Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, kwam je in die periode vooral veel op MEN.
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Vakantie krijg ik stress van en na 3 dagen wil ik weer naar huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja...
Wachten op Oud en Nieuw of de vakantie, dat duurde eeuwen.
Nu vliegen de jaren voorbij...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je hebt een onuitwisbare indruk gemaakt destijds met je liefdevolle mediatorpogingen.
Ow....en congratz! We zijn bijna even oud.
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Fore something completely different....must follow topic:
ONZ / foto verwijderen
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.
klikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.
Alle 40-plussers terug naar Omroep MAX!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat die ouwe lul nog doet hier is me een raadsel.
Dat regelt Fann wel even.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef drakin het volgende:
Op is van juli 2013, sommigen komen hier niet zo vaak meer.
En moet ik nu blij zijn dat ik er niet in sta?
quote:
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Amsterdam Noord, met wat vrienden biefstuk eten bij Loetje aan 't IJ...
Met d'r hoed en laarzen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..
Wanneer ik laatste post maak gaat die OP de prullenbak in.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
als dit een vaste OP wordt wil ik mijn plaatsnaam vervangen zien worden door 'eiland'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |