Je staat er bij!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:14 schreef Treehut362 het volgende:
Treehut leuke vent
die zit op zijn krent
NIKS hélemaal NIKS, die houdt de boel tenminste levendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat zou deze SC zijn zonder Treehut.
ow....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzameld is met een t op het eind...
Inderdaad of het is verzamelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzameld is met een t op het eind...
Ik reken altijd terug vanaf mijn geboortejaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Voordat jullie het elders terugvinden (er wordt hier nog wel eens door pohi's gestruind, merk ik), ik ben vandaag weer iets meer 40+ geworden...
ow.......quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Voordat jullie het elders terugvinden (er wordt hier nog wel eens door pohi's gestruind, merk ik), ik ben vandaag weer iets meer 40+ geworden...
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....is ook zo, ik verzamel hij verzamelt, zoooooooooooo moeilijk om te onthouden heh...
ik heb het al verbetertdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inderdaad of het is verzamelde.
Vier dozijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......ik heb niet gestruind door pohi's, tenminste,,, vandaag niet
![]()
Hoe oud bent U geworden?
Ik ben voor het gebruik van komma's ook wanneer ze niet echt nodig zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...
Als ik het me goed herinner, kwam je in die periode vooral veel op MEN.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Ha, die omschrijving.
Ik kom maar in een zeer beperkt aantal hoekjes op Fok en eigenlijk worden dat er steeds minder...
ja, nou, daaaaaaaag, zo, vin, ik het, wel best, hoor, verder niet zeuren, nou...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De komma achter 'vrijwilligersbaantjes' is ook overbodig...
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, kwam je in die periode vooral veel op MEN.
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, vroeger leek de tijd langzamer te gaan.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christ, die tekst is al van 2013, zie ik nu.
Ik dacht van juli dit jaar. Kom ik hier al weer zo lang?
Vakantie krijg ik stress van en na 3 dagen wil ik weer naar huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja...
Wachten op Oud en Nieuw of de vakantie, dat duurde eeuwen.
Nu vliegen de jaren voorbij...
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Je hebt een onuitwisbare indruk gemaakt destijds met je liefdevolle mediatorpogingen.
Ow....en congratz! We zijn bijna even oud.
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
Fore something completely different....must follow topic:
ONZ / foto verwijderen
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n topic hoort eigenlijk in FB.
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stond oorspronkelijk ook in FB, maar is verplaatst naar ONZ.
klikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weer een kutmod aan de gang geweest dus.
Alle 40-plussers terug naar Omroep MAX!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat die ouwe lul nog doet hier is me een raadsel.
Dat regelt Fann wel even.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:43 schreef drakin het volgende:
Op is van juli 2013, sommigen komen hier niet zo vaak meer.
En moet ik nu blij zijn dat ik er niet in sta?
quote:
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Amsterdam Noord, met wat vrienden biefstuk eten bij Loetje aan 't IJ...
Met d'r hoed en laarzen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor het donker naar huis , anders komt Fann je lastig vallen..
Wanneer ik laatste post maak gaat die OP de prullenbak in.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef sacha het volgende:
als dit een vaste OP wordt wil ik mijn plaatsnaam vervangen zien worden door 'eiland'
Ik gok op 1 deel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vaste OP's gaan hier hooguit 2 delen mee....eilandbewoonster.
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door sacha op 06-08-2014 19:01:00 (ik had moeten quoten ) ]
Primaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.
Daar gaan we eerst even over stemmen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
Zoek het maar uit met die zooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar gaan we eerst even over stemmen.
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
PrimaIk kom hier niet meer dus haal me uit die debiele op Fann. Karina is al op de hoogte
ik doe wel even mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
Ik nog van eergisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.![]()
Dat lust ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
Oh nee ik was wegquote:
Die gaat Fann beaten in het donkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is mediator MM als je hem nodig hebt....
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..quote:
Ok, ik doe de laatste wel deze keer dan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..
Post 79quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon blijven om het hier vol te krijgen. alleen ik maak geen nieuw topic aan vanaf mobiel, mocht ik de laatste worden..
Nee he?quote:
Was dat een steek onder water?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
En zie Soury blijft hier, maar niet dat het me ook maar iets verbaast.
Wat moet je anders zonder leven ergens anders?
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.quote:
Dacht je dat ik serieus wasquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:22 schreef drakin het volgende:
En zie Soury blijft hier, maar niet dat het me ook maar iets verbaast.
Wat moet je anders zonder leven ergens anders?
Goh hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het loopt hier anders sneller dan de FMT SC. Die kan ik nog volgen. Hier mis ik af en toe hele topics als ik even een dag of paar dagen niet online ben.
Ze nemen daar de slow in chat juist heel erg serieusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.
7 dagen over het laatste volle topic. En nu al 6 dagen over nog geen 100 posts. Dus ja, daar gaat het nog veel langzamer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het duurde 6 dagen voordat het vorige topic vol was....dan gaat de FMT-SC wel heel langzaam als het daar nog langer duurt.
Dat is voor een SC idd wel heel langzaam. Hier gaat het met ups en downs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
7 dagen over het laatste volle topic. En nu al 6 dagen over nog geen 100 posts. Dus ja, daar gaat het nog veel langzamer.
Toen zaten er leuke mensen hierquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is voor een SC idd wel heel langzaam. Hier gaat het met ups en downs.
Nutteloze feitje van de dag: Snelste 40+ SC ooit:
40+ / [40+ SC #30] Smooth
Wat schreef ik nou over mijn zolder vanmorgen? Wel goed oplettenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sasquatsch kon geen pc vinden op jouw stoffige, rommelzolder?
Ja september maar een klein weekje met een oude bekendequote:
Dat het daar stoffig en rommelig was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat schreef ik nou over mijn zolder
Het was vanmiddag.quote:vanmorgen
quote:Wel goed opletten
Ah?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja september maar een klein weekje met een oude bekende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |