanrader ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer terug. Ben er met school geweest, natuurlijk moest je opdrachten doen van die teringlijers dus maar weinig van de stad gezien/meegekregen
De meeste afbouwende spelers waren altijd maar nuttig, en niet echt wereldtop zoals Eto'o.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Is toch gewoon een afbouwende speler.. hebben we genoeg gehad in NL.
Okequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste afbouwende spelers waren altijd maar nuttig, en niet echt wereldtop zoals Eto'o.
Laatste keer dat ik er was had je nog West en Oost Berlijn, wordt dus wel een keertje tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer terug. Ben er met school geweest, natuurlijk moest je opdrachten doen van die teringlijers dus maar weinig van de stad gezien/meegekregen
Eto'o in zijn Barca tijdquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste afbouwende spelers waren altijd maar nuttig, en niet echt wereldtop zoals Eto'o.
Ja, de stad sprak mij aan.. ik weet niet waarom, stom is dat want Londen hoef ik niet terug.. kon mij niet boeien, Berlijn wel ook al heb ik weinig gezien. Probeer altijd te zoeken waar het hem dan in zit.. Maargoed ik wil er echt nog terugquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was had je nog West en Oost Berlijn, wordt dus wel een keertje tijd
Ik haal gelijk een shirtje als hij komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou toch schitterend zijn man.
Het contrast vind ik nu wel wat groter dan toen Rijkaard in 93 naar Ajax kwamquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Is toch gewoon een afbouwende speler.. hebben we genoeg gehad in NL.
De marketingafdeling zal wel blij zijn als hij komt jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik haal gelijk een shirtje als hij komt.
jaquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond een van Bommel en Poulsen bijvoorbeeld wereldtop?
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Poulsen, plz stop.
Van Bommel is wel wereldtop geweest ja, maar natuurlijk niet in een rijtje als Messi/Ronaldo.
Cocu ook wereldtop.
Van Bommel kon gewoon echt niet meer, die was op.
Eto'o was het wel maar is ook alweer een tijdje terugquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.
Of vond jij Eto'o daadwerkelijk geen wereldtop, dat kan ook
Discussieren met jou is raar. Ik stop ermee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.
Of vond jij Eto'o daadwerkelijk geen wereldtop, dat kan ook
Ja maar spelers die echt wereldtop zijn komen niet naar Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eto'o was het wel maar is ook alweer een tijdje terug
als ik in aken maar vooral keulen ben zie ik echt heel veel zwervers, veel openbaar drankgebruik in parken maar verder wel heel weinig overlast. zwervers spreken je echt nooit aan en liggen in een schoon stuk. op zich primaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn verblijf in Berlijn ook maar een paar zwervers gezien. Viel inderdaad op. Hele schone straten ook.
Heb je die neger met dat water ook gezien vlakbij de Dom? Wat een enorme baas was dat. Liters weg echt liters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik in aken maar vooral keulen ben zie ik echt heel veel zwervers, veel openbaar drankgebruik in parken maar verder wel heel weinig overlast. zwervers spreken je echt nooit aan en liggen in een schoon stuk. op zich prima
Vam Bommel wilde ook een totaal andere rol vervullen dan de rol waarin hij zo goed was zijn laatste jaren. Eto'o is daarin wel nog iets anders, sowieso pure spits en heeft zijn hele carričre echt een geweldige techniek gehadquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Poulsen, plz stop.
Van Bommel is wel wereldtop geweest ja, maar natuurlijk niet in een rijtje als Messi/Ronaldo.
Cocu ook wereldtop.
Van Bommel kon gewoon echt niet meer, die was op.
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Vam Bommel wilde ook een totaal andere rol vervullen dan de rol waarin hij zo goed was zijn laatste jaren. Eto'o is daarin wel nog iets anders, sowieso pure spits en heeft zijn hele carričre echt een geweldige techniek gehad
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar waar praten we over, die gast komt echt niet
Eerst zien dan geloven. Volgens mij is het gewoon getroll.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.
Ajaxfanzone en ajaxshowtime zekerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.
Krijgt ook lekker de ruimte om te rennen en te gaan. Bij Ajax komt hij gewoonweg techniek te kort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de samenvatting (ik weet het) zie ik veel goede beelde nen acties van 'm.
Ook mooi dat Lukoki naar PEC is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt ook lekker de ruimte om te rennen en te gaan. Bij Ajax komt hij gewoonweg techniek te kort.
Lukokigodquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook mooi dat Lukoki naar PEC is.
Twee ideale transfers voor d'n Lukook en De Sa.
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda en Heracles gaan meedoen om de onderste plaatsen, wat een armoede.
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaal![]()
![]()
Zou mooi zijn, gaat RBC uit de boeken wat dat record betreft!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaal![]()
![]()
Dordrecht is niet zoveel mis mee. Excelsior mag er wel meteen uitvliegen, wat een smakeloze club is dat zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.
Ik ben wel fan van Dordt.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, gaat RBC uit de boeken wat dat record betreft!
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda en Heracles gaan meedoen om de onderste plaatsen, wat een armoede.
Die krijgen ook wel een keer een Roda JC/NEC seizoen ja. Binnen 3 jaar gaat NAC wel degraderen gok ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.
Denk ik ook niet, record hebben ze tamelijk scherp gesteld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht is niet zoveel mis mee. Excelsior mag er wel meteen uitvliegen, wat een smakeloze club is dat zeg.
[..]
Gaat niet gebeuren
Ik vind het een beetje saaie club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II speelt juist tof voetbal.
Nejbosa Gudelj speelt geen voetbal met NAC. Het is de noemer voetbal in ieder geval niet waard. Tevens voert die club al jaren wanbeleid met Graeme fucking Rutjes en allerlei andere vage nobody's. Geld voor versterkingen lijkt er niet te zijn. Een club die op het moment past in het rijtje Roda, VVV, NEC. Met wanbeleid naar de Jupiler League.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.
Stinho: Ajax en Dordtquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.
Ik ben wel fan van Dordt.
Dat sowieso. Nog niet zo lang geleden werd RBC nog 13e en 12e in de eredivisie. Maar op de lange termijn was de club te klein om eredivisie te kunnen blijven spelen. Volgend jaar 4e klasse...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
RBC Roosendaal speelde ook in een heel andere Eredivisie. In deze Eredivisie is meer mogelijk.
Ik weet geen 2e clubquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho: Ajax en Dordt
Rens: Ajax en H'veen
Drizz: Twente en GAE
Vul maar aan
meerdere clubs aanhangenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho: Ajax en Dordt
Rens: Ajax en H'veen
Drizz: Twente en GAE
Vul maar aan
Meer sympathie voor voelenquote:
Voor Feyenoord zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben voor feyenoord.
2e clubsjodengedrag.
NRC heeft ook een zwak voor ehmmm iedereenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:50 schreef Saind het volgende:
Ik heb een zwak voor NEC.
Volkomen irrelevant ondertussen.
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben voor Ajax maar ik heb een sympathie voor Heerenveen maar dit gaan weer enorme lange discussie worden.
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?
Ik zie het verband nog altijd niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.
Ja oké Rensquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog altijd niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was het in Berlijn stinho?
hertha stadion bezochtquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hertha stadion bezocht
berliner dom
berlijnse muur
brandenburger tor
plekken om pec v ajax te kunnen volgen
Ik ga een inhaalslag maken binnenkort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn tactiek om alles op willem 2 te zetten heeft niet goed uitgepakt
Lamprou met stip op 1 in slechtste eredivisiedebuten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga een inhaalslag maken binnenkort.
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lamprou met stip op 1 in slechtste eredivisiedebuten.
Het was verder ook niet van hoog niveauquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.
Knotsgekke micky mouse competitie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was verder ook niet van hoog niveau
Met voldoende hulp van buitenaf wel, op eigen kracht nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Ajax het lukken om gelijk van speelronde 1 op de 1e plek te blijven staan?
Het beste veldspel was te zien bij Ajax v Vitesse van de wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was verder ook niet van hoog niveau
dat is ook een aardige ploeg en Marco houdt van counteren, maar met Blind en Veltman weer terug moet dat toch wel te doen zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Ajax volgende week alweer op de snuffert gaan. AZ uit is standaard anti-genot.
Dat klopt, maar dat zijn dan ook beide aardige ploegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste veldspel was te zien bij Ajax v Vitesse van de wedstrijden die ik heb gezien.
Normaal gesproken wel. Maar de Eredivisie beleef ik niet als normaal gesproken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook een aardige ploeg en Marco houdt van counteren, maar met Blind en Veltman weer terug moet dat toch wel te doen zijn.
er ging een hoop fout gisteren maar er werden toch veel kansen gecreëerd dus ik ga er vanuit dat die trend doorzetquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar de Eredivisie beleef ik niet als normaal gesproken.
Ik sta boven jou en boven Tarado zie ik eventjes snel, dus ik ben tevreden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn tactiek om alles op willem 2 te zetten heeft niet goed uitgepakt
Even snel, wie heeft de ronde van polen gewonnen???quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Keldergod sterk zeg gisteren. Die gaat top 10 rijden in de Vuelta.
Majkaquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even snel, wie heeft de ronde van polen gewonnen???
Hansenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.
Hopen op contador in de vuelta.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
majka / sagan / contador volgend jaar in de tour
genot
waar kan je dat zien? Ik had die Kostic in m'n team, tja dat levert weinig opquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta boven jou en boven Tarado zie ik eventjes snel, dus ik ben tevreden.
Het orakel uit de Stevenshofquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb stinho oprecht gemist.
Aha..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb stinho oprecht gemist.
Wat was je ADO slecht zegquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hebben we alleen bij jou.
Heb je al zijn posts teruggelezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen posts van GGMM gezien waaruit blijkt dat hij me gemist heeft. Ik zie dit als een positief signaal.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je al zijn posts teruggelezen?
kuch manu kuchquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de kaarten zo makkelie worden gegeven kun je moeilijk te vrede zijn.
Sorry je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij toch weer bijdehand de laatste tijd.
Niet verliezen, verdedigen is niet vies zei een groot wijsgeer ooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, ADO was net als PSV. Uit niets viel op te maken wat ze nou werkelijk wilden.
Ik ben blij dat FOX nog scherper lijkt te zijn qua beeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk.
Ik heb hem ook gemist. Heb zelfs een TT aan hem gewijd in het live-topic
Hoezo niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat FOX nog scherper lijkt te zijn qua beeld.
Alleen zijn de hoeren van FOX zo gierig dat ze me de aanbieding van Fox Sports International niet gunnen.
Weet ik ook niet. Vandaag even bellen naar het Ziggo Kantoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik heb wel een aanbieding, 3 maanden lang 7,50 korting.
Ik heb sowieso geen Fox. #againstmodernfootballquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik heb wel een aanbieding, 3 maanden lang 7,50 korting.
Wat moet je leven waardeloos zijn om iedere week jezelf weer er toe te brengen een wedstrijd van je favoriete voetbalploeg via een massaal bekeken stream te kijken om je vervolgens meer te irriteren aan de haperingen dan aan het spel van je club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen Fox. #againstmodernfootball
Langsdelijn hooliganquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je leven waardeloos zijn om iedere week jezelf weer er toe te brengen een wedstrijd van je favoriete voetbalploeg via een massaal bekeken stream te kijken om je vervolgens meer te irriteren aan de haperingen dan aan het spel van je club.
Wow, dit is een lange zin.
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/userteamsquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar kan je dat zien? Ik had die Kostic in m'n team, tja dat levert weinig op
Genotquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
Vanaf vandaag weer topwielrennen in Nederland met de Eneco Tour.
De winnaar van vorig jaar, de Tsjech Zdenek Stybar, is opnieuw van de partij.
Dat geldt ook voor Tom Dumoulin, de Limburger van Giant-Shimano die vorig jaar 26 seconden tekort kwam om Stybar van de eindzege af te houden.
Grote namen aan het vertrek zijn onder anderen Fabian Cancellara, Edvald Boasson Hagen, Bauke Mollema en Lars Boom.
miste je me al danquote:
ik las finish op redtubequote:
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
Kijktip op Netflix: The Americans
Alles goed jongenquote:
Ik hoor wel wat je er van vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnen
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
overeem?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?
Alistair?quote:
JORIS VAN OVEREEM LULquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.
Minimaal 15 kools voor Kortegodquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste baas is wel Giovanni Kortegod. Gehuurd van de Hagenezen.
Ik heb teveel sympathieclubjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dordrecht is mijn sympathieclub van dit jaar.
Misschien ga ik nog wel een wedstrijdje meepikken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |