jaquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vond een van Bommel en Poulsen bijvoorbeeld wereldtop?
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Poulsen, plz stop.
Van Bommel is wel wereldtop geweest ja, maar natuurlijk niet in een rijtje als Messi/Ronaldo.
Cocu ook wereldtop.
Van Bommel kon gewoon echt niet meer, die was op.
Eto'o was het wel maar is ook alweer een tijdje terugquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.
Of vond jij Eto'o daadwerkelijk geen wereldtop, dat kan ook
Discussieren met jou is raar. Ik stop ermee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel was een tijdje heel goed, maar niet constant zoals een Eto'o.
Of vond jij Eto'o daadwerkelijk geen wereldtop, dat kan ook
Ja maar spelers die echt wereldtop zijn komen niet naar Ajax.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eto'o was het wel maar is ook alweer een tijdje terug
als ik in aken maar vooral keulen ben zie ik echt heel veel zwervers, veel openbaar drankgebruik in parken maar verder wel heel weinig overlast. zwervers spreken je echt nooit aan en liggen in een schoon stuk. op zich primaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn verblijf in Berlijn ook maar een paar zwervers gezien. Viel inderdaad op. Hele schone straten ook.
Heb je die neger met dat water ook gezien vlakbij de Dom? Wat een enorme baas was dat. Liters weg echt liters.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik in aken maar vooral keulen ben zie ik echt heel veel zwervers, veel openbaar drankgebruik in parken maar verder wel heel weinig overlast. zwervers spreken je echt nooit aan en liggen in een schoon stuk. op zich prima
Vam Bommel wilde ook een totaal andere rol vervullen dan de rol waarin hij zo goed was zijn laatste jaren. Eto'o is daarin wel nog iets anders, sowieso pure spits en heeft zijn hele carrière echt een geweldige techniek gehadquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Poulsen, plz stop.
Van Bommel is wel wereldtop geweest ja, maar natuurlijk niet in een rijtje als Messi/Ronaldo.
Cocu ook wereldtop.
Van Bommel kon gewoon echt niet meer, die was op.
Ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Vam Bommel wilde ook een totaal andere rol vervullen dan de rol waarin hij zo goed was zijn laatste jaren. Eto'o is daarin wel nog iets anders, sowieso pure spits en heeft zijn hele carrière echt een geweldige techniek gehad
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens.
Maar waar praten we over, die gast komt echt niet
Eerst zien dan geloven. Volgens mij is het gewoon getroll.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.
Ajaxfanzone en ajaxshowtime zekerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij schijnt morgen of dinsdag al te tekenen volgens wat Ajax accounts.
Krijgt ook lekker de ruimte om te rennen en te gaan. Bij Ajax komt hij gewoonweg techniek te kort.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de samenvatting (ik weet het) zie ik veel goede beelde nen acties van 'm.
Ook mooi dat Lukoki naar PEC is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt ook lekker de ruimte om te rennen en te gaan. Bij Ajax komt hij gewoonweg techniek te kort.
Lukokigodquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook mooi dat Lukoki naar PEC is.
Twee ideale transfers voor d'n Lukook en De Sa.
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaalquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda en Heracles gaan meedoen om de onderste plaatsen, wat een armoede.
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaal![]()
![]()
Zou mooi zijn, gaat RBC uit de boeken wat dat record betreft!quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit haalt Dordrecht dit seizoen maar 8 punten maximaal![]()
![]()
Dordrecht is niet zoveel mis mee. Excelsior mag er wel meteen uitvliegen, wat een smakeloze club is dat zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.
Ik ben wel fan van Dordt.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, gaat RBC uit de boeken wat dat record betreft!
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC Breda en Heracles gaan meedoen om de onderste plaatsen, wat een armoede.
Die krijgen ook wel een keer een Roda JC/NEC seizoen ja. Binnen 3 jaar gaat NAC wel degraderen gok ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.
Denk ik ook niet, record hebben ze tamelijk scherp gesteld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dordrecht is niet zoveel mis mee. Excelsior mag er wel meteen uitvliegen, wat een smakeloze club is dat zeg.
[..]
Gaat niet gebeuren
Ik vind het een beetje saaie club.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II speelt juist tof voetbal.
Nejbosa Gudelj speelt geen voetbal met NAC. Het is de noemer voetbal in ieder geval niet waard. Tevens voert die club al jaren wanbeleid met Graeme fucking Rutjes en allerlei andere vage nobody's. Geld voor versterkingen lijkt er niet te zijn. Een club die op het moment past in het rijtje Roda, VVV, NEC. Met wanbeleid naar de Jupiler League.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zeker een ploeg als NAC heeft veel geluk dat er dit jaar ploegen meedoen als Dordr en Excelsior. Anders gegarandeerd strijden om van die laatste plek weg te blijven.
Stinho: Ajax en Dordtquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de drie promovendi ook als 16 t/m 18 geposteerd maar ik heb het idee dat dit niet uit gaat komen.
Ik ben wel fan van Dordt.
Dat sowieso. Nog niet zo lang geleden werd RBC nog 13e en 12e in de eredivisie. Maar op de lange termijn was de club te klein om eredivisie te kunnen blijven spelen. Volgend jaar 4e klasse...quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
RBC Roosendaal speelde ook in een heel andere Eredivisie. In deze Eredivisie is meer mogelijk.
Ik weet geen 2e clubquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho: Ajax en Dordt
Rens: Ajax en H'veen
Drizz: Twente en GAE
Vul maar aan
meerdere clubs aanhangenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stinho: Ajax en Dordt
Rens: Ajax en H'veen
Drizz: Twente en GAE
Vul maar aan
Meer sympathie voor voelenquote:
Voor Feyenoord zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben voor feyenoord.
2e clubsjodengedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |