NRC heeft ook een zwak voor ehmmm iedereenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:50 schreef Saind het volgende:
Ik heb een zwak voor NEC.
Volkomen irrelevant ondertussen.
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben voor Ajax maar ik heb een sympathie voor Heerenveen maar dit gaan weer enorme lange discussie worden.
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had denk ik nooit moeten vertellen dat je een seizoenskaart bij Heerenveen hebt Rens.
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor dus waarom niet?
Ik zie het verband nog altijd niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat mensen zeggen dat je voor Heerenveen bent.
Ja oké Rensquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog altijd niet.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe was het in Berlijn stinho?
hertha stadion bezochtquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hertha stadion bezocht
berliner dom
berlijnse muur
brandenburger tor
plekken om pec v ajax te kunnen volgen
Ik ga een inhaalslag maken binnenkort.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn tactiek om alles op willem 2 te zetten heeft niet goed uitgepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |