Je staat er bij!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:14 schreef Treehut362 het volgende:
Treehut leuke vent
die zit op zijn krent
NIKS hélemaal NIKS, die houdt de boel tenminste levendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zou deze SC zijn zonder Treehut.
ow....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzameld is met een t op het eind...
Inderdaad of het is verzamelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzameld is met een t op het eind...
Ik reken altijd terug vanaf mijn geboortejaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Voordat jullie het elders terugvinden (er wordt hier nog wel eens door pohi's gestruind, merk ik), ik ben vandaag weer iets meer 40+ geworden...
ow.......quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Voordat jullie het elders terugvinden (er wordt hier nog wel eens door pohi's gestruind, merk ik), ik ben vandaag weer iets meer 40+ geworden...
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....is ook zo, ik verzamel hij verzamelt, zoooooooooooo moeilijk om te onthouden heh...
ik heb het al verbetertdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inderdaad of het is verzamelde.
Vier dozijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......ik heb niet gestruind door pohi's, tenminste,,, vandaag niet
![]()
Hoe oud bent U geworden?
Ik ben voor het gebruik van komma's ook wanneer ze niet echt nodig zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...
Als ik het me goed herinner, kwam je in die periode vooral veel op MEN.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Ha, die omschrijving.
Ik kom maar in een zeer beperkt aantal hoekjes op Fok en eigenlijk worden dat er steeds minder...
ja, nou, daaaaaaaag, zo, vin, ik het, wel best, hoor, verder niet zeuren, nou...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, kwam je in die periode vooral veel op MEN.
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Vakantie krijg ik stress van en na 3 dagen wil ik weer naar huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja...
Wachten op Oud en Nieuw of de vakantie, dat duurde eeuwen.
Nu vliegen de jaren voorbij...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je hebt een onuitwisbare indruk gemaakt destijds met je liefdevolle mediatorpogingen.
Ow....en congratz! We zijn bijna even oud.
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Fore something completely different....must follow topic:
ONZ / foto verwijderen
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.
klikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.
Alle 40-plussers terug naar Omroep MAX!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat die ouwe lul nog doet hier is me een raadsel.
Dat regelt Fann wel even.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef drakin het volgende:
Op is van juli 2013, sommigen komen hier niet zo vaak meer.
En moet ik nu blij zijn dat ik er niet in sta?
quote:
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Amsterdam Noord, met wat vrienden biefstuk eten bij Loetje aan 't IJ...
Met d'r hoed en laarzen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..
Wanneer ik laatste post maak gaat die OP de prullenbak in.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
als dit een vaste OP wordt wil ik mijn plaatsnaam vervangen zien worden door 'eiland'
Ik gok op 1 deel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vaste OP's gaan hier hooguit 2 delen mee....eilandbewoonster.
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door sacha op 06-08-2014 19:01:00 (ik had moeten quoten ) ]
Primaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.
Daar gaan we eerst even over stemmen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
Zoek het maar uit met die zooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar gaan we eerst even over stemmen.
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
PrimaIk kom hier niet meer dus haal me uit die debiele op Fann. Karina is al op de hoogte
ik doe wel even mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
Ik nog van eergisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.![]()
Dat lust ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
Oh nee ik was wegquote:
Die gaat Fann beaten in het donkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is mediator MM als je hem nodig hebt....
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..quote:
Ok, ik doe de laatste wel deze keer dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..
Post 79quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..
Nee he?quote:
Was dat een steek onder water?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
En zie Soury blijft hier, maar niet dat het me ook maar iets verbaast.
Wat moet je anders zonder leven ergens anders?
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.quote:
Dacht je dat ik serieus wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
En zie Soury blijft hier, maar niet dat het me ook maar iets verbaast.
Wat moet je anders zonder leven ergens anders?
Goh hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.
Ze nemen daar de slow in chat juist heel erg serieusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.
7 dagen over het laatste volle topic. En nu al 6 dagen over nog geen 100 posts. Dus ja, daar gaat het nog veel langzamer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.
Dat is voor een SC idd wel heel langzaam. Hier gaat het met ups en downs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
7 dagen over het laatste volle topic. En nu al 6 dagen over nog geen 100 posts. Dus ja, daar gaat het nog veel langzamer.
Toen zaten er leuke mensen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor een SC idd wel heel langzaam. Hier gaat het met ups en downs.
Nutteloze feitje van de dag: Snelste 40+ SC ooit:
40+ / [40+ SC #30] Smooth
Wat schreef ik nou over mijn zolder vanmorgen? Wel goed oplettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sasquatsch kon geen pc vinden op jouw stoffige, rommelzolder?
Ja september maar een klein weekje met een oude bekendequote:
Dat het daar stoffig en rommelig was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat schreef ik nou over mijn zolder
Het was vanmiddag.quote:vanmorgen
quote:Wel goed opletten
Ah?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja september maar een klein weekje met een oude bekende
Het was voor mijn gevoel wel vanmorgen. Maar ik zat er niet zoals een Fokker op zolder hoort te zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat het daar stoffig en rommelig was.
[..]
Het was vanmiddag.
[..]
wat? Ik heb geen streams...😈quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
Het is al betaald hoorde ik in gefluister van Bil
The plainquote:
Dat gebeurt ook regelmatig hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze nemen daar de slow in chat juist heel erg serieus
Zo beginnen ze.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was voor mijn gevoel wel vanmorgen. Maar ik zat er niet zoals een Fokker op zolder hoort te zitten.
Dat gaat wel ver hoor, het Libelle forum is wat vrediger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:59 schreef drakin het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/237803
En dan die reacties eronder zoals "Kan hij ook wel eens moeilijk zitten?"_O-
Nee de plain. Zo simpel is het.quote:
Zal nog wel tijdelijk zijn.. en dat ze nog bezig zijn ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het verder uit... Internet doet het hier weer... TV nog niet ..
Mis je niks aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt het verder uit... Internet doet het hier weer... TV nog niet ..
Het valt weer stil.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
Hoe gaan we dit vol krijgen ... nog 184 te gaan
Vind ik met de auto al een pleuris eind. Huldequote:
Natuurlijk, heb je de vaste OP niet gelezen?quote:
Ksstquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je de vaste OP niet gelezen?
Ja lieve PP wst is er?quote:
Ik niet ... Kijk wel uit misschien Dees met 10 KM per dag , waar de helft al meer dan genoeg is ..quote:
Nee hoor, ik loop 3 keer per week 'maar' 5 km, maar dat is in de OP ge-upgrade naar 10 km.quote:
Met een fiets zo'n berg op lijkt me ook wel leuk om eens een keer te doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop 3 keer per week 'maar' 5 km, maar dat is in de OP ge-upgrade naar 10 km.
En vanavond 30 baantjes gezwommen
Dus 15 ... a 25, 50 m ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop 3 keer per week 'maar' 5 km, maar dat is in de OP ge-upgrade naar 10 km.
Mooi een update voor die kut opquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afstanden van Dees zijn toch de helft? 10 km werd 5 km.. 30 baantjes dus etc, etc .....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je het nu ingewikkeld maken?
Ik kan nog steeds 25 meter onder water zwemmen met duik.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Afstanden van Dees zijn toch de helft? 10 km werd 5 km.. 30 baantjes dus etc, etc .....
Totaal 750 meter gezwommen, dat klinkt wel als weinig.quote:
Lukt mij ook wel ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds 25 meter onder water zwemmen met duik.
OK 30x25 dusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totaal 750 meter gezwommen, dat klinkt wel als weinig.
Dat zijn toch 15 baantjes in een 50 meter bad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totaal 750 meter gezwommen, dat klinkt wel als weinig.
Of 30 in 25 ... tochquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zijn toch 15 baantjes in een 50 meter bad.
Ik kom alleen nog op vakantie in een zwembad en die hebben meestal aangepastte maten ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind er na 4 baantjes al niets meer aan .
Je duikt erin en dan oppassen dat je niet hoofd stoot aan andere kant?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog op vakantie in een zwembad en die hebben meestal aangepastte maten ..
Ja vaak zijn ze zo groot als er al een zwembad is ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je duikt erin en dan oppassen dat je niet hoofd stoot aan andere kant?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vaak zijn ze zo groot als er al een zwembad is ..
Ik heb 4 Marathon medailles...quote:
Van Rotterdam neem ik dan maar aan ... Ik heb een Elfstedenkruisje ... over ongeveer dezelfde afstandquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 4 Marathon medailles...
3x Rotterdam 2000, 2003, 2008quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Rotterdam neem ik dan maar aan ... Ik heb een Elfstedenkruisje ... over ongeveer dezelfde afstand
Ik ben meer iemand van de korte afstand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb 4 Marathon medailles...
1985?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Rotterdam neem ik dan maar aan ... Ik heb een Elfstedenkruisje ... over ongeveer dezelfde afstand
Purmerend weet ik, dat ligt bij Amsterdam.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
Positie Naam Woonplaats Tijd
1 Jeen Nauta Wartena 8.46
1 Jan van der Hoorn Ter Aar 8.46
1 Aad de Koning Purmerend 8.46
1 Maus Wijnhout Lisserbroek 8.46
1 Anton Verhoeven Dussen 8.46
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Purmerend weet ik, dat ligt bij Amsterdam.
En dan neem de vrouw het over ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 rondjes en dan is de pap wel op.
[ afbeelding ]
Na 2 rondes hard rennen ben ik moe en moet dan tegenwoordig toch minimaal half uur bijkomen in de biertent.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 2 ronden hebben ze dat blijkbaar nodig ..
Bekend verhaalquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 2 rondes hard rennen ben ik moe en moet dan tegenwoordig toch minimaal half uur bijkomen in de biertent.
dat is ook weer waar...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
Dus Heetrut is de nieuwe me, met de kunst in vage opmerkingen...
Wil je erin, kan hoor.. ik weet alleen niet veel van je, maar ik doe wel ietsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef drakin het volgende:
Op is van juli 2013, sommigen komen hier niet zo vaak meer.
En moet ik nu blij zijn dat ik er niet in sta?
Oké. als er nog meer verzoeken zijn moet ik straks even alles teruglezen want ik was effe wegquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
als dit een vaste OP wordt wil ik mijn plaatsnaam vervangen zien worden door 'eiland'
Waar zijn al die mutsen gebleven om dit deel vol te posten?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik het een keer over mezelf.....
Die OP gaat hem niet worden ... Sorryquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is ook weer waar...
[..]
Wil je erin, kan hoor.. ik weet alleen niet veel van je, maar ik doe wel iets
[..]
Oké. als er nog meer verzoeken zijn moet ik straks even alles teruglezen want ik was effe weg
Fann heeft net MM naar huis getrapt .. ... Denk dat ik hem nu langs hoor rijden ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar zijn al die mutsen gebleven om dit deel vol te posten?
Mijn stuk mag blijven staan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die OP gaat hem niet worden ... Sorry
ow jeetje, nou dat kan heur, heb je Karina daar lastig voor gevallen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
PrimaIk kom hier niet meer dus haal me uit die debiele op Fann. Karina is al op de hoogte
Ach dan schrikt die ook weer eens wakker ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jeetje, nou dat kan heur, heb je Karina daar lastig voor gevallen?
1 momentje hoor...
Het maakt mij niet uit, loop sowieso hopeloos achter.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
\
[..]
Alles of niets PP
De Hosselaar zijnde is ok , maar de rest ... Is niet meer actueel
Zit ik goddomme mijn best voor te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die OP gaat hem niet worden ... Sorry
écht welquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er is wel een speciale band tussen Fann en Soury.
Ooit was er 1 , maar daar kregen we al commentaar op .. met wat UI' s op een rijtje ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, loop sowieso hopeloos achter.
Ik raak het nu ff kwijt sorry.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit was er 1 , maar daar kregen we al commentaar op .. met wat UI' s op een rijtje ...
DIt is zeker niet de moeite waard... iedereen in een hokje zetten ,.. Moet ik weer hosselen.. Ik ga wel wer naar UTO daar valt nog wat te werven ...
Ze kunnen de boel net zo goed sluiten hier, of SC Utopia nummer 2 van makenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
DIt is zeker niet de moeite waard... iedereen in een hokje zetten ,.. Moet ik weer hosselen.. Ik ga wel wer naar UTO daar valt nog wat te werven ...![]()
Welnee....... wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetMaar komt het ooit nog goed ?
Een keer de kroeg in met die twee lijkt me wel lachen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je meent hetMaar komt het ooit nog goed ?
Denk dat het wederzijds is ... Maar als ik ooit iets kan betekenen ... Hoor ik het wel ... Ik nodig jullie 2 zo uit voor een latenight-dinner ..quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het wederzijds is ... Maar als ik ooit iets kan betekenen ... Hoor ik het wel ... Ik nodig jullie 2 zo uit voor een latenight-dinner ..
Apart was wel leuk .... Ik hoor het wel ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een keer de kroeg in met die twee lijkt me wel lachen.
Dit was een ander effe een ander verhaal...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik verbaas me over het feit dat je mensen op een forum zo serieus kunt nemen?
Jaja,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was een ander effe een ander verhaal...
Mijn zus krijg ik horror gedachtes van.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
Maar ga ik mijn energie niet meer aan besteden nou, ik was effe gezellig bij mijn zussie
op bezoek, dat was tenminste weer effe gezellig
Klopt, net weer thuis...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann heeft net MM naar huis getrapt .. ... Denk dat ik hem nu langs hoor rijden ...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn zus krijg ik horror gedachtes van.
Mooi toch .. Moet kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
Maar ga ik mijn energie niet meer aan besteden nou, ik was effe gezellig bij mijn zussie
op bezoek, dat was tenminste weer effe gezellig
Kijk maar op je rug, naar de striemen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het gezellig bij mij? Jammer dat ik niet thuis was, kon je alles vinden?
Ze is morgen jarig, maar die Griek houdt niet van al die visite dus gingen we een daggie eerderquote:
Mijn hoed zit ook een deuk in bruutquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk maar op je rug, naar de striemen...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Was het gezellig bij mij? Jammer dat ik niet thuis was, kon je alles vinden?
De Griek heeft ie ontmoet... Nu loopt ie wat lastig ..quote:
Of jij... dat weet je maar nooit...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze van de melkboer.
Of heb je bij dr buren aangebeld ... ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk maar op je rug, naar de striemen...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
De Griek heeft ie ontmoet... Nu loopt ie wat lastig ..
Ja, ben je tevreden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je er ook maar niet op gaan staan.
Maar je kent nu wel de klappen van de zweep...
Heb ik per ongeluk die Griek ook staan afrossen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
De Griek heeft ie ontmoet... Nu loopt ie wat lastig ..
Je komt in elk geval een heel eind met je fantasiequote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk die Griek ook staan afrossen?
Mijn welgemeende excuus dan, het was donker omdat Fann niet in het licht kan/mag, dus ik heb geraakt wat ik raken kon. Het gekreun daarop klonk vrouwelijk...
Moet je ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
Ik hou helemaal niet van dat soort shit trouwens
Ik heb alle delen van 50 Shades of Greys gelezen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Je komt in elk geval een heel eind met je fantasiedat is ook een gave....
Hier op Fok wel...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien zijn er wel héle spannende dames hier ......
50 delen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle delen van 50 Shades of Greys gelezen...
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
Als we nu zo doorgaan in dit tempo sluit ik het morgen voor 7 uur af met een nieuw topic ..
Zwart voor je ogen volgens mij en een slappe pik ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nuh, na 3 delen kende ik Greys wel door en door...
Maak je niet druk ... Komt goed ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...
Dat zwarte haar van haar is wel mooi...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwart voor je ogen volgens mij en een slappe pik ..
Ik zag er laatst weer 1 lopen en dan moet ik automatisch aan jou denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak de zweep er wel bij en de glanzende leggin met kant.
Ik zit nu al te wachten om laatste post te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...
Ik heb dat boek weggepleurd toen ik bij ''Het contract'' kwam, toen vond ik het wel mooi geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle delen van 50 Shades of Greys gelezen...
Ik weet nog een erg mooie variant maar die komt pas in volgende topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag er laatst weer 1 lopen en dan moet ik automatisch aan jou denken.
Staat die legging al in de OP?
En toch vond ik het een meesterlijk stukje Proza van Kingedingquote:
Anders ik wel....laat ik de OP mooi staan, zodat iedereen nog een deel lang kan zeiken over een post van ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten om laatste post te maken.
Trouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch vond ik het een meesterlijk stukje Proza van Kingeding![]()
Ze noemt je zomaar Kingeding.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Anders ik wel....laat ik de OP mooi staan, zodat iedereen nog een deel lang kan zeiken over een post van ruim een jaar geleden.
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
Misschien toch eens downloaden die sizzle
Die is wél spannendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej, ik ga weer snel.
Dus...... vandaag maar 1 piemel in mijn dm gehad.
Valt me een beetje tegen heren.
Jammer dat KingToppie niet meer actief is....dat was altijd reden tot extra verwarring.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze noemt je zomaar Kingeding.
Ik hoorde mijn naam vallen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...
[..]
Die is wél spannend
Polygamie is ook goed wmb.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerst effe scheiden, is dat een probleem?
;alles kan natuurlijk, maar is heb wél een héle goeie ventquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mijj kan het ... Maar ze woont al wel heel lang samen
Dat is geen reden om te scheiden, voor mij niet tenminstequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Griek is failliet dus dat moet kunnen.
Pietjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gebeurt eigenlijk weinig hier.
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te scheiden, voor mij niet tenminste
Nou, nee, voor ChocoFan, die zat ergens op te wachten geloof ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik voor je doe FANN?
Mediatorskills needed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Fann en ChocoFan, dat gaat leuk worden...
Ik kan wachten tot ik een ons weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nee, voor ChocoFan, die zat ergens op te wachten geloof ik
Neeeeee, dan zou ik wel erg weinig ruggengraat hebben, zou het voor jou wel een reden zijn dan?quote:
YT ga ik pas later opzetten, ben nu nog in veel gelul mijn lul in de krul modus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pietje![]()
In de uto sc gebeurt ook weinig geloof ik.
Ik heb geen piemel anders had ik e wel een PM gestuurdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan wachten tot ik een ons weg.
Mannen allemaal grote mond maar ondertussen. tsss
Mooi, muziek in de nacht is leuk. Ik ben benieuwd wat je straks weer plaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
YT ga ik pas later opzetten, ben nu nog in veel gelul mijn lul in de krul modus.
Ow... en youtoep Fan, blijf dan maar hieroquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, muziek in de nacht is leuk. Ik ben benieuwd wat je straks weer plaats.
Ik ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb het vage gevoel dat dit uit de hand gaat lopen.
Choco was hier vanochtend !! Ze werd 40 ... Soms mis je ook alles he ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...
[..]
Die is wél spannend
Mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik niet gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Choco was hier vanochtend !! Ze werd 40 ... Soms mis je ook alles he ..
nah..... lafaardquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Een heel prettig nieuw topic alvast, ik maak mij uit mijn voeten...
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik niet gemistik heb haar nog welkom geheten, lees maar terug, vorige topic
Daar hebben we het wel weer een keer offline overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan wachten tot ik een ons weg.
Mannen allemaal grote mond maar ondertussen. tsss
Ik denk dat je wel weer even vooruit kanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
Ik kan wel weer wat inspiratie gebruiken voor wat nieuwe proza.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
PP je bent Opa .!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iets met meisjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weer even vooruit kan
Ja, soms ben ik best lief hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.
Schrijf jij ook boeken ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi.
Je wordt ook een daggie ouder, dus dat magquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bekaf na al het ram- en vreetwerk afgelopen avond, ik heb mijn rust nodig...
Ytjes zijn cool.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... en youtoep Fan, blijf dan maar hiero
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel weer een keer offline over
Nee, maar ik heb wel teksten moeten schrijven, waarbij het hebben van een beetje fantasie een plus was.quote:
Fann is een schatje .. Chocoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fann is lief he, rustig aan mannen, fann heeft mij gelokt deze avond.
Absoluut, je kan niet heel de wereld lief vinden of andersom.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik best lief hoorligt er wel aan voor wie natuurlijk
![]()
Maar gaan we een muziekkie doen voor het slapen?
Doe maar wat, kan jou het schelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, je kan niet heel de wereld lief vinden of andersom.
Wat voor muziek wordt hier gespeeld en is het erg als er een dubbele wordt geplaatst want ik ben nieuw hier en heb geen idee wat voor muziek er al is voorbij gekomen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |