NRC heeft ook een zwak voor ehmmm iedereenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:50 schreef Saind het volgende:
Ik heb een zwak voor NEC.
Volkomen irrelevant ondertussen.
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben voor Ajax maar ik heb een sympathie voor Heerenveen maar dit gaan weer enorme lange discussie worden.
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?
Ik zie het verband nog altijd niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.
Ja oké Rensquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog altijd niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was het in Berlijn stinho?
hertha stadion bezochtquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hertha stadion bezocht
berliner dom
berlijnse muur
brandenburger tor
plekken om pec v ajax te kunnen volgen
Ik ga een inhaalslag maken binnenkort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn tactiek om alles op willem 2 te zetten heeft niet goed uitgepakt
Lamprou met stip op 1 in slechtste eredivisiedebuten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga een inhaalslag maken binnenkort.
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lamprou met stip op 1 in slechtste eredivisiedebuten.
Het was verder ook niet van hoog niveauquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.
Knotsgekke micky mouse competitie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was verder ook niet van hoog niveau
Met voldoende hulp van buitenaf wel, op eigen kracht nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Ajax het lukken om gelijk van speelronde 1 op de 1e plek te blijven staan?
Het beste veldspel was te zien bij Ajax v Vitesse van de wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was verder ook niet van hoog niveau
dat is ook een aardige ploeg en Marco houdt van counteren, maar met Blind en Veltman weer terug moet dat toch wel te doen zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Ajax volgende week alweer op de snuffert gaan. AZ uit is standaard anti-genot.
Dat klopt, maar dat zijn dan ook beide aardige ploegenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het beste veldspel was te zien bij Ajax v Vitesse van de wedstrijden die ik heb gezien.
Normaal gesproken wel. Maar de Eredivisie beleef ik niet als normaal gesproken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook een aardige ploeg en Marco houdt van counteren, maar met Blind en Veltman weer terug moet dat toch wel te doen zijn.
er ging een hoop fout gisteren maar er werden toch veel kansen gecreëerd dus ik ga er vanuit dat die trend doorzetquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Maar de Eredivisie beleef ik niet als normaal gesproken.
Ik sta boven jou en boven Tarado zie ik eventjes snel, dus ik ben tevreden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn tactiek om alles op willem 2 te zetten heeft niet goed uitgepakt
Even snel, wie heeft de ronde van polen gewonnen???quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Keldergod sterk zeg gisteren. Die gaat top 10 rijden in de Vuelta.
Majkaquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even snel, wie heeft de ronde van polen gewonnen???
Hansenquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was ook wel het weekend van de keepers, hé. Neuer zou zijn doel schoon houden gedurende de 34 wedstrijden.
Hopen op contador in de vuelta.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
majka / sagan / contador volgend jaar in de tour
genot
waar kan je dat zien? Ik had die Kostic in m'n team, tja dat levert weinig opquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sta boven jou en boven Tarado zie ik eventjes snel, dus ik ben tevreden.
Het orakel uit de Stevenshofquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb stinho oprecht gemist.
Aha..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb stinho oprecht gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |