Genotquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
Vanaf vandaag weer topwielrennen in Nederland met de Eneco Tour.
De winnaar van vorig jaar, de Tsjech Zdenek Stybar, is opnieuw van de partij.
Dat geldt ook voor Tom Dumoulin, de Limburger van Giant-Shimano die vorig jaar 26 seconden tekort kwam om Stybar van de eindzege af te houden.
Grote namen aan het vertrek zijn onder anderen Fabian Cancellara, Edvald Boasson Hagen, Bauke Mollema en Lars Boom.
miste je me al danquote:
ik las finish op redtubequote:
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
Kijktip op Netflix: The Americans
Alles goed jongenquote:
Ik hoor wel wat je er van vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnen
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
overeem?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?
Alistair?quote:
JORIS VAN OVEREEM LULquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.
Minimaal 15 kools voor Kortegodquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste baas is wel Giovanni Kortegod. Gehuurd van de Hagenezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |