Ik gok op 1 deel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Vaste OP's gaan hier hooguit 2 delen mee....eilandbewoonster.
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef sacha het volgende:
[ Bericht 35% gewijzigd door sacha op 06-08-2014 19:01:00 (ik had moeten quoten ) ]
Primaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hallo, het is inderdaad een kliek hier.
Daar gaan we eerst even over stemmen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
Dit soort onzin is niet echt gewenst. Alsof niemand anders welkom is. Het lijkt een kliek en daar hou ik niet van. Ik mag er wel uit. Dank u
Zoek het maar uit met die zooiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar gaan we eerst even over stemmen.
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
PrimaIk kom hier niet meer dus haal me uit die debiele op Fann. Karina is al op de hoogte
ik doe wel even mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
Ik nog van eergisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon snel volposten en dan is er niets aan de hand, overdrijven is ook een vak.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:47 schreef Kingstown het volgende:
maar ik kan je iig vertellen dat de doorsnee snelheid waarmee hier gepost wordt ongeveer gelijk is aan 2 slakken die proberen om aan de overkant van de straat te komen, tenzij er een rel is, dan is het tempo niet bij te houden en vliegen de bejaarden uit hun stoel en worden er op een avondje zomaar 3 topics weggetikt. Waar die rel overgaat weet eigenlijk niemand meer, maar er worden dan altijd weer uitspraken uit 1894 naar boven getoverd.![]()
Dat lust ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik had nog een restje over van gisteren
Oh nee ik was wegquote:
Die gaat Fann beaten in het donkerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is mediator MM als je hem nodig hebt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |