Wat was je ADO slecht zegquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hebben we alleen bij jou.
Heb je al zijn posts teruggelezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen posts van GGMM gezien waaruit blijkt dat hij me gemist heeft. Ik zie dit als een positief signaal.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je al zijn posts teruggelezen?
kuch manu kuchquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de kaarten zo makkelie worden gegeven kun je moeilijk te vrede zijn.
Sorry je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat doe jij toch weer bijdehand de laatste tijd.
Niet verliezen, verdedigen is niet vies zei een groot wijsgeer ooit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, ADO was net als PSV. Uit niets viel op te maken wat ze nou werkelijk wilden.
Ik ben blij dat FOX nog scherper lijkt te zijn qua beeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry je hebt gelijk.
Ik heb hem ook gemist. Heb zelfs een TT aan hem gewijd in het live-topic
Hoezo niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat FOX nog scherper lijkt te zijn qua beeld.
Alleen zijn de hoeren van FOX zo gierig dat ze me de aanbieding van Fox Sports International niet gunnen.
Weet ik ook niet. Vandaag even bellen naar het Ziggo Kantoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik heb wel een aanbieding, 3 maanden lang 7,50 korting.
Ik heb sowieso geen Fox. #againstmodernfootballquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik heb wel een aanbieding, 3 maanden lang 7,50 korting.
Wat moet je leven waardeloos zijn om iedere week jezelf weer er toe te brengen een wedstrijd van je favoriete voetbalploeg via een massaal bekeken stream te kijken om je vervolgens meer te irriteren aan de haperingen dan aan het spel van je club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen Fox. #againstmodernfootball
Langsdelijn hooliganquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet je leven waardeloos zijn om iedere week jezelf weer er toe te brengen een wedstrijd van je favoriete voetbalploeg via een massaal bekeken stream te kijken om je vervolgens meer te irriteren aan de haperingen dan aan het spel van je club.
Wow, dit is een lange zin.
http://managers.fok.nl/voetbal/2014-2015/userteamsquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar kan je dat zien? Ik had die Kostic in m'n team, tja dat levert weinig op
Genotquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:34 schreef opperkleurder het volgende:
Vanaf vandaag weer topwielrennen in Nederland met de Eneco Tour.
De winnaar van vorig jaar, de Tsjech Zdenek Stybar, is opnieuw van de partij.
Dat geldt ook voor Tom Dumoulin, de Limburger van Giant-Shimano die vorig jaar 26 seconden tekort kwam om Stybar van de eindzege af te houden.
Grote namen aan het vertrek zijn onder anderen Fabian Cancellara, Edvald Boasson Hagen, Bauke Mollema en Lars Boom.
miste je me al danquote:
ik las finish op redtubequote:
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
Kijktip op Netflix: The Americans
Alles goed jongenquote:
Ik hoor wel wat je er van vindt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat ik hier vanavond mee ga beginnen
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
overeem?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb wel gelachen om dat jochie van dordrecht trouwens met z'n aardappel in de keel![]()
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke speler van Dordrecht 90 was dat?
Alistair?quote:
JORIS VAN OVEREEM LULquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die de 2e kool maakt. Dat interview met hem moet je echt even terugkijken.
Minimaal 15 kools voor Kortegodquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Grootste baas is wel Giovanni Kortegod. Gehuurd van de Hagenezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |